25 Şubat 2015 Çarşamba

Shopping - Cyrene Bio 24022015



Huuuhuuuuuu ^_^ nasılsınız güzellikler, yakışıklılıklar? :)))

Bugün her türlü strese sıkıntıya rağmen, gülmek geliyor içimden. Ömrüme ömür katasım, mutlu olasım var :)




Dün kargo ile tarafıma ulaşan Cyrene paketiyle (Bkz.pikçır) dün biraz haşır neşir oldum, güzel kutusuna da bayıldım, tester bolluğuna da, ürünlerin şekline şemaline de.. Avene markasının da özellikle ürünlerin paketlerine bayılıyorum, profesyonellik kokuyor, köşeleri kıvrımları hepsi bir harika.




Cyrene benim için büyük bir sürpriz oldu aslında. Yazdan beri bazı bloglarda, Instagram hesaplarında hep görüyordum, ayıl bayıla
kullanıp methetmekten kırılanlar bana extrem gelmişti ancak haklılık payları var sanırım. Ürünleri cruelty free imiş. Bu konu beni ziyadesiyle rahatsız eden bir konu aslında. Hayvanları insanlardan daha çok sevdiğimi, kendimi tanıttığım About +Meltem Karpat @mel_ka sayfasında anlatmıştım, insana yapılan işkenceye 5 kahroluyorsam, hayvana yapılana 1500 kahroluyorum, bizim "güzelleşmemiz" için de bu tatlışların işkenceye maruz kalmasını kabul edemiyorum. Evet bazı ürünleri kullanıyoruz, farkında olarak ya da olmayarak aldım ben de zamanında ancak artık dikkat etmeye çalışıyorum, hepinizi de bu konuda azami dikkate davet ediyorum. Eminim, başka bir cins yaratık için üzerinizde türlü kimyasalların, bakterilerin, pisliğin denenmesi sizin de hoşunuza gitmezdi , değil mi? :)

Cruelty Free & Vegan
Source: www.cyrene.com.tr
Neyse, konuyu yine dağıttım, evet cruelty-free ve doğal ürünlerden oluşuyor ürünleri. Dolayısıyla bu markaya , öncelik tanıyacağım.

Paket, bildiğiniz dandik kartonlarda değil, şık fekat gösterişsiz, ileride kendi emellerinize alet edebileceğiniz beyaz kalın karton kutu olarak geldi. Bana böyle kutular her zaman lazım oluyor zaten, dolayısıyla beni min.10TL'lik kutu masrafından da kurtardılar :D hahaha ya nasıl bir insan oldum ben böyle ? :D:D:D



Çok fazla sipariş vermedim, çünkü hem her bir şeye aşırı tepki gösterme meraklısı cildimin tepkisini bilemedim hem de şuanda mesela temizleme ürünü olarak Kiehl's in bir ürününü ve Garnier'i  kullanıyorum, setlerini alıp yığmaktansa, ileride bu şimdi kullandıklarım bitince usturuplu bir şekilde alır paketimi onu da yorumlarım diye düşündüm :)

Siparişi asıl verme nedenime gelirsek:

Cyrene Papatya ve Yeşil Çay Özlü Yüz Toniği
Bu yukarıdaki Papatya ve Yeşil Çay Özlü tonik. Sırf bunu alabilmek için o kadar sipariş verdim, tabi pişman değilim, özellikle güneş koruyucularından edinmek istiyordum ve şansıma onun da testerını eklemişler. Dün akşam ve bu sabah bu toniği denedim. Başta kokusu bir garip geldi. Yani aslında böyle öldüren ya da yoğun bir kokusu yok fakat hafif bir yeşil çay kokusu sanırım, burun deliklerinizden içeri sızıyor bir iki saniye sabrederseniz, benim gibi kokusuna alışıp, asıl cildinizdeki etkisine odaklanmaya başlayabilirsiniz.

Ben, Bioderma, Garnier, Kiehls, Avene, Diadermine, Essence, Clean&Clear, Yves Rocher, Druide ve şuanda aklıma gelmeyen pek çok ürünün toniğini kullandım, kimilerine karşı nötrüm yani evet temiz bir etki bırakıyor ancak her seferinde birkaç saat sonra yağlanma (hatta bazılarında aşırı yağlanma) sorunuyla karşılaştım, kimilerini bir daha almayı düşünmüyorum, kimilerinin kokusu çok ağır ancak bu Cyrene beni dün akşam mest etti. Akşam uyguladıktan sonra sanki pudramsı bir losyon sürmüşüm de matlaşmış gibiydi cildim, hafif bir toparlanma hissi (göktaşı yarmışçasına geniş gözeneklerim buna pek müsade etmese de..) ve temizlik hissi bıraktı. Hemen tabi sevinç çığlıkları atarak koşturmadım :D dur bakalım dedim, sana öyle gelmiş olabilir, coşma hemen. Sabah da uyguladım.

Sabah bu arada uyandığımda, normalde kızartma tavasıymışçasına yağlı olan cildimde hala yağ yoktu, böyle sahra çölü misali kuruluk da yoktu, bildiğiniz nötr, dinlenmiş bir cilt vardı. Sabah evden çıkmadan da tekrar sürdüm, 4 saattir hala yağlanma yok, olursa da aşırı tepki göstermeyi düşünmüyorum :)

Bu ürünü yarısına kadar en azından kullanıp, gözlemledikten sonra nihai kararımı açıklayacağım ancak bu marka ile daha önce tanışıklığı olan kimselerin fikirlerini de duymak isterim..

Diğer ürünleri ve testerları denedikten sonra ayrıca bir değerlendirme yazımda ele alacağım.

Öpüyorummmmmmmmmmm,
Meltem










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder