24 Haziran 2015 Çarşamba

Merhaba canlar
Bugün sizlere çok uygun fiyatlı ve vaadini yerine getiren güzel bir üründen bahsetmek istiyorum.
Oriflame benim çok eskiden de satış temsilciliğini yaptığım ve genel olarak ürünlerini sevdiğim bir marka oldu her zaman. Geçtiğimiz aylarda bir yerde broşürünü karıştırıyordum ve indirimde olan ayak kremi dikkatimi çekti. Deneme amaçlı sipariş vermek istedim. Gelen ürünümüz şu şekilde:
75 ml olan bu ürün size uzun süre yetecek. Çünkü kremin yapısı gayet yoğun. Ben bunu sadece topuklarıma değil, ayaklarımda sorun olan neresi varsa, gece yatmadan komple sürüp yatıyordum. Krem 3-4 gün içerisinde etkisini göstermeye başladı ve ayaklarım yumuşacık oldu. Nasır olmaya yüz tutmuş yerler de dahil bu arada söylediklerime. Şu an ayaklarım gayet iyi durumda olduğu için 2-3 günde bir uyguluyorum. O da gayet yeterli oluyor. Bu arada ürünün indirimli fiyatı 5.50 tl idi. Yani o piyasada satılan 70- 80 küsür liralık ayak bakım aletlerine falan para vermenize hiç gerek yok. Bu ürün de tüm sorunlarınıza gayet çözüm bulabilecek kapasitede. Bu arada yapısı da şu şekilde:

Tabii oradan çok belli olmuyor sanıyorum ama belirttiğim gibi gayet yoğun bir yapısı var. Bu arada kokusu tek kelimeyle muhteşem. Ne zaman sürsem içime çeke çeke bir hal oluyorum :D

Efenim uzun lafı kısası: Ayacıklarımızı iyileştirmenin çok ucuz yollu yöntemleri de var gördüğünüz üzere. Öyle astronomik rakamlar vermeye hiç de gerek yok. Sonuçta hepsi aynı işi görüyor. Umarım işinize yarayan bir yazı olmuştur.

Hepinizi kucaklıyorum.

Melisa,


1 yorum:

  1. E havalar ısındı artık. Hep açık ayakkabılar giyeceğiz. Ayacıklarımızın bakımını ihmal etmemek lazım Melisamm süper bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil