19 Mart 2015 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ HEDİYELERİNİN EN GÜZELİ, EN ÖZELİ

Melisa'dan geç kalan bir yazı ile herkese merhabalar sayın seyirciler !

Bugünkü yazımı uzun süre kullanmaya kıyamadığım şirin mi şirin bir kutu üzerine yazmak istedim. Ömrünüzde görüp görebileceğiniz en iyi, en samimi, en tatlı, bal, şeker vb. insan olan; daha da önemlisi benim kankutellam olan sayın Meltem Karpat, benim için harika bir kutu hazırlamıştı. Az laf, bol görsel diyerek hemen kutunun içindekilere geçmek istiyorum:

Aslında bu paket sadece hediye adı altında gelenler. Daha bir de bunun yanında, bavuldan çıktıkça çıkanlar vardı. Onları da zamanla paylaşacağım umuyorum. 


Malum sevgili JF saç açıcı Türkiye'ye bir türlü gelmedi. Canlar canım bana taa Alamanyalardan getirdi bunu. Benim Almanya' dan kendi aldığım var su an, ancak bu yaza yetmeyecek sanırım. Böylece yedeklenmiş oldu.Bir de yves rocher'ın çok sevdiğim el kremini de getirmiş canını yediğim. Bu el kremini çok sevdiğimi duyan başka bir arkadaşım da hediye etti bana. Ne gadan da şanslıymışam ben ya!






Cyrene markasını ne kadar sevdiğimizi biliyorsunuz artık sanıyorum. Yağlı ciltler için olan tonikleri özellikle favorimiz oldu. Meltokovskim bunu benim adıma söylemiş. Yanındakiler de ürün testerları. Bir kadın testerdan başka daha ne ister ki :D




Vee karşınızda kutunun yıldızlarından Tangle Teezer! Hala açıp kullanamadım. Ne biçim bir şeyim ben yahu :D Onu bırakın da ; bir tarak için hangi arkadaş hangi arkadaşa 50 küsür lira verir? Saçının bir teline bile zarar gelse dünyayı yakarım diyenler sanırım.. Oha fena bir laf oldu bu, kendi kendime duygulandım burada. Neyse.. Yanındaki de yine Almanya hm' den blogger tanışma etkinliğimzde de dağıttımız şeker mi şeker lipglossumuz. Altta da tabii vazgeçilmez bebak acıbademimiz yer almakta.




Bim bam bom çok şükür dostlar benim de artık claire' s ojem var ! Bana bu keyif anlarını yaşatan güzelcem, bunların yanına p2' nun çok güzel bir lipglossunu, mymiaplanner' ın cıvıl cıvıl bantlarını ve şirin mi şirin tic tac' leri eklemiş. Bak bak doyamadım arkadaş ya.
Öhöm.. Burası da paketin sonu :D Sekt vardır bilir misiniz? Şarabın asitli olanı diyelim. Ben çok severim. Alamanyadan canımın canı onu da kapmış getirmiş. Bir de daha önce hiç içmediğim, ama mavisine de bittiğim shot atmalık bir vodka da görüyorsunuz yanında. E afiyet olsun o zaman bana şimdiden. Şerefinize içiciiğim :D


anam durun son bir görseli unutmuşum:

Bu solda gördüğünüz ne biliyor musunuz? Büyük sakız makineleri var ya, evet ta kendisi. Hemi de çalışıyor. Benim bunlarla bir vukuatım olmuştu. Meltem bana bunu bulmuş getirmiş. İlk gördüğüm andan gülmekten yere düşmüştüm. Bir gün yine bir etkinlikte bir araya gelirsek size de anlatırım hikayeyi. Ya da anlatmasam mı bilemedim :D
Bu altapharma boğaz bonbonlarına ise bayılıyorum. Peder bey sağ olsun benim getirdiğimi bitirdiği için, kankotovskim benim için de almış bir poşet getirmiş.

Söylenecek çok da söz yok görüldüğü üzere. Yaradan herkese böyle bir arkadaş nasip etsin..
İyiki varsın kenks!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder