29 Mart 2015 Pazar

Reviews - Ulric de Varens Sensuelle (Tanıtım Paketi)

Sevgili cicişkolar :)

Geçen haftalarda Ulric de Varens Türkiye ekibinden şahane bir paket geldi bize :) (Yazının devamında UDV olarak geçecektir)





Yeni çıkan kokularından Sensuelle'in tanıtımını yapıyorlar şuanda, Instagram sayfamızı takip edenler bilir, kullanıyorum bu aralar  (arım balım peteğim Elle'i kullanmadığım zamanlar :D ). Kokusu biraz tatlı, oldukça da yoğun fakat tatlı-baharatlı-iştah açıcı bir koku arayanlar için ideal! Özellikle bakımlı, alımlı bayanlardan, kokunun kaynağını öğrenmek isteyenler oldu :) Yaza doğru bu kokuyu daha çok göreceğiz profillerde ve çantalarda diye düşünüyorum.


Kokusunun haricinde, şişesini de çoook sevdim :) Kendi profilimde de türlü şebeklikler yapıyorum arada bir, ayna görünümlü olması şahane, çantada ayna taşıma derdine de son vermişler bence.


Buna ek olarak bir kaç tane de tester koymuşlar diğer kokularından.
Bayanlar için olan biraz daha soft bir koku, onu da birkaç arkadaşıma koklattım :))))
Baylar için olanlara ise kime koklattıysam bayıldılar, özellikle babasına her fırsatta parfüm almaya kalkışan biri olarak (erkekte de en önemli seçicilik unsurum parfümdür bu arada) çok beğendim, hatta bayan parfümlerinden daha iddialı olduklarını bile söyleyebilirim :D

Yeni kokular, farklı markalar peşindeyseniz UDV kokularına da bir şans verin derim. Ben denedim, diğer kokularına da güzel bir referans oldu :)


Bu arada kendileriyle Nisan ayı sonunda sizin için büyüüük bir sürprizimiz olacak, yorumlarınızı özellikle merak ediyoruz, sizin de katılımınızı gerektirecek güzel bir aktivitemiz olacak :)) Hatta kalın :)  UDV Türkiye ekibinden Melis Hanım'a vesileyle teşekkür etmek isterim tekrar. Selamlarımızla,


Öpküyle :*

Meltem






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder