9 Mart 2015 Pazartesi

Shopping - Istanbul 07032015

Titilotolarııımmm :) Nasılsınız?

Geçen haftasonu oldukça yoğun fakat o kadar sevgi dolu ve mutlu geçti ki, yoğunluğu da yorgunluğu da unutverdim :) Melisa'm ve Burcu'mla keyifli günler geçirdik, gezdik eğlendik, o kadar uzun zamandır bunu yapmıyormuşuz ki, resmen paslanmışız, boşluğa düşüş gibi hissettik kendimizi :D Bugünkü 20'lik dişimi çektirme işkencesi de araya girmeseydi güzel başlamıştık aslında haftaya :))

Neyse uzatmıyorum. Cumartesi kendimi bilgisayar başında her şeyi sepete atmak dışında aktif olarak mağazanın içinde buldum hatta ukala çalışanları nedeniyle normalde kapısından dahi geçmediğim Mac'e bile uğradım :) Başta biraz sepet falan garip geldiyse de çabucak adapte oldum yine.. Çok fazla ihtiyacım kalmadı aslına bakarsanız. Ağustostan beri Instagram'da paylaşım yapıyorum (nispeten aktif olarak) ve beğenilen neredeyse her şeyi almışım.
Tabi ki 100TL üzeri etiketli ürünler hariç, her ne kadar Melisa'dan daha fazla para saçıp savuruyormuş gibi gözüksem de gayet bilinçli bir şekilde gerçekten indirim varken (Gratis, Watsons, Rossmann, A101, Migros ayırt etmeksizin) ihtiyaç gidermeye çalışıyorum ya da mesela Berlin'de güzel stok yaptım. Cumartesi Gratis, Watsons ve Rossmann ' a gitme imkanı buldum, aslında tüm amacım, başka bir bloggerda gördüğüm Golden Rose'un base coat unu bulmaktı, şöyle mat güzel bişey ama yok anam hiç birinde yok, ona bakarken de kasaya gelene kadar bir baktım aaaaa sepetler dolmuuuuş :D

İşte aldıklarım: (bazılarını spesifik olarak hangi mağazadan aldığımı hatırlamıyorum :( )


Az çok oje manyaklığımı öğrenmişsinizdir :) Flormar'ın neredeyse tüm ürünlerine sahip olduğum için, artık başka markalarla ilgileniyorum, o kadar güzel ki bu yukarıda gördükleriniz, Alix Avien'in yalnızca bir adet ojesi vardı bende, o da 10 yıllık belki de, öyle bir "eski ojeler/bir ara değerlendirilecekler" kutusunda bekliyordu, bu güzelliklere bir şans vereyim dedim, nitekim simli olan da Deborah Milano'nun Base Coat'uyla birlikte bugün kullanımda :) Golden Rose'un bu sağdaki minnoşlarının sarısını Melisa'yla ortak kararla almıştık ancak o benim başkalarını da almama engel olmuştu (nerdeyse parmağımı ısırarak koparmak suretiyle :D ) ben de hazır o edebi şeysileriyle ilgilenirken fırsattan istifade diğer en beğendiklerimden de edindim (turkuaz ve mavileri kaldı bir tek beğenip de alamadığım, gelecek ay onları da alacağım *winkwink*) çıkarması epey zor olsa da güzelliğine değer bence, bu sefer daha kalın bir taban ojesiyle deneyeceğim!



Şimdii, neredeyse herkesten bu markanın ürünleriyle ilgili övgü dolu sözler duydum ancak nedense bir türlü bir ürününü edinemedim, 1 alana 1 bedava kampanyası dolasıyla ilaç gibi geldi, üstelik 19,90TL olan rujla yine aynı fiyatlı lip gloss'u adeti 10TL mal etmiş oldum :) Hemen denedim tabi ve çok başarılı. Ruj yumuşacık yaptı dudaklarımı, kalıcılığı konusunda yorum yapamam çünkü yatmadan önce denediğim için uykudan önce çıkardım, o zamana kadar yine de iyi dayandı :) Likit kapatıcı ise çok başarılı idi denediğimizde, henüz aktif kullanımına başlamadım ama ilk fırsatta değerlendireceğim!



 Gelelim saç ve vücut bakım vb ürünlerine :) Hask'ta indirim varmış ve yine takip ettiğim bir kaç kişinin övgüsünü gördüğüm bu ürünü çok merak ediyordum, saçlarıma özellikle güneş yavaş yavaş etkisini göstermeye başlarken daha fazla bakım yapmam gerektiğini düşünüyorum, yaza kadar bir milyon tane ürünün denemesini yapmış olurum sanırım :))) Nitekim Watsons'ın beğeniden ölünen ürününü de kasada beklerkene hemen ediniverdim. Bakalım nasıl bir etkisi olacak.
Duru duş jelini bana @makyaj_carki hediye etmişti seyahat boyunu bir hediyeleşme etkinliğimiz esnasında, yıllarca hep önyargılı davranmışım, meğer çok güzel kokuyormuş, hemen onu da attım sepete :) Ojeler de yine sahip olmadığım renkler (pembenin aynısından varmış ama galiba - ups), yaz gelsin de sürelim artık :)))
Pembe şişede ise normalde bebeklerin saçlarının kolayca taranmasını sağlayacak bir ürün var (@Rossmann). Vay onların saçında işe yarıyorsa benimkinde neden işe yaramasın dedim ve hemen aldım, bakalım yarın kullanacağım. Yorumlar, bir kaç kullanım sonrası burada :))


Eveeet, şimdi, gelelim ıngım zıngımlara. Bilmem alenen isyan ettim mi ama bir ara dökülmüş olan kirpiklerim, bu sefer de iki üç haftadır her rimel sürüşümde yek vücut olmaya karar verdi. Yok arkadaş, 5TL-90TL arası tüm rimelleri denedim, tık yok, o güzelim kirpiklerim adeta füze gibi birleşip kenetlenip ayrılmama kararı alıyorlar. Bu böyle olmayacak deyip hemmmen maskara fırçası aldım önce (@Rossmann) sonra da 5.90TL'ye soldaki seti edindim. İrili ufaklı az kullanımlık ve en önemlisi makyaj çantası boy bu minişler çok işime yarayacak gibi, umarım şu fırça kirpiklerimi ayırmaya yeter :(
Claire's ise mutlaka indirim zamanı denk geliyorum nedense, kendimi kaybettiğim, herşeyini almak istediğim mağaza, yeni telefona kılıf ihtiyacı nedeniyle de çok güzel denk geldi, saç lastiklerini ise uzun süre kullanabiliyorum, hazır indirimdeyken de kaçırmadım ^_^



E tabi kambersiz düğün olmaz :D +gamze çelikdemir balının bizim İzmit'teki buluşmamızda dudaklarında sergilemek suretiyle tanıttığı ve büyük beğeniye yol açan bu ürünü hazır mağazaya girmişken (@Watsons) edineyim dedim veeee bir keyifli Cumartesi gecesi sürme gafletinde bulundum  (Pijama Terlik Cips modundaykene kızlarla)  ve sonuç: Lanet olası şey 2 gün dudağımdan çıkmadı :D Tamam çok güzel, kesinlikle öpüşme koklaşma bardak mardak hiç bir şeye bulaşmıyor, neyse o yani, dudakta kurudu mu bırakmıyor, o konuda çok başarılı buldum üstelik rengi MÜKEMMEL!!! Ancak anam naptın ya öyle badana yapmışlar dudağıma da boyayı çıkaramamışlar gibi gezdim öyle :( Benden tavsiye, emin olmadan Sür-Me-Yin :D Yoksa kalıcı ruj arayışında olanlara tavsiyemdir, kaçırmayın :)


Veeeee beklenen ürün sonunda edinildi. Evet. Ben de gittim high-end ürün aldım sonunda. Yalnız bu sefer yanımda Melisa varken ve üstelik nispeten yüzü gülen bir MAC çalışanına denk gelince. Kendimizi kavgaya hazırlamıştık aslında da çok şükür gerek kalmadan istediğim tek ürünü de alarak çıktık. Ürünün malum fiyatı aslına bakarsanız drugstore ürünlerden çok çok fazla değil ancak yine de öylece tek seferde harcanıp ooh iyi oldu çok güzel oldu denilcek de değil, o yüzden denemeden almak istemedim, sağolsun çocukceğiz de suratına fırça değmesinden (başka bir elden) nefret eden benin surat kaymalarına rağmen usulca uyguladı, sabırla bekledi ve sattı :) Gün boyu deneme amaçlı çıkarmadım da, akşama kadar oldukça dayandı (türlü sıcak- soğuk debelenmelerine rağmen) ve renginin de tam uyduğunu iddia ediyorlar, yakında fotolarda görmeye başliiiciksiniz bebiklerim :)
NOT: Ben fotolarda devasa bir ürün gördüm hep. Daha doğrusu bana öyle gelmiş. Çoğu drugstore mağazası markasının testerımsı ürünlerinin boyunda olan bu şişeye 105TL verdim, çoğunuz 1-2 sene kullandım demişsiniz ancak günlük kullanımla bence bu o kadar da gitmeyecektir, deneyip görüciiiz bakalım :) Ha neden bahsettim bundan , çünkü koca bir boya şişesi bekliyorsanız benim gibi - pardon my ignorance - boşuna coşmayın :)))

Bugün dudaklar fora maşallah, kapanışı bu pek memnun kaldığım dudak kalemisiyle yapayım. Evet aylarca süren kalıcılık hoş bir şey olabilir belki ama ben daha doğal daha yayılgan ürünleri seviyorum, bu ürünü de çok beğendim. Hem mat ama yumuşak, hem kalıcı (lımç lımç dudaklarını büzen ve sıkıştıran biri olarak diyorum bunu) üstelik ruj sürmeden bile kullanılabilecek cinsten hem de fiyatı oldukça uygun. Kesinlikle bir başka Rossmann ziyaretimde kullandığım ruj renklerindeki dudak kalemlerinin hepsini alacağım, yazılarımda bu ürüne bolca rastlayacaksınız :)


Bebekler, pudra diyorlar, iyi gelir diyorlar, deneyip göreceğiz. Bebek pudrası kullananınız var mı? Nasıl ve ne için kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Yap ama şunu yapma dedikleriniz var mı?




                                  Öpküyle canlarım:
                                  Meltem

2 yorum: