19 Temmuz 2015 Pazar

MULTIACTIV ANTI- AKNE YÜZ TEMİZLEME JELİ VE RENKLİ NEMLENDİRİCİ ÜRÜN İNCELEMESİ- REVIEW

Herkese merhabaaaa
Bayramın üçüncü ve de son gününde bir blog yazısı yazmak şart oldu sayın okuyucu. Zira, böyle güzel bir ürünle sizi tanıştırmak için daha fazla beklemek hakkaten büyük bir ayıp olacaktı.

Bundan sanıyorum yaklaşık bir ya da bir buçuk ay önce hangi yüz yıkama jelini kullansam bu sefer diye yeni bir kararsızlık içerisine girmiştim. Tam o sırada multiactiv hızır gibi imdadıma yetişti. Ürünün yarısından fazlası an itibariyle bitmiş durumda. Biliyorsunuz bir ürünü iyice test edip onaylamadan sizlere yazısını yazmaktan her zaman kaçınıyorum.

Yüz yıkama jelimiz bu şekilde:
Öncelikle benimle ilgilenen firma yetkilisine ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Cildimle ilgili
ayrıntılı sorular sorup, ona uygun bir ürün gönderdiği için. Efendim benim cildim yağlı, akneli, siyah noktaya çok elverişli, hormonal bozukluklardan dolayı özellikle o akne olayından bir türlü kurtulamayan çok conciş bir cilt tipi. Arasanız daha rezilini bulamazsınız :D Şaka bir yana buna da şükür tabii. Bu jeli ilk kullanmaya başladığımda benim akne sorunum da açıkçası tekrar geri geldi. Ben sabırla bekledim, çünkü daha ilk yıkamada yüzümde bıraktığı his muhteşemdi. Ve son bir haftada yüzümde çok şükür akne sorunu çok ciddi azaldı ve benim için en önemlisi- ve hayatımda bir ilk- parlama sorunum çözüldü. Arkadaşlar çok samimi söylüyorum ben böyle bir yüz yıkama jeli daha önce kullanmadım. 13 yaşından beri denemediğim ürün kalmadı, 28 yaşındayım ve ilk defa bir ürün için işte budur diyorum. 

Tabii her güzelin bir kusuru var :D Normalde 150 ml bir ürün bana 5-6 ay rahat gider. Ancak bu ürünün yarısı çok kısa bir zaman içerisinde tükendi. Nedeni de yapısının çok sıvı olması ve iç haznesindeki deliğin biraz geniş olması:




Tabii ben biraz geç akıllandım. Ürün elime az bir şey geldiğinde hemen kapatmaya çalışıyorum. Bir de kapağı biraz zor kapanıyor. Bir elle yüz yıkamaya çalışıp diğeriyle kapakla uğraşmak biraz uğraştırdı beni. Ancak ürünün güzelliği için bu kısmı şimdilik görmezden geliyorum :D


Şimdi de gelelim, bazı arkadaşlar tarafından yanlış lanse edildiğini düşündüğüm diğer ürüne. Yüz yıkama jelinin yanında bana birkaç da tester gönderildi. Onları da sizinle daha önce paylaşmıştım. Tekrar hatırlayalım:
Canlarım bu ürün bb krem değil. Bu bir renkli nemlendirici. Bunları bb krem diye tanıtan arkadaşlar olmuş sanıyorum. Ben o hatayı biodermadan bb krem diye renkli nemlendirici alarak yapmıştım, bu sebeple konuda tecrübeliyim :D Kapatıcı özelliği olmayan, günlük kullanabileceğiniz, cildi yağlandırmayan, mis salatalık kokulu bir krem bu. Ben bunu sürüp, üzerine pudra geçiyorum mis gibi oluyor. Alın size hafif de bb krem kapatıcılığı etkisi :D Spf 15 özelliği de var bu arada. Böyle bir ürün arayışı içerisinde olanlar buna da bir şans verebilirler diye düşünüyorum.

Her zamanki gibi sorularınız ve görüşleriniz olursa seve seve ilgileneceğimi biliyorsunuz. Bir daha sefere kadar herkese mis kokulu öpçükler

Melisa,

4 yorum:

  1. bu aknelerle ilgili denemediğim bir ürün kalmadı sanırım =)

    YanıtlaSil
  2. Nereden aldın kaça aldın beybı, bıde bendede aynı sorunsal var cıldım karma ama sureklı mınıkde olsa aralıkta olsa sıvılce çıkıyor ,doktorun verdıgı kremlerı kullandım bıttı gene cıkıyor gen gene:// e sıkıldım. Amma sanırım kullandıgım kozmetık urunlerındendir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. İnan benim de kalmadı güzelim. Zaten bu yüzler bu kadar ürüne nasıl dayandı hiçbir fikrim yok :D Yine de denemeye devam :D

    YanıtlaSil
  4. Canım bu ürün bana denemem için yollandı. Ürün eczanelerde satılıyormuş ve sanıyorum 65 tl imiş fiyatı. Doktorların verdikleri bende de ynı etkiyi yaptı. Bırakınca her şey tekrar başa dönüyor. fondöteni hatta bb cc kremleri mümkün olduğunca azaltmak lazım. Bizim ciltler siyah noktalara çok müsait. Bir de yeme içme olayıyla da ciddi ilişkili diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil