30 Ocak 2015 Cuma

ALIŞVERİŞ KAÇAMAĞI VOL. 1738956734930

Merhabalar efendim, 
Taze taze bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım. Yemin billah ihtiyaç :D Valla billa bir günahım yok. Anlatınca hak vereceksiniz :D
Can dostlarımdan Alptekin ile çıktığımız alışverişin detaylarına hiç uzatmadan başlıyorum. Her şey Watsons ile başladı :D
Yüz temizleme jelim bitmek üzere olduğundan, tüm markalara şöyle bir bakayım dedim ama içerikleri o kadar rezalet ki hiçbirini artık yüzüme sürmek içimden gelmiyor maalesef. Özellikle yağlı ciltlerin yüzlerine sabun sürmemeleri gerektiğini biliyorum ama içerik açısından sadece Otacının sabunları içimi bir nebze rahatlattı. Bir alana bir bedava kampanyası ile bir tane lavantalı- ki kendisinin rahatlatıcı özelliği vardır-ve limonlu zeytinyağlı olanı- sıkılaştırıcı özellikli bir sabundur- cebe attım. Rossmann' dan 6 liraya alıp kazıklandığım Stopever Nasal Plast' ı 5 liraya bulunca hemen alayım dedim. Bir kere deneyebildim. Alerjim yüksek boyutta olduğu için çok burun tıkanıklığı yaşıyorum. Bu beni gece az da olsa rahatlattı. Düşünürseniz bir şans verebilirsiniz.
Off Hello Kitty offf. Ama bu da keyiften değil. Hemen anlatıyorum: Arkadaşlarıma, oraya buraya kalmaya giderken giyecek ince adam gibi bir pijama takımım yoktu. E bu da tiffany' de alt üst 20 tl ye inmiş. Ben de alıverdim :D

Efendim bu da yeni bakır saçlarımla çok uyumlu olacak bir triko. Sanırım adı triko. Çünkü kazak desen değil, tişört hiç değil. Bu ikisi olmayana da triko denir sanırsam ahauajauaua. Bu da Colins 'ten 15 tl ye alındı efem.
Çok ama çok ihtiyacım olan sırt çantasına sonunda kavuştum. Yüz küsür liradan 67 tl' ye inen bu çanta için çok düşündüm ve pederingonun kartı yanımdayken kendime bir doğum günü hediyesi alayım dedim. Çok kullanışlı bir çantaya benziyor. Bayadır arayıştaydım bu tarz bir çanta. Yolculuklarımın vazgeçilmez parçası olacak kendisi bundan sonra.

En kısa zamanda  hala sizinle paylaşamadığım alışverişlerimi de paylaşacağım. Umarım aldığım ürünleri beğenmişsinizdir.Yaşasın indirimler diyoruz. Efendim selametle...

@beyazetliprincess hepinizi öpüyore:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder