1 Şubat 2015 Pazar

#raftasessizkalanlar

Fıstıklar (baylı bayanlı fark etmeksizin) iyi Pazarlar hepinize :) Uzun zamandır bloga yazı yazamadım, gerek iş yoğunluğu gerekse hastalanmam ve özel hayatımdaki yoğunluklar beni sizden ayrı godu ( -_- ), bu güzel günü de bazı #raftasessizkalanlar tagine uygun gördüğüm ürünlerin yorumuyla başlatmak istedim. 

Aslında hiç biriyle zorum yok :D Ancak ya kullanma fırsatı bulamadım henüz ya da bir kere kullanıp uygun olmadığına kanaat getirdim (ön yargı sucks, I know). Yaza kadar elimdeki ürünlerden hiç kullanmadığım birşey bırakmamayı planlıyorum, ya kullanıp bitireceğim ya da elimden çıkaracağım, raflar dolusu eşyanın hiç bir hayrını görmedim bugüne kadar çünkü :)

Neyse, yavaştan başlayalım :)

 Bu solda gördüğünüz miniği büyük bir hevesle almıştım, zira fırça olmadan uygulanabilir bir ürün arayışındaydım. 1 kere kullandım ancak 10 adet parmağım olduğu düşünülürse 10 kez uygulamış gibi oldum, hiç bir tırnağımda da Express Drying vaadine uygun bir şey göremedim, normal şekilde soğuk suyun altında tuttuğumda çok daha çabuk kuruyor, bir ara belki yeniden fırsat verebilirim ancak bitince tekrar almayı düşünmüyorum.
 Sağdaki miniş, Yves Rocher markasına ait çook sevdiğim Roll-Onlar familyasından olup, kokusuna bayıla bayıla aldığım bir ürün. Dehşet şekilde terleyen birisi olarak yine de benim için terlemeyi önleyici DEĞİL, ter kokusunu GİDERİCİ/ÖNLEYİCİ bir ürün bulmak bir mucize, Nivea'nın Black&White serisini kullanıyorum mesela alternatif olarak ancak onlar bende zamanla koltuk altımda beze oluşturuyor, o bezelerden 2 tanesini çok acılı bir şekilde ameliyatla aldırmak zorunda kalan ben için bu büyük bir travma. Ne hikmetse bu sağdaki pampişlerin (özellikle yeşil çaylı idi sanırım) koyu yeşil bir türü vardı ancak her güzel şeyin sona ermesi gibi onu da sürümden kaldırdılar ve ben alternatif koku arayışındayken bunu buldum FAKAT sabah uyguladığımda öğleden sonra normalde ter kokmayan beni ucuz parfümle terlemişim kokusuyla inanılmaz rahatsız ediyor. Çok üzülerek yeniden almayacağım ürünlerden, bir kere kullanıp da köşede her ihtimale karşın beklettiklerim arasında :(


Tatlılarım, got2b ürünlerini çok beğendiğimi bilmiyorsunuzdur zira uzun saçlı dönemimde pek kaynaşamadık :) ancak çok beğenerek ve güvenerek kullanıyorum, bu  ürünü de büyük bir hevesle almıştım, totoya kadar olan saçlarımı düzler düzler çıkarım hevesiyle (tabi kestirince hayaller havada kaldı) . Yaza doğru saçlarım uzayıp biraz daha kendime bakım yapma hevesim geldiğinde kullanıp daha detaylı ürün yorumumu katacağım ancak çok sevdiğim bir can arkadaşım (Instagram'da: @cubucool ) bu ürünü memnuniyetle kullandığını belirtti ve ben de kağıt düzlüğünde saçlarını görünce inanmamazlık edemedim :) (Tatlım buradan sana ve ballar balı Doruk paşama selamlar olsun, e tabi enişteme de :P ) Düz saça ulaşmak isteyen canlara tavsiyemizdir!

NYC ojelerine gelince. Siyah elbise giyen biri olarak renkli aksesuarlarla canlanmayı tercih ederkene bu siyah oje acil bir ihtiyaç zamanı alınmıştı ancak tek katı da 2.katı da güç bela (ki gerçek anlamda işkence şeklinde) sürmeye çalıştıysam da başarısız oldum en sonunda da tırnaklarımdan çıkmak bilmeyen ve geride  çirkin bir görünüm bırakan bu oje ile gitmek zorunda kaldım, kurumaması her yere bulaşması da cabası :( Neden NYC neden? Böyle olmak zorunda mıydı? :( Sağdaki güçlendirici de parlatmaktan başka bir güzellik yapmadı bana, üzgünüm ancak benimla değılsınız. Sorry :(

 Kızlar, erkekler. Gelelim yavaştan yazımın sonuna. Moshos Garden'i bilmeyeniniz kalmamıştır herhal artık :) Ürünlerinin o kadar çok methini duydum ki, hala merak içerisindeyim ve ama haaaalaaa bu sağdaki ürünü kullanamadım. Durduğu yerde de kapağının tepesi patladı, umarım başına bir şey gelmemiştir :( Elimdeki diğer saç koruyucu bakım yapıcı ürünleri biraz eritip bunu kullanmaya başlamak istiyorum. 



Fıstıklar, bu ürünlerden hiç kullananınız oldu mu bilmiyorum ama merak ediyorum, acaba katılan var mı ya da yoooo hiiiiiç alakası yoh mu dersiniz? Ay şu kışı bir atlatabilsek bahar-yaz aylarında ne cicişler çıkacak ortaya ama .. :) 

Öpüyorum hepinizi, selametle, sevgiyle kalın :* 

Meltem


4 yorum:

  1. instagramdan takipteydim blogda varmış :)

    Bana da beklerim ;

    http://resimdefterimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa selamlar, teşekkür ederiz canım, biz de hemen ışınlanıyoruz :) :*

      Sil
  2. Merhaba.. Çok güzel bir yazı olmuş..hemen takibe aldım :)
    Yves Rocher'nin yurtdışı fiyatlarını bildiğimizden verilen paraya içim acısa da maalesef ben de bazı ürünlerini alıp kullanıyorum. El mahkum:) Bu arada bana da beklerim
    beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Beğenmenize çoook sevindim, uğradığınız için de teşekkürler :)
      Yves Rocher alışverişimi mümkün mertebe Almanya'da (n) yapıyorum, burada 30tl civarı satılan farlara 8.50tl'ye aldığıma hala inanamıyorum ama :)))

      Biz de geleceğiz mutlaka, ilgi ve tatlılığınız için teşekkürler :*

      ~Meltem

      Sil