21 Şubat 2015 Cumartesi

Shopping - Berlin 14022015

Herkese merhabalar :) 
Meltem, her türlü iddiasına rağmen yine kendini tutamadı ve bir sürü alışveriş yaptı. Ha onu yapabilmek için Gratis, Watsons ve Rossmann'ın türlü indirimlerinde adeta işkence çekercesine içeriye girmeden sadece iç çekerek o günleri atlatması gerekti ama bence iyi ki de öyle yapmış çünkü Berlin'de dm adlı ne yazık ki bildiğim kadarıyla henüz Türkiye'de şubesi olmayan bir mağazadan aldıkları, ona yine yaklaşık 6-18ay arası yetecekti :D

Neyse uzatmayayım zira daha bir sürü foto ve beraberinde açıklama ekleyeceğim, keyifli bir scroll down a hoşgeldiniz. Fasten or unfasten your belt ladies & gents ^_^ 

 Bu soldaki minnoşlar, Balea adlı fiyatları nispeten düşün olan fakat çok başarılı ürünler üreten markanın ürünleri. Saç bakım kürlerine o kadar bayılıyorum ki, büyük boyunu aradım bulamadım ama üstteki serum da aynı etkiyi yaratacakmış, sıra ona geldiğinde deneyip yorumlarımı ekleyeceğim ^_^ Peel-off maskeleri , saatlerce beklet sonra da ılık suda temizle höş möş maskelere her zaman tercih ediyorum (tembel mizaç bunu gerektirir =D ), cildimde bugünlerde yeni bir ürün deniyorum, bununla karıştırmayayım şimdilik :)

Ayak pudrası, kmlerce yürüyen ben için özellikle havalar ısınmaya başlayınca lazım olacak, ferah tutuyor, ben çok seviyorum ^^
Trend it Up ise hacim veren pudramsı bir ürün imiş, sönük pırasa saçlarıma vahşi bir dolgunluk vermesini bekliyorum, onu da en kısa sürede değerlendireceğim :)

Bu soldaki ebelin (ebenin der gibi oldu biraz ama kusura bakmaynz) marka ürünler dm'in yine özel üretim malzemelerinden. Sünger hepinize tanıdık gelmiştir, beauty blender alıp onu 15 sene boyunca hiç kullanmadan çürütmektense bu 2 EUR bedelli minnoşu alayım da olur da bir gün dellenir ve fondöten kullanmaya karar verirsem bari ufak bir meblağ kenarda çürümeye bırakılmış olur didim :D iyi demişim di mi? Yalnız, bir şey itiraf etmek isterim, ben bu zamana kadar allık ve far fırçası kullandım, ki allık bile sürmeyeli 5 sene oluyor neredeyse ve onun yıkandığını bilmiyordum (ey Instagram'daki beauty bloggerlar nelere kadirsiniz :D sayenizde fırçalarım rahat bi nefes alacak :DD:D:D:D:D) şimdi tabi tutuştum vay benim cildimi mahvedecek de goblin olacam diye, bu spreyi aldım. Fırçaya uygulayıp bir bezle temizleyecekmişiz diyor, onu da efektif bir fırça kullanımı sonrası kullanıp burada değerlendireceğim ;)

Şimdi, gelelim bu şekerliklere. Yıllarca hep gördüğüm ama nedense bu hiç ilgimi çekmeyen ürünler şimdi biz blogger oluşun birden radara girdi :D Hemen edindim en sevdiğim renklerden 3 ünü. Birinin yanında el kremi de varmış, daha da sevindim, Instagram'da geçen gün birini de sürüp göze sokmuştum, görmediyseniz hemen bir koşu Instagram.com/mel.mel.blog please :) Fiyatları nispeten yüksek ve ilk sürdüğüm açıkçası o parayı hakettirecek bir performans sergilemedi. Yine de renklerine bayıldım, olmazsa olmaz dedim siftahı yaptım. Devamı gelir mi bekleyip deneyip görüciiz.

Şimdi, gelelim bu yukarıdaki ballara :)
p2 markasını mutlaka görmüşsünüzdür, geçen Berlin seyahatimde tırnak bakım ürünlerinden ve kurutucu fısfıstan almıştım ama çok bir yardımını görmediğim için paylaşmadım, hemen cart diye SENİ SEVMİYORUM demektense tekrar bir şans vermeyi tercih ediyorum, reklamın iyisi kötüsü olur çünkü bence. Neyse, Bu iki şu fotolarda renkleri adam akıllı gözükmeyen cancicolara ek olarak bir de Maybelline'in bilmem kaç gün dayanıklılık vaatli (vaadli?) ojesinden de aldım, ilk denemeyi de gri ve o Meybılinle yaptım, meybılin cidden dayanıklı çıktı, onun tepesine kondurduğum p2'nin gri ojesinden tabi bir şey anlamadım bu esnada :D ama dekorasyon için hoş oldu, daha cafcaflı denemelerimde cesaretlenip büyük foto paylaşıcim :)))


Tabi oralara kadar gidip Essence 'in herhangi bir şeyini almamak olmaz idi, Essence'in alınıp kullanılası tüm oje renklerine sahip olduğum için bu sefer sadece simli pembe edindim, bir de zamanın birinde Instagram'da bir bloggerın sayfasında gördüğüm ve o zamandır tüm Essence boothlarında aradığım kurutucu yağı SONUNDA BULDUM!!! OLLEEEEYYYYYYYYY!!!
Kalemleri henüz denemedim, ancak kalem kalemdir, eminim güzel bir sonuç çıkacaktır :D Fakat bu kurutucu damla, gerçekten kuruttu ve muadili olarak gördüğüm Sephora'nınkine yaklaşık 1500 bastı. (Sorry Sephora). Ülkemizdeki hiçbir standda buna denk gelmedim ama ülkeye teşrif ederse bu bebiş anında alın derim. Beğenmezseniz bana gönderebilirsiniz sorun değil :D
Rujlardan ise (artık bordodan daha soft tonlara kaymaya çalışıyorum,) biri sonunda dudak rengimle çok ama çok uyumlu, hafif bir canlılık katan bir "NUDE" çıktı. Adeta bayıldım ve bugün market alışverişine giderken medenileşme baaaabında sürüp çıktım dudaklarım yumuşacıktı. Kokusu yok, tadı yok, rengi de yok pek ama işte iş görür :) bkz.sağdaki foto:

Gelelim p2 haulumuzun devamına. Chrome kalemlere BAYILDIMMM sırf paketi için almadıysam şerfsizim :D bir sürü renk seçeneği vardı ama aynı renkten 15 tane olmasın diye yalnızca bu maviliyi aldım, merak ettiğim ürünlerden biri, biraz bu yas havasından çıktığım an süreceğim. Lipgloss... ah onu daha önceki yazımda değerlendirmiştim. Hala çok memnunum, rengine hastayım ve hala seviyorum zira Maybelline'in aynı renk vaad eden lipglossunu denedim ve FOS ÇIKTI :D Ha Türk kızının imajına uygun ona bişey demiyorum ama renge bakıp aldanmamak lazım, zira ben tam olarak soldaki gibi olmasını istiyordum (Jeffree Starrrrrrrrr this is all because of you! I will find your loveliest ever lipsticks and glosses!).

Rimeli ise geçen gün uyguladım, devasa paketine rağmen ince fırçası tam benim istediğim cinsten, dipleri kalınlaştırıp uçları adeta bir siyasi partimizin okları gibi upuzun dimdik yaptı. Bravo, onu ayrıca rimel favorilerim kısmısında ele alacağım :D


Ya bu minnoş çok güzel. Satin dedi mi beni kitliyor zaten şu markalar ama en son Affilimate mi ne .. ise onu kullanıp hayal kırıklığına uğradıktan sonra (ki ben fondöten kullanan biri değilim - çıkartmaya / temizlemeye üşeniyorum çünkü, bir de eşitliğini sağlayana kadar saatler geçiyor, genelde hazırlanmak için o kadar vaktim olmuyor ehehe) bir süre almıcam demiştim de bunu test ettim. Ya böyle bir satenimsi bir his daha yok. Üstelik çok da güzel kapattı ama tabi bil fiil şimdi base le kullanıp denemek lazım, bunu da yakında sizlerle paylaşıcam bebekler ;)


Bu Pore Refining Anti-Shine Base (anam tüm ihtiyaçlarıma cevaben), denemedim. başka bir cinsini denemiştim ama onu alayım diye uzanırken gözüm buna takıldı, uğraşmayayım diye de bunu aldım, bakalım nasıl çıkacak. Gosh'unkini kullandım birkaç kez, mükemmel bir sonuç alabildiğimi söyleyemem ama yine de kullandığım fondötenle ten uyuşmazlığı yaşamış olabilirler, ön yargılı olmamak lazım :))
Deneyince size de şaapıcam canlar.




Bu tatlışı çok övdünüz, övdünüz, ben de gider ayak havaalanında eczanede buldum, 11,96EUR idi, zaten az bir miktarla dünyalar yaratılabiliyormuş , ömrümün sonuna kadar yeter sanırım :D Kullananınız varsa yorumlarınızı merak ediyorum açıkçası ;)







Bu sağdakini de artık psikopat gibi ortalıkta dolaştığım için edindim, malum Istanbul büyük bir şehir, mikrobundan iyileşmez hale gelmiştim, artık nicedir temizlenip paklanma rutinimi germophobe seviyesine çıkardım, rahatım :D D:





Bu soldaki ise yine alakasız, Yves Rocher siparişlerinin hediyeleri, Almanya'da online ya da katalogtan sipariş mağazaya gidip alınmasından daha yaygın ve hediyeleri inanılmaz, mutfağımın önemli bir araç-gereç kısmını bunun hediyeleri oluşturuyor :D bu sefer bir siparişe mascara, diğerine ise tırnak seti vermiş, bolca hareket halinde olan ben için ideal bir şey oldu, hemen annemden çaldım - kendi rızasıyla verdi, sıkıntı yok -. Çantamın vazgeçilmezlerinden artık :)

Evet ballar, bugünlük şimdilik bu kadar. Bunaltmak istemiyorum ayrıca diğer aldıklarımın fotolarını çekmemişim :D Anam ben yazarken yoruldum valla, umarım okurken yorulmazsınız, okuyun valla yorumlarım da var arada :( :)))


Sizi seviyorum,
Meltem

:*

8 yorum:

  1. ben şahsen sıkılmadan okudum :) benim de bu yıl tek hedefim yunanistan'a gidip deli gibi alışveriş yapmak çok dua edin yahu çok gitmek istiyorum :) güzel günlerde kullan canım aldıklarını öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen balsın ball :) Teşekkür ederim canım.. Ya bazıları tabi Türkiye'deki fiyatlara çok benzer ancak bazı ürünlerin hala ülkemizde satılmaması ve aslında bazılarının çok daha az fiyata çok daha kaliteli olması çok cezbedici, çeşit de çok, üstelik özellikle Almanya'da ziyadesiyle yaygınlaşmış olan Doğal İçerik furyası sağ olsun standlar doğal markalar ağırlıklı ya da markalar artık doğallaştırmak zorunda kalmış. :) Yunanistan'da da fiyatlar kim bilir ne kadar ucuzdur 0_0 seni öncü kuvvet olarak bir gönderelim, olmazsa hep birlikte tekrar gideriz :) öpüyorum canımm , Meltem

      Sil
  2. Yeni yeni ciciler :) Oh ne güzel! Güle güle kullan canım :) İnsan yurtdışına gidince kendini tutumıyor :D Ama nasıl tutsun yani :) Hepsinin inceleme yazısını bekliyorum sabırsızlıkla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele ben? O kadar çok alışveriş yapıyorum ki sonunda bir de o aldıklarımı koymak için bir valiz almak zorunda kalıyorum :) Annem cık cık cık diye diye heba oldu o gün :)) ama ne yapayım o kadar cici şeyler var kiiiiiii kalpkalpkalp :))

      En yakın zamanda birkaç ürün incelemesiyle karşınızda oluciim :* sevgiyle kal tatlım, Meltem

      Sil
  3. canım ne kadar tatlısın ya bir solukta okudum insan ancak bu kadar pozitif olur... hepsini güzel günlerde kullan :)) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *Utangaçsuratsmiley* Çok teşekkür ederim kuzucuuum :) gel beraber kullanalım :))) :*

      Sil
  4. Bu ne tatlılık yahu :)) Hepsini güzel günlerde kullan canım çok güzel bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^ sensin tatlı :))) Çok teşekkür ederim canım, birlikte kullanalım gel :)))

      Sil