31 Ağustos 2015 Pazartesi

OTACI ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR GÜZELLEME

Efendim uzun bir aradan sonra herkeslere merhaba
Partnerim de ben de bir süredir instagram hesabımızdaki aktifliğimizi bloğumuzda pek sergileyemedik. Bu sebeple kucak dolusu özürler diler, harika bir yazıyla gününüzü şenlendirmek isteriz.

Bugünün konukları benim her ürününü severek kullandığım otacı markası olacak. İncelenecek ürünler ise şu şekilde:



Efendim beni bilenler bilir.
Öyle her markayı, her ürünü beğenmem. Neyi hak etmişse söylerim :D Ancak bu otacı ile aramda özel bir bağ mı var, yoksa içerik olayı mı beni bu kadar cezbediyor anlamış değilim. Hangi ürününü kullansam memnun kalıyorum. İlk olarak bahsedeceğim ürün ise normal- yağlı saçlar için ısırgan şampuanı olacak:


Ben bu ürünün yanlış hatılamıyorsam limonlusunu da kullanmıştım. 10 bitki özü içeriyordu. Ne zaman şampuanım bitse gidip otacı şampuanlar almaya başladım. Öncelikle içerisinde paraben, sls vs. bu tarz zararlılar yok. Bu benim için en büyük artısı bu oldu zaten. Saçlarımı derinlemesine temizliyor. Ve banyo esnasında da çıktıktan sonra da her yeri muazzam bir yeşillik kokusu da kaplaması benim mest ediyor. Şimdilik daha iyisiyle karşılaşmadım. Bitince tekrar tekrar alacağım kendisini.

Gelelim saç bakım yağı ve toniğine. Toniğini dün bitirdim, saç bakım yağı ise az önce yıkadığım saçlarımdaydı. Arkadaşlar bu iki ürünü ben, saçlarımın çok döküldüğü bir zamanda keşfettim. İkisini sadece iki hafta düzenli kullandığımda gözle görülür bir şekilde dökülmeler azalmıştı. Yine bitki özleriyle ve yağlarıyla hazırlanmış iki ürün. Gördüğünüz yerde almanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Efenim son olarak bu iki güzel mi güzel sabundan bahsetmek istiyorum. Bu sabunlardan üstteki lavanta, alttaki ise limon- zeytinyağlı. El, yüz ve vucüt için kullanılabilir yazısını görünce her yerimde kullandım tabii ki :D lavantalısını özellikle yatmadan önce kullanıyordum ve güzel bir sakinlik sarıyordu beni. Limonlu zeytinyağlıyı da şu an duşta kullanıyorum. Çok güzel temizliyor. Sabunların içerikleri de çok doğal. Koruyucuymuş, sentetik parfümmüş, boyar maddeymiş hiçbir şey yok. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz efenim.

Her ne kadar bu kız para mı aldı da bu ürünleri böyle anlattı dedirten bir yazı gibi görünse de ah nerde o günler deyip beş kuruş para almadığımı belirtmek isterim :D :D Otacı benim çok güvendiğim bir marka. Türk markası olması ayrıca gurur verici. Sorularınızı ve önerilerinizi her zamanki gibi yorum kısmına bekliyor, hepinizi mıncır mıncır kucaklıyorum.

Kokulu öpçükler

Melisa,

4 yorum:

  1. peki bir şey sorucam şampuan saçlarını tiftik tiftik yapmıyor mu bir keresinde yanlış hatırlamıyorsam kullanmıştım saçı çok güzel temizliyor ama biraz kurutıyordu sanki :/
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. ben otacı ürünlerini çok severim..

    YanıtlaSil
  3. canım benim saçlarım normalde açılmadığı için ben öncesinde bol kremliyorum. Ha bir de yağlı olduğu için kuruması benim daha çok hoşuma gidiyor :D ama haklısın evet kuru saça sahip olanlar bundan hoşlanmayabilir

    YanıtlaSil
  4. Ben de otacı ürünlerini çok seviyorum bebeğimm

    YanıtlaSil