30 Mart 2015 Pazartesi

Shopping - LilaKutu - Raen & Missha

Bebeliklerim :)))

Biliyorsunuz bu aralar nemlendirici (yüz için) arıyorum. Yağlı ve karma ve hassas olan cildim için bu mucize ürünü bulmak inanın hiç kolay değil. Ayrıca alışveriş sitelerindeki açıklamalarda nemlendirici yazdığı ama kimi zaman yüz için mi afedersin vücut için mi ayrımı konulmadığı için, bir sürü ürünle kavuşamıyorum.

Neyse sonra aklıma LilaKutu geldi. Üstelik BonusBay de %3 ünü geri veriyormuş (HAAAALLLELUJAHHH!!! -- BonusBay olayına da bir ara değineceğim, benim gibi online alışveriş manyağı için biçilmiş kaftan!!!) hemen dedim bir bakayım. LilaKutu'dan mutlaka memnun kalmayan da vardır ama sevimli sitelerini de , çalışanlarını da , özel ilgilerini de , ürün çeşitliliğini ve üstelik fiyatlarını da çok seviyorum. 

Dolanıp dururken (efenime söyliim o marka senin bu marka benim - çok güvendiğim bazı markaların bazı ürünlerinde TÜ KAKA içerikleri gördüm ya artık bi milyon kat dikkatli oldum) RAEN ' e denk geldim. Hep işte 10.yıl nedeniyle işte lip balm 10TL diye beni cezbetmeye çalıştılardı ama kanmadıydım :D Bu sefer artık şampuan da arıyorum, nemlendirici de derkeeen Raen'de bol memnuniyetle kullanılan iki ürün buldum:

Raen Bitkisel Yüz Kremi 
Raen Herbal Face Cream




















ve 




Raen Bergamotlu Şampuan
Raen Herbal Shampoo
Ikisini de bu haftasonu kullanma imkanı buldum: Şampuan yıkama esnasında ciddi bir kuruluğa neden oldu, kokusunu ne beğendim ne beğenmedim ama sabaha kadar ıslak saçı havluya sardım, uyandığımda, bebek saçından farksız idi saçlarım, üstelik mis gibi de kokuyordu! Ve en güzeli ne? El yapımı bu güzellikler. Siparişi verdikten hemen sonra gelmediler, hazırlanma süresi varmış 2-3 gün, doğal içerikler.. Dolayısıyla birkaç kişinin de cesaretlendirmesiyle kullanmaya devam edeceğim, bitene kadar bakalım neler olacak :) 

Kreme gelince: Kokusu beni mahvetti :( Hiç sevmediğim bir koku ancak ileride alışkanlık edinirim, katlanırım diye yine de kullanıyorum çünkü 3 gündür kullanıyorum, yağlandırmadı. Halama da uyguladım biraz ( :D Zulum yeğen) elimde fazlası kalınca, adı ne onun neymiş o diye diye beğenisini belli etti :D 

Yani Raen'i denemeye devam! He unutmadan 2 ürün alana bir de sabun hediye ediyorlarmış, ben farkında değilim, baktım pakette hoş bir kalabalık var :) Üstelik limonlu geldi!!! Bugün paketten nihayet çıkarınca az daha yalayacaktım (töbe bismillah :D ) bundan sonra mümkün mertebe doğal ürünlerle yolumuza devam!


Gelelim arada kaynayan ürünümüze :)))) 
Yıllar öncesinde kullandığım pudram (bkz.1999 - 2005) Hakk'ın rahmetine kavuşunca, kendime bir dandinidandinidastana almıştım, beğenmeyip (Casper's new girlfriend olunca) bir kenara atmıştım, o zamandan beri de yalnızca Flormar'ın renksiz pudrasını aldım ama onu da beğenmeyip şimdilik "hadi neyse sana da sonra bir ara bir şans daha vereyim" köşesine aldım. 

Missha ürünlerini hep merak ediyordum, geçenlerde Black Ghassoul Peel-Off Nose Pack'ini almıştım, karışık yorumlarla karşılaştım, çok beğenen de var beğenmeyip ana avrat seven de (sövmüyolar seviyolar), o yüzden beklemeye aldıydım da bu akşam artık ufak bir bakım yaparkene deneyeceğim 0_0 neyse Raen aklımı başımdan alınca, bu ürün gözüme çarptı:



Missha The Style Sebum-Cut Pressed Powder Clear Mint

Öööyle bir merakla bekliyorum ki kullanma fırsatını :))))) Coming soon bebekler!




Neyse, LilaKutu tabi yine boş durmamış, minili ufaklı hediyeler koymuş, yine kendilerine teşekkür ederim, özeniniz, ilginiz ve ciciliğiniz için. (Hatta bugün ofislerine ufak bir ziyaret de gerçekleştirmiş olabilirim  :D ---138diş gösteren smayli--- )  




 






















Öpüyoruuuum:*

Meltem



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder