4 Temmuz 2015 Cumartesi

BİTTİ DE KURTULDUMLAR, AY AYOL BEN ŞİMDİ NE YAPARIM NEREYE GİDERİMLER - REVIEW TIME

Efenim herkese merhabaaaaa,
Aslında bu yazı dün gece iftar sonrası çay ve kahvelerinizi yudumlarken paylaşılacaktı. Ancak benim yine geçirdiğim bir zehirlenme sonucu - bu seferki geçenki kadar ciddi ve hayati risk taşıyan cinsten değildi neyseki- maalesef yazı bugüne kaldı. Bakalım beni gelecek ay hangi atraksiyonlar bekliyor, ben de sizler gibi şimdiden merak ve heyecan içerisindeyim :D

Evet efendim incelenecek ürünlerimiz şu şekilde:




 Bu arada resimler gece çekilmişti. Görüntü kalitesi için şimdiden herkesten özür diliyor ve keskin, pis eleştirilerime başlıyorum :D


Bu maske ve scrubları görür görmez hatırladınız değil mi? Gratisler de satılan bu Pierce F. Estheticians Formula markasını senelerdir bıkmadan kullanıyorum. Gerçi artık yedek yapmıyorum, çünkü stokta daha farklı markalar da birikmiş. Onlara da el atmam gerekti. Bu markanın scrubından çok memnunum. Ancak maskesi cilde bırakmamacasına yapışıyor. Bu sebeple maskesini almayı bırakmıştım ama baya iyi temizliyordu cildi, hakkını vermek gerek. İçeriği de piyasadaki ürünlere göre gayet güzel bu arada. Alınız, aldırınız.

Gelelim şampuanlara: Johnsons baby şampuan tabii benim hunharca işlem görmüş saçlarımda beklenen etkiyi göstermedi. Ben de makyaj fırçalarımı, çoraplarımı falan yıkadım :D Goldwell'in bu şampuanını benden ziyade sevgili partnerim kullandı. İkimiz de saçlarına ciddi bir hacim verdiğini gözlemledik. Ancak içerik bakımından sınıfta kaldı. Maria Nila şampuan ve saç kremi ile ilgili yorumlarım daha önceki postlarda vardı. Saç rengimi ne kadar korudu, vaatlerini ne kadar yerine getirdi üzerine ayrıca bir yazımızda bahsetmiştik. Kararı o yazıdan sonra sizlere bırakıyorum :D




İşte benim büyük sorunsalım koltuk altı zımbırtıları. Ya tamam Dove ve nivea iyi güzeller ama, özellikle Dove benim koltuk altımda ciddi kaşıntılar yaptı. Bu markaları üniversitede özellikle uzun süreli kullandım ve içerdikleri kimyasalı sanırım artık vücudum kabul etmiyor. Stoklar bitsin diye bekliyorum.



 Vee duşumuzun en güzel yanı olan duş jelleri. Yves Rocher duş jellerine olan aşkımı artık hepiniz biliyorsunuz. Üstte gördüğünüz Nivea 'nın bir ara çok konuşulan duşta vücut kremiydi. Ben çok hoşlanmadım bu icattan. Temizlendiğimi falan anlayamıyorum bunu duşta sürünce. Haa bir de kayıp düşme riskiniz de cabası. Ancak nivea duş jellerinin kokularına ayrıca hastayım o ayrı mesele. Mesela sağda görmüş olduğunuz Harmolance' ı ayıla bayıla kullanmıştım. Gidip duş jeli koklayayım banyoda, geliyorum. Canım çekti :D

Başka bir sorunsalımız: Diş macunları. Signal' in diş macunları bir şeye yarıyor mu ben anlayamadım arkadaş. Hele içeriğini ne siz sorun, ne ben söyleyeyim. Ancak, Amway' in Glister diş macunu hem içerik, hem de işlev bakımından gayet iyiydi. Geçen sene 30 tl' ye almıştım ama uzun süre kullandığınız için bu fiyat çok gelmesin gözünüze. Zaten Amway den bir şey alıp memnun kalmadığımı hiç hatırlamıyorum şimdiye kadar.



O solda gördüğünüz turuncu minik paket, yurtdışından getirdiğim garnier boyamdan çıkmıştı. Buradaki Garnier' den kaliteleri çok farklı yurt dışındakilerin. Loreal Revitaliftleri yaşı itibariyle peder beye kullandırdım, memnun kalmadı beyimiz :D O Bargello parfümler de işte elimizdekilere kıyamadıkça arada gidip teselli olarak aldığımız parfümlerden :D Benri mi? En son a4 kağıdı mı pamuk mu çıktı içerisinden hatırlamıyorum. Bundan böyle daha ucuz pammıkları kullanacağım.

Şimdilik bu kadar leydiz and centilmene. Her zamanki gibi yorum ve görüşlerinizi yorumlar kısmına bekliyor, hepinizi aşırı derecede mıncıklıyorum.

Sevgiler,

Melissa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder