25 Şubat 2015 Çarşamba

PINK LIPSTICKS VOL.3 FLORMAR WATERPROOF LIPLINER-217 AND PASSIONATE DOTS LIPTSTICK- PD26 C06787

Efenim hayırlı akşamlar,
Pembe lipstick serilerimizi de ara ara yazmaya devam ederken, çok daha önceden yapmam gereken bir şeyi es geçtiğimi fark ettim. Çok datlu arkidişim @rouge_alevre benden bu ikili için "bir de dudağında görsek" diye istekte bulunmuştu. Gün bugündur makyaj dostları deyip hemen ana konumuza dönmek istiyorum:
Ben bu ikiliyi, ikili olarak almamıştım aslında. İkisi de farklı zamanlarda alındı. Ama gadın milleti malum,
evde olan bir şeyin aynısından on tane daha almaya meraklı olduğumuzdan mütevellit; gidip kalemi de ruju da aynı renk seçmişim. Bir de işin ilginç yanı benim lipliner olayıyla hiç ilgim yok ama; sonunda dün akşam alt dudağıma doğru bir şekilde sürdüm ve vay anam vay dedim ya. Dombul duduş böyle oluyormuş demek. Aşağıdaki fotoğraflar bu keşfimden önce çekildi.Bu ayrıntıya da değinip hemen dudak kaleminin duruşunu görelim bakalım:

Bu dudak kalemi olayını ben baya tuttum ya. Zaten bayadır yeni bir masraf kapısı açılmıyordu. Kaşıntılardaydım. Buldum yine bir şey. Kaşınıyorum, mutluyum diyerek; bunun üzerine bir de söz konusu ruju nasıl yapıştırmışım sizlerle paylaşmak istiyorum anajım :D

Eveett, bu da üstüne rujun sürülmüş hali. Aslında renk harika oluyor makyajla ama ben biraz daha geceye yakıştırıyorum bu şekilde. Gündüz için fazla kaçtı. Bir de bu serideki rujların kokusuna ve dokusuna bayılıyorum. Mat görünümlü ve kolay sürümlü bir ruj gibisi yok. Tabii altından benim gibi yağlı yağlı lipbalmlar sürüp parlatmazsanız gayet adam gibi duruyor ruj anlattığım üzere :D

Vee rujların makyajla sürülmüş tam halini görelim şimdi de :D :
Sizi heyvanlar gibi seviyor,sorularınız ve yorumlarınız varsa alta bekliyor, sıkı sıkı sarılıyor öpüyorum.

Sevgilerimle,

@beyazetliprincess

1 yorum:

  1. gorgeous color, it looks amazing on you
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    YanıtlaSil