15 Ocak 2015 Perşembe

Reviews - Golden Rose Lipstick

Tatlılar merhabalar :) *wink* Bu akşam şöyle fotoğraf albümümde göz gezdirirken arada kaynamış olan bu güzelliğe rastladım :]  Golden Rose markasına ait bu güne kadar yalnızca ojem vardı, bu cicişe rastlayacağım aklıma gelmezdi, nerde aklıma geldi de aldım onu da hatırlamıyorum ama iyi ki almışım :) 

Golden Rose Lipstick Vitamin E #120

Görünmez dudaklı (yani yok) biri olarak bu aralar iyice kırmızı ve bordo rujlara taktım kafayı, Rimmel London 'ın 107 numaralı efsanesine yancı bir de bunu tanırım, gerisine fırsat gelmedi daha (hehehehehehe :D) 



Sürümü yumuşak, dudakta buzdolabında bekletmişsin dudaklarını gibi kurutmuyor, tek problem mınımınımınımınımınımınımnı yaparken dudakta hafif toplanabiliyor (benim gibi çlönk diye alta bir şey sürmeden dudağa sürenlerdenseniz - benimlasınız - ) onu da görmezden geliyorum :]

Fiyatını hatırlamıyorum ama 60TL olmadığı kesin.. :)
Tavsiyemdir: 8/10 (-1 topaklanma     -1 ürünün paketlemesi -- hazne kapak vb)

Sevgilerimle,
Meltem :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder