12 Şubat 2015 Perşembe

PINK LIPSTICK SERIES VOL.2- REVIEW OF FLORMAR -PD24 C06785

Herkese merhaba,
Pempe rujlarımızı incelemeye kaldığımız yerden devam ediyoruz efem. Size bugün tanıtacağım ruj, fotoğraflardan da göreceğiniz üzere, flormarın yanlış hatılamıyorsam geçen kış serisine ait olan "passionate dots" koleksiyonundan. Ben bu ruja sezon sonu indirimiyle sahip olmuştum. Malum saç rengim artık bakır olduğundan mütevellit, bu ruju duduşlarımdan düşürmüyorum:





Gördüğünüz üzere ruj bu resimde mor :D Yani ben aa ne güzel renkmiş alayım deyip almıştım o gün. Sonra mor bu ya deyip kullanmadım. Kardeşim insan bir dener di mi? Ama aşağıda gördüğünüz üzere ruj gayet erguvan rengi bir ruj. İşte gadın olmak böyle bir şey der, yazımın bu kısmında durduk yere saygılarımı sunarım :D
Elimde gördüğünüz bir iki kere sürülmüş hali. Ben - aşağıdaki resimlerde göreceksiniz- üç kere en az geçiyorum dudağıma bu rujun tam rengini verebilmek için. Bu arada çok hoş bir kokusu var. Beni hiç rahatsız etmiyor. Mat ve dudakları kurutmayan bir yapısının olması benim için en güzel özelliği. Fakat bu özelliği şu dezavantajını yanında getiriyor: Gün içinde tazelemek istediğinizde sanki dudakta koca bir ruj lekesi kalmış gibi duruyor. Bu yüzden tazelerken bile önce dudak koruyucumuzu sürmek, sonra tekrar ruju uygulamak lazım. Ya da benim gibi üç kat uygulamayıp hafif sürmek de ayrı bir seçenek ama o zaman rujun asıl renginin meydana çıktığını düşünmüyorum.

 Ruja ait bu kadar bilgi vermek kafi sanıyorum. Sorularınız ve görüşlerinizi yorum kısmına bekler, hepinizi yüzümdeki duruşuyla baş başa bırakırım efem:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder