16 Mart 2015 Pazartesi

Reviews - MAC Studio Face and Body Foundation


Sevgili arkadaşlar hellöröröröröö! Nassınız? 

Bugün size son zamanlarda aldığım ürünler arasında en bi beğendiğim pek bi beğendiğim bu üründen bahsetmek isterim. 

The Legen- wait for it -dary MAC Studio Face and Body Foundation






Benim fondöten kullanmayı sevmediğimi bilmiyor olabilirsiniz. Sevmiyorum denemez pek ama gerek kapatıcılığı yeterli olan, gerekse cildime uyan rengi bir türlü bulamadığım ve ennnn önemlisi, akşamları yatmadan temizlemeye üşendiğimden bu nimetten hep uzak kaldım. Arkadaş, ne büyük ayıpmış meğer! Hadi temizleme akşam illa çok üşeniyorsan da bundan mahrum etme kendini :D (şaka ha öyle temizlememezlik yapmayın benim gibi bezecik bezecik olursunuz valla)

Bu fondöteni o kadar çok yorumlayan gördüm ki Instagram'da. Çoğunuz da bu kapatıcılıkta ancak bu kadar iyi olur demişsiniz, ben de harfi harfine katılıyorum. Bir farkla. Ben bu kapatıcılık seviyesinde bile bunu yapabilen bu arkadaşa hayranım. Çok doğal duruyor gerçekten. Akmıyor, kokmuyor, vıcık vıcık olmuyor, yüzüne sürüyorsun kalıyor, şerit şerit olmuyor , kapatması gerekeni kapatıyor, kalanını umursamıyor :D 

Ben N1 ' i kullanıyorum, nadide bir MAC çalışanının yönlendirmesine uyma kararı almıştım geçenlerde Melisa da buradayken girmiştik mağazasına hatırlarsanız (bkz. Alışveriş postu) nispeten az ukala birine rastladık da hatta yüzümde de uygulattık ve o gün ürünü aldıydıysam da gün boyu denedik, ortak kararla çok güzel ve en önemlisi doğal durduğuna karar verdik. Ha en önemlisi yüzüm Uganda'lı gövdem Norveç'li gibi gezmedim, renk geçişleri de yapı olarak da çok güzel karıştık birbirimize :D 

Çoğunuz bu ürünü 1 hatta 2 senede ancak bitirebildiğinizi söylemişsiniz ancak ben bu guççük şişenin o kadar süre dayanabileceğine pek inanmıyorum, üstelik bizim yaz sezonunda günde ortalama 5 düğün olduğu düşünülürse, ben yaza kadar 3.ye başlamış olurum diye düşünüyorum :D (Arap yağı bol buldu mu........... ehuehuofhspejğpqwelrüğlqçwifmasşlfm - Mustaaamca selamlar, okuyorsan, buradan anneme babama ve Alamanya'daki tüm agrabalarıma selam söylemek istiyorum -)

Neyse saat geç oldu, devrelerim yandı, ithalatlar geldi dostlar, nerelere gidem vay bu başıma gelenler canım deyip inşllh cnm ya .s ile bitirenler. 

TIP.



(Psst, Meltem ben ^_^  anfarov edicekseniz bari bana saydırın Melisa'ya bişey olmasın eheueruhefuhefuheffuheugheg)

2 yorum:

  1. Bayılıyorum ikinizin de yorumlamasına ya!:D Bi edwart olarak bu bile koyuydu diye hatırlıyorum bana ama sanırım ben c1 i denemiştim bi de n1 e bakiyim ne sürsem yüzüme koyu bi de büyüklerinden bahsediyorlar sanırım 1-2 yıl gidiyor diye ben de küçük alıcam heralde normalde zaten fondöten kullanmam küçüğü bile bitiremem elimdekiler bitince (tabi biterse?!) alırım muhakkak öpüyorum ikinizi de!

    YanıtlaSil
  2. Canımıııız :) Biz de sana bayılıyoruz (utanan maymun smileysi :D) , çok merak ettim bir dene bakalım umarım beğenirsin, olmazsa da birlikte bir gün arar en iyi gidenini buluruz :* kalp.kalp.kalp

    YanıtlaSil