15 Nisan 2015 Çarşamba

REVIEW- FARMONA NIVELAZIONE EL KREMİ VE -20 PROTECT LIPBALM

Efendim buz gibi uyuz bir günden herkese merhaba :D

Valla şikayet falan etmeyeceğim, çünkü farmona ürünlerimi deneyebilmek için bu durumun böyle olmasını isteyen bendim ahauhauha. Pişman değilim anacım, denedim rahatladım :D

Laf salatası yapmadan hemencecik yorumlara geçiyorum:

Efendim öncelikle belirteyim Farmona bir Polonya markası- üzerindeki yazılardan da anlaşılacağı üzere- Açıkçası bu sebeple, Farmona markasına karşı beni soğuktan koruyacağına yönelik bir sempatim oluşmuştu. Aşırı bir soğukta kullanma fırsatım olmadı. Ancak -1 derecede kullandım ve az bir miktar elime sürdüm. Arada ellerimi yıkadıkça da tazeledim tabii. Gayet ellerim yumuşak ve çatlamadan kalmayı başardı. Bir de şu noktaya değinmek istiyorum: Bir arkadaşım da denedi benimle beraber kremi. Koku hassasiyeti olduğunu ve bu kremin hiç kokmadığını, tam da aradığı krem olduğunu belirten bir yorumda bulundu. Elinize sürüyorsunuz ve çok hafif, soft bir krem kokusu geliyor. O da sonra kaybolup gidiyor. Bu bilgi de burada bulunsun :D




Saygıdeğer okurlar, bu sağ tarafta görmüş olduğunuz da sizin de benim de çok ama çok merak ettiğimiz, -20 derece soğuğa kadar duduşlarımızı koruyan lipbalm. Geçen yine o soğukta bunu sürdüm, üstüne rujum tabii -eksik olmaz hiç kendileri- dışarı çıktım. Valla hiç soyulmaymış, çatlamaymış bir sorun yaşamadım. Benden gayet geçer not aldı. Gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz. Gelecek kış bu ürünleri blogda ve instagram hesabımızda bol bol göreceksiniz sanıyorum.

Şu an sevgili partnerim Meltem yolda, mesaj atıp duruyor. Yemek falan hazırlamam lazım. Peder bir yandan çamaşırlar diye bağırıyor. İyice ayar ettiler beni canlarım sağ olsunlar.

Hepinizi seviyor, öpüyor; beni çok seven bu ikiliye doğru kendimi adama yoluna gidiyorum gardaşlar :D

Soru ve önerilerinizi blogdan, instagramdan, dm den bekliyoruz mutlaka. 

Dudaklar ve eller çatlarsa
Alın anam çözüm: Farmona 

auhauhuaha kokulu öpçükler

Melisa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder