31 Mayıs 2015 Pazar

GOT TO BE ÜRÜN İNCELEMESİ

Efenim merhabalar,

Kendimi eve kapattığım bir haftasonundan hepinize merhabalar demek istiyorum. Bugün sizlerle got to be markasının bazı ürünlerini inceleyeceğiz. Ürünler şu şekilde:


Öncelikle en solda gördüğünüz hacim veren pudra ile başlayalım:
Ben bu pudrayı -daha ucuza geldiği için fiyatlar- Almanya dan almıştım. Bir sene sonra falan aklıma geldi, kullanmaya başladım :D Ya evet hacim veriyor ama, pudrayı iyi yedirmeniz lazım saça. Yoksa beyaz beyaz kalıyor. Bir de kaskatı yapıyor saçı. Üstelik benim gibi saçınız yağlı bir yapıya sahipse ikinci gün yağ içinde uyanıveriyorsunuz maalesef. Şu an saçlarım katlı kesim olduğu için daha çok işe yarayabilir diye düşünüyorum. Ama saçlarınızda kat yok ve ince telli düz ise başka alternatiflere bakın derim. Zira çok kullanışlı bir ürün olduğunu düşünmüyorum.

Gelelim bugüne kadar kullandığım en berbat kuru şampuana: Saçımdaki yağlı görüntüyü o anlık gideriyor gibi oluyor, ancak saçımı bir toplamaya kalkayım yine vıcık vıcık eski halini alıyor. Saçları ince telli ve yağlı biri olarak gayet vasat bulduğumu söylemeden edemeyeceğim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.


Gelelim bu iki ürün arasından sıyrılan günün yıldızına: Saçlarım her ne kadar dümdüz olsa da bazen tam kurutamadan yattığım için garip dalgalar oluyor ve düzleştirmek zorunda kalıyorum. İşte o an yardımıma bu saçları ısıdan koruyan "Guardian Angel" yetişiyor. Arkadaşlar kesinlikle görevini çok iyi yerine getiren ve ısıl işlemden sonra saça zarar vermeyen bir ürün bu. Ultra memnunum :D Şiddetle tavsiye ediyorum.

Zamanınızı daha fazla almadan hepinizi öpüyor, mıncıklıyor, sendromsuz pazartesiler diliyorum.

Sevgiler,

Melisa





4 yorum:

  1. Ben bu markanın ürünlerinden memnun kalmadım hiç :(

    YanıtlaSil
  2. İsi koruyucuyu duzgun kullanilsem belki ben de severdim :D Ama kokusu super :D

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın tek merak ettiğim ürünü ısı koruyucusu :) Emeğine sağlık Melisamm

    YanıtlaSil
  4. Canım aslında ben güzel yorumlar duymuştum ama ben de genelinden memnun kalmadım sanırım :D. Birgüncüğüm evet ben de kokusuna bayılıyorum, işlevi de gayet başarılı. Feridem çok teşekkür ederim canım. Tavsiye ediyorum. İndirime de giriyor. İndirime girince kap bir tane. Öpüyorum çok

    YanıtlaSil