29 Mart 2015 Pazar

REVIEWS- ULRIC DE VARENS SUBLIME

Herkeslere uyuz bir pazar gününden kocaman bir merhaba :D

Partnerim Meltemovski 'nin hemen ardından ben de size yapacağımız sürpriz sebebiyle "Sublime ve diğerleri" adlı bir yazı paylaşmak istedim. Efendim yaklaşık bir ay önce UDV ailesinden çok tatlı paketler almıştık instagramdan hatırlarsanız. Şimdi bu pakete tekrar topluca bir bakalım efem:




Paketimiz çok da tatlı bir mektupla yanında farklı parfümlerin deneme ürünleri ve broşürüyle bu şekilde elimize ulaşmıştı. Şimdi hiç lafı uzatmadan söz konusu UDV Sublime parfümüyle incelemelerimize başlayalım istiyorum:





Sublime daha çok "çıtır" ya da "ben hala çıtırım, sana soran oldu mu ayol?" hissiyatını taşıyanların kokusu :D Yani ben gibilerin konusu anacım :D Bana bu koku daha çok baharı, yazı, cıvıl cıvıl havaları anımsatıyor. Parfüm 5-6 saat üstünüzde rahat kalıyor. Öyle bir sıkışta uçup gitmiyor ki; "Fransız lüksünü, uygun fiyatlara sunarak herkes tarafından ulaşılabilir olmasını sağlamak" ise mesele, kesinlikle bu iddiasını yerine getiriyor.

Mesela şu an burcu burcu "lovely" kokmaktayım. Bu da gayet çıtır bir koku. Mis gibi içinizi cıvıl cıvıl yapıyor. Anladığım kadarıyla parfümlerin fiyatları ve kalitesi birbiriyle doğru orantılı. UDV bunu kendi de bu şekilde belirtiyor. Gereksiz abartıların her daim canını sıktığı biri olarak, tanıtım broşüründeki her detayın açık ve dürüst bir şekilde anlatılması çok hoşuma gitti. Hatta fiyatlarının uygun olmasının "reklam giderlerini ne müşterilerine ne de ürünlerine yansıtmamakta" olduklarını da belirtmeden geçmemişler.

O değil de parfümün o eğlenceli tasarımının nedeni de şimdi anlaşıldı: Tasarımlarını 25 senedir Thierry de Bashmakoff yapıyormuş. Kendisi Paris'in en büyük tasarımcıları arasında. Dior, Bulgari, Chanel, Galliano, Guerlain, Lacoste gibi markalar için de parfüm şişeleri tasarlamaktaymış. 

Gelelim erkekler için tasarlanan parfümlerine.. Özellikle "UDV Night for men" kardeşim, babam ve erkek arkadaşım arasında paylaşılamadı arkadaş. Hala paketi koklayıp duruyorum. Hani bazen " Bu nasıl erkek parfümü ulen?Kim sıktı bunu?" deyip, gidip ilgili kişiyi yoldan çevirip sarılmak istersiniz ya, işte bu koku o kokulardan :D Buradan Udv ailesine sesleniyorum. Kardeşim, babam ve erkek arkadaşım adına Night için öldük, bittik :D

Sağ tarafta duran mavi şişeli parfümü de unutmayalım tabii. Bunun da kokusu gayet hoş. Traş kolonyasında hallice ki ben çok severim. Günlük kullanımlık için gayet ideal bize kalırsa. Bunlar benim ve üç erkeğin ortak görüşüdür. Hepimiz Udv çılgınlığı yaşıyoruz bu ara gördüğünüz üzere :D

Bu arada Ulric de Varens' ın en yaratıcı 10 fransız şirketi arasına girerek "Prix de l'audace Creatrice" ödülünün sahibi olduğunu ve ödülü cumhurbaşkanının elinden aldığını da söylemeden geçmeyelim.

Partnerimin ve benim yazımdan yola çıkarak UDV "Sensuelle" mi "Sublime" mi daha çok ilginizi çekecek özellikle bilmek istiyoruz. Hangi koku sizler tarafından daha çok dikkat çekerse, Udv ailesi ile olacak ortak çekilişimizde size bu parfümlerden birini hediye edeceğiz. Türkiye'de bu parfümleri deneyen ilk kişilerden olmak ve bu ayrıcalığı yakalamayı hangimiz istemez ki?

Kokulu öpücüklerimi yolluyorum.

Sizler çok seviyorum.

Melisa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder