7 Şubat 2015 Cumartesi

ROSSMANN HAUL- SHOPPING- ROSSMANN İHTİYAÇ ALIŞVERİŞİ

Efenim herkese bu kapalı cumartesi gününden kocaman bir merhabaaaa!
İki hafta önceki kısa İstanbul ziyaretinden dönerken Gebze Center a da ilk defa girmek kısmet oldu. Şansıma Gebze kitap fuarı da vardı içerisinde. Oradan da kitap nasiplenmesem olmazdı :D Aslında oradan bana güzel bir doğum günü hediyesi alındı. Erkek arkadaşım sağ olsun çok ihtiyacım olan bir şeyi aldı. Onu da bir ara sizlerle paylaşacağım inşallah. Ha bu arada ben Rossmann'da tam gezinemedim. Kavga ettik ben o kadar saat orada kalınca :D Bir de kasada başıma gelmeyen kalmadı. İhtiyaç mı aldım, stres manyağı mı oldum anlamadım o gün. Lafı daha fazla uzatmadan ihtiyaçlara geçiyorum hemen:

Ben bu alışveriş poşetimi kaç sene önce Budapeşte'de öğrenci olduğum zaman, oradaki dm'den almıştım. Mümkün olduğunca poşet harcamamaya çalışırım. Bu hep çantamda durur. Buna koyarım  alışverişlerimi-bu çevreciliğim hiç durmayacak benim- Bir baktım hala bu marka - Ideen Welt- alışveriş çantaları hala var Rossmann' da. Ayrıca almadım tabii. Hazır bu resmi koymuşken söyleyesim geldi :D

Eveeett alışverişimin genel görüntüsü böyle. Gördüğünüz üzere sadece ihtiyaç alışverişi.- Çünkü parasız olmak bunu gerektirir- Aslında mineral bir toz pudra da ekleyecektim ama alışveriş toplam 40 mı 50 mi küsür liraya çıkacak diye alamadım maalesef. Sağlık olsun, bir dahakine artık..





Bir yeşil çay delisi olarak, bu Arizona çaylarında uzun süredir gözüm vardı. Ancak kafelerde biraz pahalı göründü gözüme. Tuttum kendimi içmedim. Ancak Rossmann
'da bunları 5 tl'ye görünce kaçırmak istemedim. Hala denemedim, kıyamadım bir türlü :D Şişesi ayrı bir mıncıklamalık değil mi yahu? 




Rossmann'ın içindeki markalardan biri olan Rival de Loop'un Young markasında bu harika yeşil pullu ojeyi almadan edemedim. 2 tl gibi bir fiyatı vardı. Bir dahaki oje sürümünde ilk bunu deneyeceğim sanırım. Bu renge aşığım.

Alerjisi artık ileri safhalarda biri olarak hiçbir şekilde nefes alamamaya başladım. Bu durum özel ve tüzel hayatımı fazlasıyla etkiliyor artık. İlaç kullanmaktan da bıktım. Alerji ilaçları erken bunama da yapıyormuş, ohhh daha ne olsun --. Neyse, geceleri burnum tamamen tıkandığı için bu burun bantlarından alayım dedim. Yalnız ben 6 tl' ye aldım, ancak watsonsda 5 tl haberiniz olsun. Bir kutusu bitmek üzere. İzlenimlerim kısa sürede burada olacak.


Dişleri ve damakları da çok hassas biriyim maalesef. Her şeye kanar, yara olur.. Bu sebeple diş fırçalarına biraz daha fazla para vermek durumunda kalıyorum. Bu diş fırçaları da 2 tl 'ye düşmüştü. Baktım sensitiv yazanı da var, bir deneyeyim dedim. Yanındaki diş fırçası kabı da aynı fiyattı. Benim kabım var ancak çok kirlendi. O kirlendiğinde yerine bunu kullanmak için aldım. Çok cücel ya, pempe pempe.

Alışverişin benim için en önemli ve merak ettiğim parçası bu alterrra roll on'du açıkçası. Bakalım nasıl çıkacak? Yanında gördüğünüz cupcake temalı silikon kapları pederle biz çok kullanıyoruz. Evde bir tane vardı, pederingo el koydu. Ben de bunu ayrıca kendime almak zorunda kaldım. İyi de oldu. Sevgili kızım Lola'nın tüyleri bardağa girdi mi girmedi mi diye şizofrenik durumlar yaşamak zorunda kalmıyoruz artık.

Ya bu ağda ve yanında beş metrelik ağda zamazingosu 5 tl idi. Ayol dedim bir ağdaya ne kadar veriyoruz, alayım ben bunu. Ula ucuz diye aldık da her yerim yapış yapış acile gitmek zorunda kalmam inşallah ajahuahıuah. Millete makara konusu oluruz en fazla nabalım :D

Evet efenim; yine hesaplı, gözlemciliğin doruk noktasında bir alışverişin daha sonuna geldik. Şimdi ben biraz sıkıştım. Koltuktan da kalkamıyorum, ama kalkmam gerektiğinin de farkındayım. Satırlarımın sonuna geliyorum, dayanamıyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere :D 

@beyazetliprincess

4 yorum:

  1. Kavga gürültü yine de güzel şeyler almışsın cnm ;) Instagramdan takipteydim zaten,şimdi burdan da takipteyim. Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha aynen öyle oldu güzelim. Daha güzelleri senin olsun inşallah. Çok teşekkür ederim. blogdan takibi bir öğrenemedim ama şimdi tekrar deniyorum. En kötü ihtimal kendi hesabımdan muhakkak takibe alacağım şimdi. Çok öpüyorum

      Sil
  2. Şu burun bantlarını çok merak ettim. Yorumlamanı bekliyorum sabırsızlıkla^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir dahaki yazımı onunla ilgili yazmayı düşünüyorum. Bir kutusu bitti bile

      Sil