4 Şubat 2015 Çarşamba

MİNİ ALIŞVERİŞ: YVES ROCHER, ENGLISH HOME, WATSONS

Efendim yeni bir alışveriş yazısı ile karşınızdayız. Bu alışverişin yapıldığı iki üç hafta oldu, ancak paylaşmak daha şimdiye kısmet oldu. E hemen başlayalım madem poşetlerin içinde neler var:
Hazır Yves Rocher ablamızda indirim, bende de azucuk para varken dedim bayadır girmiyorum bir bakayım. Saç yağları ile ilgili yorumlarımı en kısa zamanda yapacağım. Yeni yağ arayışı içerisindeydim. Yeni gelen bu saç ve vücut yağına bir şans verebilirim diye düşündüm. Orjinal fiyatı 36.90 olan bu ürüne 15 lira gibi bir fiyat ödedim.Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz. Bu ürüne sıra gelene kadar iki tane yağım var. Onlar üzerinden nefret dolu yorumlar yapmak için sabırsızlanıyorum :D Sonrasında da bununla ilgili yorumlar olacak. İsterseniz bir de yakından bir fotoğraf görelim:
Ya yemin ederim bu bloğa fotoğraf koyma işi beni çıldırtacak. Sırf bu sebeple bilgisayarı kırıp atacağım bir gün. Şimdi basacağım küfürü !

Şimdi de yazı karakteri değişti. Yok arkadaş ben zaten akıl ve ruh sağlığı yerinde olmayan biriyim valla bağıranacağım laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn

 Nerde kaldım la ben? Hah bir de ilk fotoğrafta yağın yanında- ki daha önce instagram hesabımızdan paylamıştık- bir dudak balmı göreceksiniz. Aldığım günden beri kullanmaya başladım. Yazısı kısa zamanda burada olacak. Hemen onu da yakın markaja alalım:
Bunun da normal fiyatı 9.90 di. Ben 6 tl gibi bir fiyat ödedim. Toplam 25 tl ödeyerek alnım ak, sırtım pek tükkandan ayrıldım. Anam bir de ne göreyim!  Tam karşımda English Home!  Küskün küskün bakıyor. Hay aksi görmemezliğe de gelemem. Eh bari ayıp olmasın gireyim didim.




 Yahu bu dekoratif mumlar çok dekoratif değil mi? Aauhauhaua gomikliğim yine üstümde :D Aslında ben bunları dekor için değil, kullanmak için aldım. Dekor için alırdım mumları normalde. Ama bizde elektrik kesintisi sık yaşandığı için neredeyse hepsini kullandım. Baktım ihtiyacım var, görünüşleri de tam yemelik, üç tanesini 11.45e aldım indirimden. 





 

Bu görselde de asıl göstermek istediğim 

havluydu aslında ama havludan ziyade 
,
benim tatlı kızım göründü, artık 

kusuruma bakmayın. Arkadaşlarıma 

kalmaya giderken sürekli havlu istemekten

sıkıldım. Ve aklıma minik bir havlu alıp 

kendimi bu sıkıntıdan kurtarmak gibi

dahiyane bir fikir geldi. Evde de çok 

kullanıyorum EH havlularını. Bu da 2.95e

mal oldu ve dışarıya çıktım. 







Bu yukardaki de beş kerede ancak yüklenen minik ihtiyaç alışverişi

İpek markası, İpelina adında bir pammık çıkarmış deneyelim 

bakalım. 

Artık yazmakta ve resim koymakta zorlanıyorum arkadaşlar. Yazı

karakterleri de birbirine girmeye başladı. Hepinize iyi ve stressiz

bir hafta diliyorum. Bilgisayarı parçalamadan gidiyorum.


@beyazetliprincess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder