16 Nisan 2015 Perşembe

MİM - Derin Çakır - Soru & Cevap :)

Bebeklerimiz canlarımız tatlışkolarımız :D Bu aralar ecük yoğunuz galibasım .. Hatta öyle ki bu yazının yazılabilmesi için gece geç vakitlere kadar oturulup hazırlanıldı :D Sizi seviyoruz, özlüyoruz ve en kısa sürede de özellikle yaza bomba gibi gireceğiz , bekleynz efem :)

Şimdi gelelim tatlılaaaar tatlısı Derin Çakır'ın bizi etiketlediği sorularaaa :) [He tabi ki bu balımızı takip etmiyorsanız Tu size. Koşun! :) ]

PS: Tagcibaşı Meltem cevaplandırıyor efenim, bilginize :))

1-Bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir?








Ayıp olmazsa :D









2-Bir Kafeye gittiğinde genellikle ne sipariş edersin?

Menünün en abidik gubidik şeyini seçmediysem Latte / Sütlü Kahve içerim :)

3-Google'da aradığın en son şey ne?


Köpek maması :D 

4-En son mesajlaştığın ya da konuştuğun insan kim?

Adı bendeee saaaaklıııığğğ ( :D )

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Melisa'yı tiyatronun kapısına kadar bırakmak tiyatroya gitmek sayılırsa, 2 ay önce :) Tiyatro destekçisiyim fakat ne olur beni izlemeye mecbur bırakmayın :) 

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?

Şaşırtıcı bir cevap olacak: 2 hafta önce :) Neden şaşırtıcı? Çünkü tiyatroya gitmek kadar sinemaya gitmekten de hoşlanmam, Kocan Kadar Konuş için sabırsızlandım adeta (kitabı okumamış olmama rağmen - kadro yetti :)).

7-Hangi diziyi herkes izlemeli dersin?

Hm. Şimdi herkes yana yakıla GAME OF THRONES TABEEKEEE diyor biliyorum (ama ben izlemedim henüz -göz kapatan maymunlu smayli :D-) eminim öyledir, ben de tavsiye etmiş kadar olayım :) 
Şahsi favorilerim arasında Grey's Anatomy, vampirli bambinolar, HIMYM (How I Met Your Mother), The Big Bang Theory, Two Broke Girls var. Üzgünüm, çok derin felsefi bilmem ne bişey çıkmadı :D 

8-En son ne tür müzik dinledin?

Oyy, tam da şu satırları yazarken (pop kültürün dibine vurmuşkene) "Ella Fitzgerald and Louis Armstrong - Summertime" dinliyorum bebeklerim. Ruhunuzun okşanmaya (tövbe demeyin hemen, şarkıyı dinleyince neyden bahsettiğimi anlayacaksınız.. Kadın bırakın sizi alsın götürsün) ihtiyacı varsa kaçırmayın :)





9-Seni en çok ne çıldırtır?
Bu konu için bunun ne yeri ne zamanı :D Fakat basit hallerinden bahsetmek gerekirse genel olarak toplum kurallarına uyulmaması, hak yenmesi (sıra için üşenmem 5 dakika tartışırım arkadaş!), sokak hayvanlarına yapılanlar / yapılmayanlar.
 
 



10-Ne zaman uyanırsın?

  4. alarm çaldığında :( Niye hatırlattın ki şimdi bunu? Ne güzel ruh okşuyoduk burda :)

 

 

 

 

 

 

11-İnternetteki İlk Adın Neydi?

:D :D :D :D yaaa şincik şöyle oluyor.. tabi biz genç yaşlarda katıldık bu sanal ortama.. kafa basmıyordu yani :D m_in_cechile idi galiba :D -tamam hepiniz anfarov edebilirsiniz bunu hak ettim ama Melisa'nın emeklerine yazık :D -











12-Favori Emojilerin Nelerdir?

emojis ile ilgili görsel sonucuemojis ile ilgili görsel sonucu

ve maaamunlular :D   

    
13-Kedi mi Köpek mi?

Köpek kesinlikle!!! Amaaa kedileri de seviyorum tabi ki :) bkz:


14-Kuzey mi Güney mi?

Yön olaraksa BATI, dizideki olaraksa Kuzey galibası :D

15-İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?

Trafik. Başka söze gerek yok.

16-İstanbul'da sevdiğin 3 semt?

Yok valla :) Nispeten katlanabileceğim semtler: Bebek, Şişli, Çengelköy :)

17-Kafanda genelde ne olur?

Türlü nerde ne kadar gereksizi varsa: Düşünceler. :)

18-Komedi mi Dram mı?

Komedi :)

19-Çay mı Kahve mi?

Kahve !!! :D

20-Bu soruları cevaplamadan önce napıyordun?

Raporları güncelliyordum O_O

21-Son olarak bir sırrını paylaş.

Biriyle görüşüyorum :D Hahaha başka sırrım yok, olsa da söylemem ayol :)))



Öpcüklüüüüüüüüü :) Meltem

**Ben de katılmak isteyenleri davet ediyorum, burdan taglemek zor oluyor valla :( **     

4 yorum:

  1. Canlariiim ikinizi de kocaman opuyorum cok eglendim cidden okurken!:D ayriyetten bidaha tesekkur ederim sorulari cevaplandirdiginiz icin:)

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, keyifle okudum balım kaymakım :-*

    YanıtlaSil
  3. :) Yeriz seni tatlım çok teşekkürler tekrar bizi de etiketlediğin için :) Öptüüük :*

    YanıtlaSil
  4. Hiii yerim seni beğenmene çok sevindim :))) Öptüüüüm :*

    YanıtlaSil