24 Mart 2015 Salı

Konuk Yazarlar - Birgün'de Blogunun Şekerler Tatlısı Birgün'ü :)

Canlar cananlar :)))) Dünyalar tatlısı Birgün blogumuza konuk yazar olarak geldi, çok da güzel en bi sevdiğimiz alışveriş yazısı yazmış, merakla okuyoruz :)) He bu arada, hala (!) tanımayanınız blogunu görmeyeniniz varsa hemen tık tık :)


Merhaba

Ben Birgün. Birgün'de blogunun yazarıyım :D Bugün dünyanın en tatlı bloguna konuğum. 

Geçen hafta bir stres anında can sıkıntısına iyi gelir diyerek küçük bir alışveriş yaptım. 

Hemen bakalım neler almışım :D



Rossmann'dan aldıklarım böyle. 

Lilibe disk pamuğun 120 li olduğunu görünce hemen aldım. Devasa :D Fiyatıysa 2,99 gayet uygundu. 

Sulthanay ipek yüz keseleri üçlü pakette satılıyor. %100 ham ipekten yapılmış. Yapısı biraz sert. Ben aldığım günden beri her sabah yüzüme temizleme jelimi yayıp bununla hafifçe keseliyorum. Peeling'ten iyi bence. Hassas bir cildiniz varsa sorun yaratabilir belki. Şu an için bir sorun yaşamadım. 4,99 du bu da.

Rival de Loop Young kapatıcı sürekli aldığım bir ürün. Ben bir numarasını alıyorum. Göz altlarımı hafif de kapatsa su an için anlaştığım bir kapatıcı. Aydınlatıcı olarak çok güzel iş görüyor ama :D Fiyatı 5,99. İndirimde denk gelirseniz, ki 3 liraya düşüyor çoğu zaman, mutlaka deneyin. :D

Essence'in dudak kalemlerini çok seviyorum. Gördüğüm yerde alıyorm. Ama maalesef bundan bende varmış. Yedeğim oldu:D 12 numara wish me a rose. Fiyatı 3,75. Eğer dudak kalemi kullanmayı seviyorsanız Essence'i es geçmeyin derim :D

Flormar'ın Silk Saten serisinden hiç ojem yokmuş. Bunun da rengine bayıldım. Ama tırnakta fotoğraftaki gibi değil de biraz gümüş görünüyor. Yine de yapısı güzel. İçinde minik ışıltılar var ama yarı mat bir oje. Bunun fiyatı da 4,25.


Bir de bunu aldım Rossman'dan. Hızlı kuruyor mu bilmem ama çizgi çizgi oluyor tırnakta. Hiç sevmedim. 2,85 fiyatı.


Gratis'ten kadınlar gününden önce alışveriş yapınca %25 i puan olarak veriliyordu. Benim de biraz puanım birikmiş. Bir kısmı ile Essence'in bu keçe uçlu eyelinerini aldım. Daha denemedim. Fiyatı 9,25 olması lazım :D


Son olarak Watsons alışverişim. Rimmel London'dan. Finishing Touch top coat gerçekten ojelerinizi anında parlatıyor. Kuruma süresine aşırı bir etkisi olmasa da üstünde sert bir tabaka oluşturuyor. 

Nail Nurse'ü ise baz olarak kullandım bir kez. Henüz hakkında bir fikrim yok. İkisi de 5-6 lira civarı olmalı. Fişini bulamıyorum. :D

Ortadaki Pop Art'ı ise büyük bir heyecanla almıştım. İçinde sim gibi parlak değil de mat ama rengarenk parçaların olması çok hoşuma gitti. Maalesef bir kaç kat sürmek gerekiyor o parçacıkların tırnağa geçmesi için. O kadar da güzel durmadı.


Benim alışverişim böyleydi. Süsyoloji'ye beni burada ağırladıkları için çok teşekkür ederim. Onlara konuk olmak, onları konuk etmek, onların hayatımda olduğunu bilmek gerçekten çok güzel. :D

Okuduğunuz için teşekkürler. Hoşçakalın :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder