19 Nisan 2015 Pazar

Begenilenler 13-19 Nisan 2015

Fıstıklar (baylı bayanlı) , yoğunluğumuz diz boyu olunca artık istesek bile günlük paylaşım yapamaz olduk, bir süre için kusurumuza bakmazsınız umarız :)

Bu yayınımda geçen hafta içerisinde beğendiğimiz şeylerden bahsetmek istedim (Meltem beeeeen). Çok beğenerek kullandığım, okuduğum, keşfettiğim ürünlerden kullandığınız okuduğunuz vb varsa yorumlarınızı beklerim :) Keyifli okumalar :)



Bu hafta dilimden hiç düşürmediğim (sori Melisaa), 5 kullanıma ulaşan HC Haircare ' in Saç Problemlerine Karşı Bitkisel Bakım Şampuanı , bu haftanın en özel konuğu. Geçenlerde uzun süredir kullandığım yağlı saçlar için kepek şampuanım (okuyanlar hatırlar hani şu SLS kazanı) bitince, türlü firmaların gönderdiği ya da kendi edindiğim ürünlere başlama fırsatı buldum. Raen ile başlamıştım önce ama halamda unutunca ve tammm da o sırada HC ürünleri elime geçince hemen kullandım. İlk başta çok kuruttu saçımı diye mırıldandım ama sanırım bu ürün bu performansı devam ettirirse, yıllarca kullanacağım bir şampuan olacak (tabi saçımda şuanda akması kolay olan bir renk olmaması da bir avantaj). Ben iki tur şampuanlıyorum (aşırı yağlı saçlı bir hanım olaraktan), ikinci turda genelde biraz kuruyor saç ancak kuruturken ne hikmetse yumuşacık oluyor. Çok çok uzun süreli olmasa da dolgunluk kazandırıyor veee en önemlisi: Normalde sabah yıkadığım saç öğleden sonra yağlanma belirtisi gösterip akşamına yağlı görünüme kavuşurken, bu ürünle 2 günü gördüm sonunda 0_0 yaklaşık 15 senedir aşırı yağlı saça sahip olan biri için ne kadar kutsal birşey olduğunu tahmin edebilenler, sizi de bu ürüne bir şans vermeye davet ediyorum :)

Bitene kadar kullanacağım, böyle devam ederse açık ara favorim olacaktır. Hatta şimdiden bir şişe daha sipariş ettim :)


Diğer ürünümüz ise yıllardır kullandığım Arko'nun Zeytinyağlı kremi. Kremlerde türlü saçma kokulardan haz etmediği için kilolarca kremi çöpe atan ya da hediye eden biri olarak bunun kokusuna bayılıyorum (tabi uzun süre sonra o krem de kendinden geçiyor artık) üstelik vıcık vıcık yapmayan, cildim tarafından kilo kilo sürmediğim sürece anında emilen bir krem. Yaz kış memnuniyetle kullanıyorum, bu hafta da elimden hiç düşmedi - bitmesine az kaldı, bitsin de yenisini alayım :) -.
















Bu yukarıda gördüğünüz argadaş, aylardan beri Gratis, Rossmann, Watsons, Bilmem ne kozmetik cart makyaj curt bilmem ne gezmeme neden olan, değerli bir bloggerda görüp beğendiğim fakat bir asırdır bulamadığım bulunca da rahatladığım bir minnoş :)))) Kendisini BASE COAT olarak kullanmıştı şuanda hatırlayamadığım kişi :( Matlaştırıcı Top Coat olsa bile o onu baz olarak kullanmış ve üstünü süslemişti, bayılmıştım nihayet de Golden Rose'un İstiklal'deki kendi mağazasında bulmuştum.  Birkaç kez kullandım ama tam şeklini tutturamadığım için ve vakit bulamadığım için Instagram'da paylaşamadım fakat asetonla çıkarması biraz zor olsa da çıkarınca tırnağı da beraberinde götüren bir cins değil. Yaza doğru biraz cıvıltılanınca şahane tırnaklara kavuşturacağına eminim :) 


Biraz farklı konulara da değinelim.. Biz ikimiz de (Melisa da ben de) çok fazla kitap okuyan insanlarız. Size oradan nasıl gözüküyoruz bilmiyorum ama okuduğumuz kitaplar popüler kültürün çoook dışında kaldığı için pek yayınlamadık, daha doğrusu bu kadar pop bazlı blogumuzda çok sırıtacaktı, onun için ileride ayrı bir projemiz olabilir, vakit bulabilirsek ve ilgilenenler olursa ileride haberleşeceğiz :)

Neyse elbette arada bir popüler şeylerle de ilgileniyoruz ve önceki postu okuyanların bildiği üzere birkaç hafta önce Kocan Kadar Konuş filmine gittim. Kitabını fazlaca kitlelere ulaştığı için okumamıştım ama filmde çok sevdiğim oyuncular oynayınca dayanamadım, filmde de tam olarak benden bahsedilince (hatırlatırım Meltem ben :D ) kahkahalarla izlemiştim ve acaba devamı olur mu diye merak etmiştimkene D&R ' da "Kocan Kadar Konuş Diriliş" ile karşılaşınca tabi ki düşünmeden aldım :) Bu akşam okuyup bitirmeyi düşünüyorum, Efsun'un iç karmaşaları, kaynanagiller vb ile başlamıştı, heyecanla sürükleyip götüreceğinden eminim :))

"Allah de Ötesini Bırak-2" ise bu haftasonumu derinleştiren bir kitap oldu. Özellikle niyetlerle ilgili olan bu kitabı ilgilenenlere tavsiye ederim. Bu karmaşık dönemlerde ben derin bir huzur buluyorum Uğur Koşar'ın kitaplarından, yaptıklarımızın yaşadıklarımızın çok dışında şeylere yönlendiren bir adam. Detaya girmek istemiyorum, merak eden edinebilir ancak 1.kitabı okumadıysanız her ne kadar devamı niteliğinde olmasa da bendeki aydınlanmaya neden olan ilk kitap olmuştu, o nedenle onu okumanız daha verimli olacaktır :)













H&M ' in H&M galp Coachella serisinden ihtiyacım olarak sadece bu cep tarağını buldum, saçım nispeten kısa iken tam bir ödül oldu bu, inanılmaz sevdiğim bir ürün bu zaten oldum olası katlanabilir taraklara karşı bir zaafım vardı :D 

Son olarak haftanın duduş parlatıcısı (ah ulen Melisa hep senin yüzünden bu duduş muduş :D ):


VS duduş parlatıcısı konusunda bence çok başarılı. Başlangıçta yapışkanımsı bir izlenim bıraksa da ısındıkça normale dönüyor, iyi ki zamanında stoklamışım birkaçını :)





Umarım beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekleriz :)

Sevgi ve öpküyle,

Meltem
Hehehehehe ben de yapmasam bi yerim eksilirdi :D:D:D:D

2 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş bebekler :* artık takipteyim banada bekliyorum :***

    YanıtlaSil
  2. Canımız Tuti'miz :) Çok teşekkürler, biz de takipteyiz, beğenmene de ayrıca sevindik :)

    Mel'ler adına, Meltem :*

    YanıtlaSil