21 Ocak 2015 Çarşamba

PINK LIPSTICK SERIES VOL.1- REVIEW OF MAYBELLINE- 414 \ that' s Mauvie 210

Herkeslere merhabaaaaa !
Yazıma hemen bir noktaya değinerek başlamak istiyorum. Aklımda bayadır pembe rujlarımı sizler için tek tek inceleme gibi bir düşünce vardı. Sevgili Kubishhha da dün gece bu rujumu merak etti ve ben de önceliği bu ruja vermek istedim. Tüm pembe ruj yazılarımı tatlı arkadaşıma ithafen yazacağımı belirtir, incelemeye hemen başlamak isterim:

 Efendim fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere kendisi gül kurusu rengini anımsatmakta. Hatta bu resmen ve kasten bir gül kurusu :D Bu renk tonu benim günlük hayatta çok tercih ettiğim, hatta favori rengim diyebileceğim bir ton. Beyaz tenle çok uyum sağladığını ve çok doğal durduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda iki üç defa üst üste sürülmüş halini göreceksiniz. Rengini size iyi gösterebilmek için bu şekilde sürdüm. Özellikle spor giyindiğim zamanlarda bu şekilde sürmeyi pek tercih etmiyorum doğallık açısından. Ben bu ruju aldığımda indirimle 5 tl gibi bir fiyata denk gelmişti. Ama eminim zam üstüne zamdan sonra bu fiyatın üzerine çıkmıştır. Gelelim asıl soruya: Bir daha alır mıyım? Almam. Nedenlerini hemen sıralayayım:
* Maybelline araştırdığım kadarıyla ürünleri içerisinde baya kimyasal bulunduran bir marka. Bu sebep benim için en önemli sebep.
* Ruj, fiyatından da anlaşılacağı üzere, hiç kalıcı değil. Gün içerisinde sürekli tazelemek gerekiyor.

Bir de duduşlarda nasıl durduğunu görelim isterseniz:





Üç resmi de yan yana koymak için o kadar uğraştım ama yok argadaş heyvan oğlu heyvan koymadı :D Neyse rujun duruşunu görüyoruz ya buna da şükür :D Evet güzeller, durum bu. Uygun fiyatlı olsun, ben tazelerim anam o da olsun, kimyasal mı? Aman be, neyin içinde kimyasal yok ki kız diyorsanız, gayet tabii ki siz de alın kullanın. Ama yok anam ben almam :D
Yorumlarınızı aşağıya bekliyorum.

Herkese kokulu öpücüklerimi gönderiyorum. İyi ki varsınız. 

Melisa @beyazetliprincess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder