23 Şubat 2015 Pazartesi

Reviews - Cyrene Bio

Sevgili arkadaşlar merhabalar :) 

Öncelikle güzel bir gün geçiriyorsunuzdur umarım? 

Normalde markaları bizzat tanıtma gibi bir alışkanlığımız yok. Yani biz burada ayyyy bu tırtılişko çok tatlııı heerrrşeyini almalısınız çünkü bana bedava bir milyon saçma şey gönderdileeeer olayına hiç girmeyeceğiz (tabi ki istisnalar var ve bunların da şişirme olmadığını sizler de zamanla fark edeceksiniz). 

Bugün size Cyrene adlı marka ile tanışmamdan bahsetmek istedim.
Aslına bakarsanız, biz bir tanışma öğleden sonrası düzenleyelim, bazı fıstıklarla tanışalım kaynaşalım diye düşünmüştük. Amacımız bildiğiniz kahve tatlı olayına girip fıstıklarla tanışmaktı. Ancak gözlemledik, baktık ettik, bu toplaşmalarda en ufağında bile efenime söyliim bi hediye bi tester yok bi bilmem ne sponsorundan birşey falan verilmiş, bizi aldı mı bir telaş??? 

Kendi çapımızda , kısıtlı bütçemizle (e malum biz kapısında yatılan bloggerlardan değiliz, çok beğenerek kullandığımız ve her fırsatta da bir fotoya yerleşip sizlerin de kullanmasına teşvik ettiğimiz markalar bile bizimle muhatap olmuyor nedense.... o konuya başka bir yazıda değineceğiz :)) birkaç hediye yaptırdık, ıvır zıvır süsler falan şaaaptık ancak bu esnada bazı markalarla da iletişime geçtik. 

İletişime geçince de çok farklı bir dinamikten haberdar olduk: İş ne kadar butikleşirse (kıyafet butiği anlamında değil şekerler, hemen atlamayalım :D), o kadar çabuk ve o kadar samimi geri dönüş alıyorsunuz. Misyonlar, fikirler benzeşince de zaten iş birliği o kadar kolaylaşıyor ki..

Neyse anam ne kadar çok şey yazmışım bile.... (Paramı konuşmaktan kazandığımı söylemiş miydim? :D) Bir mesaj da Cyrene'ye atmıştık.. Bir süre sonra da geri dönüş yaptılar. Geçmişte yaşanan bazı tatsız olaylar nedeniyle bir süre böyle şeylere katılmayacaklarını, ziyadesiyle üzgün olduklarını belirttiler. Ya biz Melisa'yla pamuk kalpli hatta pamuk şekeri kalpli insanlarız, anında yumuşacık bürüşücük oluveriyoruz. ay bu bizim bir hoşumuza gitti, bir hoşumuza gitti! Hemen tabi aramızda konuştuk, ay ben de çok beğeniyoru o markayı şöyleler böyleler (kusura bakmayın kulaklarınız çınlamıştır :DD) neyse dedik ya varsın olmasın, ama bize böyle dürüst şeylerle gelsinler, iki kelime birşey yazsınlar da biz de yolumuzu bilelim değil mi? :)

Neyse biz dedik tamamdır abi bu markayı desteklicez falan ama sorun: Elimizde hiç Cyrene Bio ürünü yoktu ki :))) Neyse ben bir gazla gittim 2 adet tonik aldım. Doğallığından bahsetmek istiyorum. Ürünü hele bir kullanayım da, sonra bir de CRUELTY FREE oluşundan bahsetmek istiyorum! Hayvanlar üzerinde deneyler YAP-MI-YOR-LAR! Olley dedim ya, yaşasın dedim!

Şimdi kargonun yolunu bilmem kaç gözle bekliyorum. Ha bu arada tabi noldu? Siparişi verdim, pat mail, efenim siparişiniz ulaştı, pat 2.mail efenime söyliim şu kadar puan bu kadar puan, vay ondan sonra bilmem kaç tane mail geldi bilmiyorum ancak kısacası bu firma, benim 50-60TL'lik minik alışverişimle o kadar güzel ilgilendi ki.. Ben de yazdım tabi bunu, efenim şöyle tatlışsınız, böyle beğeniyoruz, ay biz işte şunlarız ve derken cevap da geldi. Tester da yolluyorlar üstelik siparişlerde (aranızdaki o tester çılgınlarına sesleniyorum! Gidip saçma sapan sitelerden alışveriş yapmayın. Bazılarınızı biliyorum hatta gidiyorsunuz tester için olmayacak şeyler alıyorsunuz :)))) Yapmayın anam, yapmayın tatlım.)

Kısacası, Instagram'da hala takip etmiyorsanız hemen @cyrenebio ya ışınlanın, alışveriş için de LilaKutu 'ya uğramayı unutmayınnnn :) üstelik setlerde indirim var :)

**Toniklerin incelemesi yakında bir başka yazımızda **

2 yorum:

  1. Cyrene tester konusunda cok comert tatlim. Hele kampanyalari tadindan yenilmez. Son yazilarimda Cyrene alisverisim var. Ona bir bak. Devam eden kampanyalari var. Gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünlerini daha önce kullanmışlığım olsaydı keşke, indirim çok iyi ve üstelik hiç bir yerde gerçekten daha ucuzu yok :) Şimdilik toniklerle başladım çünkü Kiehl's in yüz temizleme şeysilerine sardım bu aralar, ancak toniklere ek olarak mutlaka başka alışverişlerim olacaktır, zira bu markayı çok sevdim, vaat edileni de verebiliyorsa ne mutlu bize :) öpüyorumm :*

      Sil