21 Mart 2015 Cumartesi

FLORMAR MAT VELVET MATIFING FOUNDATION- NEUTRAL BEIGE , NOTE LIQUID CONCEALER-IVORY

Efendim tembel ve ruhsuz bir cumartesi gününden herkeslere merhaba!

Hazır siz tembel tembel oturup keyif yaparken, note ürünlerinde de bir alana bir bedava varken, flormar da üstüne yüzde elli indirim yapmışken; hemen bir kapatıcı yazısı yazalım istedik. Yazıyorum, yazıyorum, yaaazzzdımm!


İvit, söz konusu kapatıcımız ve fondötenimiz şu şekilde efem:




Resimlerden de gördüğünüz üzere hem fondöten hem de kapatıcı en açık renkte alındı. Noteda bir alana bir bedavadan partnerimle kaptık göz altı kapatıcılarını. Tanesi 12 tl gibi bir fiyata geldi. Flormar' ın fondöteni de 9.90 tl' ye düştü hatırladığım kadarıyla. Evet şimdi yazının en can alıcı noktası, beklediğiniz kısma, yüzdeki görünümlerine geliyoruz efem:



Üç resimden de görüldüğü üzere; fondöten ve kapatıcı birbiriyle çok iyi anlaştı. Bu makyaj yüzümde yaklaşık 6-7 saat kaldı sanıyorum. Akma, çizgilere dolma vs. gibi problemlerle karşılaşmadım. Flormar' ın bu mat fondötenini yağlandırmayı geciktirmesi açısından çok beğendim. Üstünden pudrayla sabitlememe de gerek kalmadı. Note da keza benden geçer "note" aldı - hareketlere gel hele :D- Ancak şöyle de bir durum var; note' dan aksine memnun kalmayan arkadaşlarımın yazılarına da denk geldim. Benim ciddi bir gözaltı sorunum yok ve bu sebeple tam bir kapatıcılık gibi bir beklentim de yok. Hafif kapatsın, aydınlık versin, benim için kafi. Bu sebeple de memnun kalmış olabilirim.

Gelelim madalyonun arka yüzüne: Şimdi ürünler iyi güzel de, sevgili flormar o fondötenin içine koymadığın başka kimyasal kaldı mı merak ediyorum? İçinde ne kadar zararlı görmek istemediğimiz kimyasal varsa, buyrun flormar mat fondötene bakın. Hani içerikleri gayet düzelmişti? Bu yönü bende markaya karşı bir güvensizliğe yol açtı açıkçası.

Note' un içeriğine gelecek olursak, flormar' a göre çok çok daha iyi. Tabii ki kimyasal kaçınılmaz son, ancak yine de içerikteki birkaç yağ ve soya proteini ile daha kabul edilebilir bir hal alıyor.

Umarım az çok yardımcı olabilmişimdir. Sorularınız varsa memnuniyetle yanıtlamaya hazırım. Ay ne hanım bir kızım bugün yazı yazarken. Alla alla.. Havadan herhalde :D

Kokulu kokulu öpçükler!

Melisa

3 yorum:

  1. ne güzel olmuşsun fıstık ya ben de şu note kapatıcısını merak ettim valla :))

    YanıtlaSil
  2. oyy güzelcem çok çok teşekkür ederim. Çok utandım, çok sevindim beğenmene. Hazır indirim varken şans verilebilir diye düşünüyorum bitanem

    YanıtlaSil
  3. Flormar mat fondaten sivilce yapıyor mu

    YanıtlaSil