10 Mart 2015 Salı

PASTEL DAY LONG LIPCOLOR- KISSPROOF- 16

Efenim iyi akşamlar,
Yazımızın içeriğine ithafen kendi de gırmızı olsun didim, amma velakin gözlerimiz bozulmaz inşallah :D 
Son zamanlarda malumunuz, mat lipstickler hepimizin gözdesi oldu. Pastelin bu tanıtacağım ürünü de bu bağlamda çok konuşulmakta:
 Ürün bu şekilde. Birçoğunuz görMüştür sanıyorum. Efenim üzerinde; Day long lipcolor- kissproof yazıyor. Türkçe meali ise: Nereye sürtersen sürt o dudağı, o renk orada gün boyu kalacak. Peki bu vaadini gerçekleştiriyor mu? Evet, pek ala gerçekleştiriyor. Matlaştırıyor mu? Haddinden fazlaca hem de. Beni mesela aşırı matlaştırması başta rahatsız etmişti, ancak şimdi lipbalm ile bu sorunu dengelemeye çalışıyorum. UYARI: Benim gibi lipbalmı fazla kaçırırsanız hem dudaklarınız yapış yapış kalıyor hem de soyuluyor. Çok kötü bir görüntü çıkıyor ortaya. Aman gızım, yavrum yapmayın.

Ürünün ucu da gördüğünüz şekilde. Gelelim dezavantajlarından birine: Bu sebeple ben bunu dudağıma düzgün süremiyorum ve her seferinde dışına başına bulaştırıp o kırmızılıklardan kurtulmaya çalışıyorum. Bundan dolayı, bu uzun süreli çıkmaz olayına likit değil ama mat rujlarla girmek daha mantıklı olacak kanımca.

- Bu ara bildiri yazmaktan iyice ciddileştim. Buraya da abuk sabuk arada bir şeyler kaçıyorum kusura kalmayın :D - Gelelim bir diğer dezavantajına: Ya ben bunu sürdükten sonra- ister lipbalmlı ister lipbalmsız- sürekli dudaklarım soyuluyor ve ruj dudaklarımın arasında kalıyor. O sebeple bitsin diye gözünün içine bakıyorum. Son olarak da içeriği.. Ne siz sorun, ne ben söyleyeyim. 18 tl civarı para vermiştim diye tutuyorum. Yoksa şimdiye kadar çoktan elimden çıkarmıştım. Efenim bir de duduşlarda duruşunu görelim:


ahaahauahau duduşları göstericem diye o gece hep böyle kaldı sanırım o dudaklar. Düzeltmek için baya bir zorlandım. Karar size kalmış, benim yorumlar bu şekilde. Son bir şuh fotomla herkese selam eder, iyi geceler dilerim :D 

aıuahuahua ölejeyim seksülükten :D Hepinizi kucaklıyorummm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder