18 Mayıs 2015 Pazartesi

Reviews - Kiehl's Kil Maskesi

Ballarım selamlar :) Uzun zamandır görüşemedik, umarım herşey yolundadır :)

Ne idüğü belirsiz bu Pazartesi günü, içimdeki blog yazısı yazma ateşini alevlendirmişken hız kesmeden devam ediyorum.

Bugün severek kullandığım bir üründen bahsetmek isterim:

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque / Kil Maskesi :)



Bu ciciş, güzel paketinde, oldukça uzun süre dayanan bir miktarda satılıyor. Ben duty freeden almıştım, o nedenle tam fiyatını / piyasa fiyatını hatırlamıyorum. Maskeyi haftada bir kez (her zaman aynı günde) kullanmak gerekli, etkisini ilk haftadan görebiliyorsunuz ama asıl güzellik birkaç kullanım sonrasında :)

Kıvamı:


Aslında öyle ahım şahım bir şey değil - miş gibi - sıvı alçı gibi adeta :) Ben iki kullanımda kapaktakileri bile bitiremedim, kullanım esnasında abartmayalım yani :))

Hafif bir yanma hissi yaşadım, satışı yapan arkadaşım bunun normal olduğunu, maskenin işe yaradığına dair güzel bir işaret olduğunu belirtti ama tabi ki çok hassas ciltlerde her zaman önce başka yerlerde denemekte fayda var.





Bu bir kat sürdüğümdeki hali, sonrasında biraz daha uyguladım ama kalınlığı abartmamakta fayda var yoksa kurumuyor :)

Ürünü alırken, satış ekibine bir danışın derim. Onlar hem malzemeyi, hem kullanımı en iyi bilenler hem de cildinizi bizzat görebilecek kimseler, kullanım konusunda en doğrusunu onlar söyleyecektir. Bana 20 dakika tutmamı önermişti, ben de uydum ve oldukça uygun oldu, bazı ciltlerde 10 - 15 dakika yeterli hatta fazla bile geliyormuş.




Maskenin son haline yakın halinden şebekliklerimle kapanışı yapıyorum :))

Bir süre sonra kurumaya başlıyor ve çıkartmak için hevesleniliyor, bu esnada arkadaşımız bir uyarıda bulundu: Sıcak suda yıkamayın, mümkünse ılık suda yıkayın demişti, aksi takdirde gözenekler iyice genişliyor ve maskenin oradan çıkması zorlaşıyormuş. Ben sıcak suda denemedim ama evet sıcağı gören maske biraz yayılıyor, çıkarırken birazıcık zorlandım ama tekrar tekrar kullanmama mani olmadı :D

Bebiş cildine kavuşmak için siz de bir deneyin derim :)

Öpüyorum güzellikler & yakışıklılar ^_^

Meltem







3 yorum:

  1. Yani bu kiehls sonucta kalite ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bebiş cildi gibi olmuş gerçekten de demek ki güzel bir ürün ya... Aslında ben fiyatını çok merak ettim ama tabi duty free den almışsın, mağaza fiyatını bilemeyebilirsin. Kiehl gördüm geçenlerde bi alışveriş merkezinde, olmadı bakayım ordan, teşekkürler :)

    YanıtlaSil