5 Nisan 2015 Pazar

BİTENLER, BİTMESİN DİYE ÖLÜNENLER, BİTTİ DE KURTULDUMLAR

Efendim tembel ötesi bir pazar gününden herkeslere merhabalar,

Gün yine geldi çattı ve bazı ürünlerin sonuna geldik. Sizi her zamanki gibi bekletmeden paldır küldür incelemelere geçmek istiyorum:D

Sağ tarafta görmüş olduğunuz sebamed marka 
yüz temizleme köpüklerini indirimden almıştım. İki şişe bitirdim ve gayet memnun kaldım. İçerisinde paraben vs. yok. Kokusu da benim çok hoşuma gitmişti. Ancak farklı ürünlere şans vermeyi her zaman çok seviyorum, bu sebeple tekrar almadım. Fakat aramıza biraz mesafe girsin, özleyip de tekrar alabilirim:D



Evet, Colgate ağız temizleme suyu.. Bir Listerine değil ama arkadaş bunların içindeki kimyasal da hiçbir şeyin içerisinde yok herhalde. Taktım kafama, kendi ağız temizleme suyumu kendim yapajaam :D Sizlerle de tarifi tabii ki paylaşacağım. Bu sebeple yeni bir tane almadım, almam da sanıyorum.

 Hey yarabbim şişeyi bile gördükçe sinir oluyorum. Ya ben bunu taa ilk gratis indiriminde bir arkadaşımın gazına gelip aldım da kardeşim ben ve beyonce arasındaki ten farkını hiç mi hiç hesap etmemişim ki. Sen kimsin de zenci parfümü alıyorsun arkadaş ya :D Bitsin diye ayak ve oda parfümü bile yaptım kendisini :D Beyaz tenli biri olarak ortalama bir parfüm klasmanından yukarı bir seviyede olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Daha da almam, para mara vermem.

Bu da tam tersi yorumlar yapacağım, dönüp dolaşıp kullandığım canım parfümüm, vazgeçilmezim: little black dress. Eldeki bütün stokları bitirdim sanıyorum. Şimdi farklı deodorant ve parfümleri bitirmeye çalışıyorum. İndirimde bir yerlerde denk gelirsem karşı koyamayacağım nadide kokulardandır kendisi. 




Evet efendim yukarıda görmüş olduğunuz Nivea şampuanım maalesef bitti ve Türkiyeye getirmeyecekler sanırım bunları. Çok seviyorum niveanın şampuanlarını ben ya. Bu volüm vermek amaçlı olanıydı. Gayet de vaadini yerine getirdiğine inanıyorum. Yves Rocher duş jelleri stoklarım da bitince ne yapacağım bilemiyorum. Çok severekten kullanıyorum kendilerini. Ancak benim gibi hayvani bir şekilde boşaltmayın, az bir miktarı gayet yeterli oluyor ve şişe yarısına bir kullanımda inmiyor gardaşlarım:D

Yahu benim favori bir aseton markam yok ama sanırım benri marka asetonlar indirimde denk geldi aldım bunları. Hassas ciltler için olanından iki şişe bitirmişim, bir sorun çıkmadı hatırladığım kadarıyla. Alttaki ojeler ise golden lady ve golden rose markasına aitler. 850 saat kurumadıkları için atıyorum. Yarısına kadar bekledim şişelerin ama yok argadaş bitti sabrım. Daha da almam.
Niye herkes bu Cala yüz temizleme mendillerini öve öve bitiremedi anlayamadım bir türlü. Evet fiyatı gayet ucuz ve güzel temizliyor ama arkadaşlar onun içeriği nedir öyle ya? Berbat bir içeriğe sahip olmasından mütevellit, zor durumda kalmadıkça bir daha asla alacağımı düşünmediğim bir marka. 
Dalin ıslak mendilleri ise benim için en güvenilir ıslak mendil uzun zamandır. Daha iyisini bulana kadar dalinle devam.


Bu da lorealin taa üç sene önce alıp da bitiremediğim bu sebeple çöpe giden infallible fondöteni. Biz sevgili partnerimle, artık loreal markasını -kendisinin de daha önce belirttiği sebeplerden ötürü- pek tercih etmiyoruz. Bu sebeple yenisini de almayacağım. Ayrıca bunu yağlı ciltler için vermişlerdi parıl parıl da parlıyordum. Pek memnun kaldığımı söyleyemem. Kalıcılık pek fena değildi ama o ayrı mesele.

Efendim bu burun bantlarını ilk önce iki kutu rossmanndan almıştım. Sonra watsonsda daha ucuza gördüm diye bir kutu daha almıştım. Etmişti üç kutu :D İlk kutusu bitti. Sonuç: maalesef bir işe yaramıyor. İlk taktığınız zaman burnu birden açıyor gibi mucizevi bir durum yaşıyorum, hemen arkasından normal haline dönüyor. Alerjisi olan biri olarak sürekli burun tıkanıklığı yaşıyorum. Bu sebeple baya işe yarar diye umutlandım ama maalesef.. Geri kalan iki kutuyu da boş umutlarla bitirmeye gayret edeceğim.

Son olarak gelelim benrinin kuru şampuanına: Ben sarı olanını kullanıyorum. Benim saçlarım dipten koyu ucuna doğru açıldığı için rengi ben de hiç sorun çıkarmadı. Aksine yağlandığı zaman bunu sürdüğümde, saçıma dip boya yapmış gibi oluyorum. Kokusunu da çok seviyorum. Hacim etkisi zaten ayrı güzel. Severekten kullanıyorum kendi adıma.

Yanda da sebamed anti aging eye cream görüyorsunuz. Daha göz çevresi kuru olanların kullanması gereken bir ürün bence. Benim göz çevrem yeteri kadar nemli zaten :D  Ben de pek bir işe yaramadı. 

Hepinizi hasretle öper, mutlu haftalar dilerim,

Bugün biraz üzgün olduğu için pen bir hanım olan 

Melisanız,


4 yorum:

  1. Nasil guzel seyler bitirmissin vizeye calisirken kacamak yapip okumak iyi geldi valla :) sebamed in goz kremi gercekten dedigin gibi mi oyleyse aninda kaparim heralde:) kopuk formunda yuz temizleyicilerini de merak ediyorum stoklarim azalsin alicam sanirim :) cok sevdim blogunuzu bana da bekliyorum kocamaaaan sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Haber verdiğin için tekrar teşekkür ederim. burun bantsız maalesef yaşayamıyorum bu aylarda. En iyisi Breathe right

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel yazmışssın ama sen de yorumlarını. Çok mutlu oldum. Sebamedin göz altı kremi nemlendirici olarak evet ama anti- aging olarak işe yarar mı onu zaman gösterir tabii ama köpüğü hakkaten iyiydi. Ben de alacağım indirime girdiğinde. 40 tl veremem ona :D Bloğumuzu beğenmen ve güzel sözlerin çok sevindirdi bizi. Çok değerli ve önemli böyle yorumlar. Bloğunuza hemen ışınlanıyor ve takibe alıyoruz. Çok çok çookkkk öpüyoruz

    YanıtlaSil
  4. Canım Siriciğim rica ederim ne demek. Biraz yardım edebildiysem ne mutlu bana. Breath Right iyi geldiyse onla devam diyorum. Çok çok öpüldün

    YanıtlaSil