16 Mayıs 2015 Cumartesi

ABFEN FARMA NASORINSE - NAZAL YIKAMA ÜRÜN İNCELEMESİ

Herkese koskocaman bir merhabaaa
Bugün farklı bir ürün deneyimi ile karşınızdayım leydiz end centılmene :D Ah bu bahar ayları-hatta bana ayrıca da kış ayları- ah bu insana rahat bir nefes dahi aldırmayan burunlar.. Bir ara tüm arkadaşlarım ve peder beyin önünde burnumu kesmekle tehdit ettim insanları. O kadar bıkmıştım siz düşünün. Tam yine burnumla ilgili ilginç girişimlere yeltenecektim ki karşıma abfen farma çıkıverdi neyseki. Buyrunuz efenim görselimiz :

Normalde bana doktorlarım ya böyle bir nazal yıkama, ya da direk serum şeklinde sodyum klorür veriyorlardı. Tam yine bir arayış içersindeyken abfen farma ile tanıştım. Kullanımı da gayet kolay: En sagda görmüş olduğunuz yeşil minik paketleri şişenin içine döküyoruz, tarifte belirtilen yere kadar suyu da koyuyoruz içine ve çalkalıyoruz. Sonra da başlıyoruz burun gargarasına. 





Sağ tarafta gördüğünüz üzere kullanılıyor bu arada bu ürün. Bu burun gargarasını ben sabah akşam yapıp, burnumu güzelce temizleyip yatıyorum. Mesela bu ara fazlasıyla tıkanıklık yaşadığım için tamamen faydasını göremiyorum, ama büyük ölçüde rahatlatıyor. Yoksa o yatarken daha iyi nefes alalım diye taktığımız burun bantları falan hikaye, benden demesi..


Bu arada benim neyim mi var? Nur topu gibi bir alerjik rinitim, sinüzitim ve bunların kanka olması ve de ilerlemesiyle oluşan nefes darlıklarım vs. lerim var :D Bu ürünü sadece benim gibi alerjik olanlar değil; rinosinüzit sahipleri, paranazal sinüz cerrahisi sonrasından çıkanlar ve günlük burun hijyenine dikkat edenler de kullanabilirler. 

Sonuç olarak; benim memnun kaldığım ve sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün Abfa farma Nasorinse. Nefes alamıyorum diye dert etmeyin, çekin bir abfa farma burnunuzu şenlendirin :D

Hepinizi kokulu kokulu öpüyorum.

Çok sevdiğiniz, uğruna halaylar çektiğiniz, çiköfteler yoğurduğunuz yazarcanınız 

Melisa


1 yorum:

  1. Aynııı sorun :'( Rahat nefes alamıyorum kaç senedir hemde alerjık astım haplarım brun spreylerı,ama hiçbiri işe yaramadı. Burnun biri açıksa mutlaka diğeri tıkalı oluyor, buna bakıcam kesinlikle inş. işe yarar ya :/

    YanıtlaSil