23 Nisan 2015 Perşembe

YAĞLI CİLTTE BEBAK ÜRÜNLERİNİ NEREDE VE NASIL KULLANIYORUM?

Herkese merhaba!
Uzun süredir yazı yazamıyorum arkadaşlar. Yüksek lisans ödevleri, sınavları ve diğer işlerim derken instagram hariç pek paylaşım yapamadım. Bunun için öncellikle özür diliyorum ve yazıma başlıyorum efendim.

İvit, hayatımızın vazgeçilmez parçalarından olan bebak ürünlerini ben nasıl kullanıyorum? Yazının başında da belirttiğim üzere ben yağlı cilde sahip biriyim. Aslında bu ürünlerin hiçbiri bana uygun değil :D Ancak aşağıdaki ürünleri gayet de pek ala da kullanıyorum. Şimdi ürünlere kısa bir bakış atalım:

En soldaki ürünle başlayalım dilerseniz:
Bu pembe ambalajlı ürün; Gül Özlü El ve Vücut Nemlendirici Süt. Koyu kıvamlı bir krem tabii nemlendirici özelliğinden dolayı.Her ne kadar yağlı cilde sahip biri olsam da, özellikle bu kış, ellerim ve bacaklarım çok kurudu. Hatta bir ara bacaklarım pul pul deri dökmeye başladı. Bu ürünü bolca kullandım. Kullandığım andan itibaren dökülmeler de kesildi. Hatta hala kullanmaya devam ediyorum. Ancak, ellerinize sürüp dışarı çıkarsanız nemlendirme özelliği tek sürüşte kalıcı olmayabiliyor. O yüzden üç dört kez belli aralıklarla uygulamakta fayda var. Ben o zaman tam etkisini gösterdiğine kanaat getirdim.Bunun dışında bir uyarı da kokusuyla ilgili olacak: Ben normal şartlar altında güllü her şeyi çok severim, partnerim de aksine nefret eder. O sebeple bu ürünü de çok severek kullandım. Eğer güllü ürünlere karşı hassasiyetiniz varsa önce bir koklayın derim.

Gelelim ikinci ürüne. Hepimizin yakından tanıdığı; Bebak Acıbadem Sütü. Ben bunu yıllar önce kullanıyordum. Ancak cildim çok fazla yağlanınca o dönem bu tarz ürünleri hayatımdan çıkarmak durumunda kalmıştım. 6-7 aydır tekrar kullanmaya başladım. Aslında bu sütü normalde gün içinde de yüzünüze uygulayabilirsiniz ey kuru ciltli okuyucular :D Ancak ben yağlı cilde sahip biri olarak bunu sadece makyaj temizlemede kullanıyorum. Seneler önce konservatuarda makyaj temizleme workshopu yapılmıştı. 9 Eylülün baş makyözü sahnede ağır makyajlar yaptığımız için, bunları acıbadem sütü ile temizlememizi öğütlemişti. Bu da profesyonel bakış açısıyla verdiğimiz, siz değerli blog okurlarımız için imtiyazlı bir bilgi olur umarım. Sözün kısası; ben ne zaman fondötenli, kapatıcılı makyaj yapsam, önce bu sütle cildimi temizliyorum. Sonra da yüz temizleme jelimle yıkıyorum. Siz de bu şekilde kullanabilirsiniz.

Resmin en sonunda gördüğünüz ufaklık da; en baştaki nemlendirici sütün krem versiyonu. Çantamın bu aralar vazgeçilmez ufaklığı. Severek kullanıyorum. Malum havalar kış ve kış hem kış off kış off kış şeklinde durmadan ilerlemekte :D

Evet efendim, bu günlük benden bu kadar. Sorularınızı, önerilerinizi instagramdan ya da blogdan muhakkak bekliyorum.

Hepinizi çok seviyorum!
Herkese kokulu öpücükler!

Melisa



5 yorum:

  1. acıbadem sütü benim de sürekli favorilerim arasında.. ara sıra ara versem bile sonunda yine buna dönüyorum..

    YanıtlaSil
  2. O zaman ben kuru cildim için kesinlikle kullanmalıyım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım kesinlikle ben de buna dönüp duruyorum. Acıbademden kaçış yok :D

    YanıtlaSil
  4. Bence de bitanem senin cildinle çok güzel uyum sağlayacağına inanıyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu takipteyim benimde bakım ve sağlık üzerine yazdığım bir blogum var bakarsam sevinirim :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/
    Blogumdaki blog takip etkinliğine blogunu tanıtırsan daha çok kişiye ulaşabilirsin :)

    YanıtlaSil