3 Mayıs 2015 Pazar

MARIA NILA ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ İNCELEMESİ- REVIEW

Efendim yine aşırı sıkıcı ve tembellik kokan bir pazar gününden herkese merhabaaaa

Ben yazarınız Melisa, bugün sizler için Maria Nila şampuan ve saç kremi yorumlarımı paylaşiciyim. Ne vaad eder bu Türkiye piyasasına yeni girmiş ürünler? Ne kadarını yerine getirir? Gelin hep birlikte bakalım.


Efendim sol tarafta ürünlerin deneme boylarını görüyorsunuz. Biliyorsunuz, bunlar bize süsyoloji tanışma etkinliğimizde gönderilmişti. Maria Nila da çok cömert davranmıştı bize destek olma konusunda. Buradan kendilerine bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. 
Ben yanda görmüş olduğunuz bir şampuan ve saç kremini bitirdim. Özellikle saçlarımı bakıra bundan bir ay kadar önce, yeni boyadığım zaman denemeye başladım ki; bir karşılaştırma yapalım ve sizlere en doğru bilgiyi verelim istedim. Çünkü ürün özellikle saç rengini koruma ve rengin ışıltısını ortaya koyması bakımından iddialı.
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; içeriği yüzde yüz vegan, paraben ve sülfat içermiyor, İsviçre'de üretiliyor. Bu kısımlardan gönlümüzü kazanmaya aday. 
İnstagramda saçlarımı ilk boyadığım zamanki hallerini sizlerle paylaşmıştım. Hatırlatmak maksadıyla şimdi bir kez daha paylaşmak istiyorum:


Tam bir bakır olmuştu hatırlayacağınız üzere. Bu renk maalesef kullanması çok zor olan bir renk. Sadece suda kaldığı, saçtan akıp gittiği için, ben buna "tek kullanımlık boya" adını taktım. Hazır boyamışken akmaz ümidiyle Maria Nilaya sarıldım. Bir ay sonraki sonuç da bu oldu:





Nasıl :D Ya açıkçası ben bunun suçunu Maria Nila' da bulmuyorum. Ben bu kullandığım boya markasından hiç haz almıyorum, ancak sevdiğim bakır tonları burada toplandığı için mecburen bunu kullanıyorum. Boya bana kalırsa adi bir boya, o yüzden Maria Nila' dan da çok yüksek bir beklentim yoktu, ama biraz muhafaza edeydi rengi tadından da yenmezdi :D Aa, yalnız bir konuda hakkını yiyemeyeceğim: Saç renginin ışıltısını hakikaten sağlıyor ve saçları yumuşacık yapıyor. Kokusunu da başta sevmiştim, ama sonradan itici gelmeye başladı. Garip bir kokusu var bu ürünün. 

Sonuçlar bu şekilde canlar. Bir de bu şampuan ve saç kremini kaliteli boyalarla deneyip test etmek lazım. Asıl sonuç o zaman ortaya çıkacak diye düşünüyorum.

Güzel yorumlarınızı sabırsızlıkla bekler, hepinizi kokulu kokulu öperim.

Sevgilerimle,

Melisa

1 yorum:

  1. Tatlılık abidem benim :) ne güzel de anlatmışsın öyle boyalı ve yıpranmış saçlarıma kullanasım geldi :*

    YanıtlaSil