13 Eylül 2015 Pazar

NEUTROGENA- Siyah Nokta Temizleyici Tonik & Hızlı Etkili Sivilce Jeli - İNCELEME\REVIEW

Herkese kocaman bir merhaba,
Yağmur ve gri renklerle dolu bir pazar gününe, turuncu renkli bu seriyle bir giriş yapalım dedik. Uzun zamandır özellikle bu serinin sivilce jeli sizler tarafından baya merak ediliyordu. Araştırmacı- meraklı kimliğiyle meşhur Melisacığınız durmadı ve konuyu bizzat deneyimleyerek sizlerle paylaştı. İşte o deneyimler :D 

Efendim önce sağda görmüş olduğunuz tonikten bahsetmek istiyorum sizlere: 

Tonik; siyah noktaların azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı olduğunu vaad ediyor. Ayrıca gözeneklerdeki siyah noktaya sebep olan kiri yağı temizleyip, cildi gözle görülür bir şekilde temizliyormuş.

Deneyimlerim: Öncelikle toniğin kokusu herkesin çok hoşuna gitmeyebilir. Ciddi bir alkol kokusu var içerisinde. Ancak ben sanki iyi temizleniyormuşum gibi pek rahatsızlık duymadım bu özellikten :D Evet, gözle görülür bir şekilde kiri yağı temizliyor. Ancak, siyah nokta oluşumunu tamamen engellemiyor. Bana kalırsa drugstore mağazalardaki tüm tonikler birbirine benziyor. Merak ediyorsanız denemek amaçlı ürünü kullanabilirsiniz.

Gelelim; Hızlı Etkili Sivilce Jeline:

Vaatleri: Cildin temiz ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Çabuk kuruyan formüllü jelin, uygulandıktan 4 saat sonra sivilce ve kızarıklıkların görünümünü cilde zarar vermeden azalttığı bla bla... :D

Deneyimlerim: Jelin yapışkan bir yapısı, ancak belirtildiği gibi çabuk kuruyan bir özelliği var. Bu sebeple yapış yapış olayından çabuk kurtuluyorsunuz. Sivilce oluşumunu engelliyor mu? Evet. Ancak, uygularken dikkat edilmesi gereken nokta; ergin sivilcelere uygulansa da sonuç alamayacağımız. Özellikle kızarık şeklinde, sivilce olacağı belli olan yere sürdüğünüzde, yani erken teşhiste, sivilcelerin oluşumunu önlüyor. Boyuna bakmayın, bereketli de bir ürün. Bu ürünü tekrar tekrar alacağım sanırım. 

Umarım yardımcı olabilmişimdir böbüşlerim :D

Kokulu öpçükler

Melisa,




11 Eylül 2015 Cuma

YAŞAM DÜKKANI- "MISS W" ÜRÜNLERİ İNCELEMESİ

Herkese merhaba,
Ülkemiz bu durumdayken hala içimden yazı yazmak, renkli cümleler kurmak gelmiyor. O kadar üzgün, o kadar öfkeliyiz ve eli kolu bağlı bir şey yapamıyoruz ki; hepimizi hayattan bezdiren de bu olsa gerek. 

Sizin de benim de havamız az çok değişsin ümidiyle, daha önce hesaplarınızda muhakkak denk geldiğiniz bir markayla tanıştırmak istiyorum sizleri. Ne zamandır aradığımız ürünler ayağımıza geldi aslında. "Yaşam Dükkanı" tarafından piyasaya sunulan "Miss W" ürünleri "Doğaya zarar vermeden de kaliteli yaşamak mümkün" mottosuyla karşımıza çıktı bir süre önce.

Aslında bu ürünlerin bana yollandığı uzun bir zaman oldu. Ancak beni biliyorsunuz, denenmek üzere yollanmış ürünleri tam olarak tatbik etmeden ve emin olmadan size tavsiye etmek konusunda çok titizim. Bu sebeple üzerinden zaman geçmesini bekledim. Yeteri kadar zamanın geçtiğini düşünerek de inceleyeceğim ürünleri şöyle bir göstermek isterim:


Resimde  görmüş olduğunuz ürünlerin ve daha nicesinin en dikkat çekici özellikleri de bunlar olsa gerek:

"- doğal ve mümkün olduğunca yüksek oranda organik içerikli,
- insana olduğu kadar hayvanlara ve çevreye de zarar vermeyen,
- adil ticaret prensipleri ile üretilmiş" ürünler.

Şimdi buyrun sırayla ürünlere ve bende bıraktıkları izlenime şöyle bir göz atalım:

Öncelikle ojeleriyle başlayalım. Daha önce instagram hesabımızdan aşinasınız zaten bu güzel ojelere. Özellikle ben o kırmızının rengine ba-yıl-dım. Ne zamandır arayıp da bulamadığım kırmızı işte budur arkadaş. Ojeler tırnaklarımda kaldıktan sonra herhangi bir sarartma durumuna yol açmadı. Bu benim için çok büyük bir artı oldu. Çabuk kuruyorlar aynı zamanda. Fakat tek bir kusuru var: O da çabuk soyulması. Gerçi diğer ojelere göre çok daha sağlıklı bir oje olduğunu hesaba kattığınızda, bu eksisi çok da önemli olmayabiliyor kanımca.


Diğer bir ürünümüz ise bu güzel maskara: Ben bunu ilk sürdüğümde çok şaşırdım. Çünkü hiç daha önce bu kadar ince yapılı bir maskarayla tanışmamıştım. Tek katta - bütün rimellerde olduğu gibi- beklenen etkiyi vermiyor. Ancak 3-4 kat uyguladıktan sonra, elimde bulunan diğer pahalı rimellerle aynı sonucu alıyorum. Volüm etkisi bir harika. Çok memnun kaldım. Başarılı bir ürün.



Serideki favori ürünüm için çok güzel fotoğraflar çektim, yaklaşık yarım saattir yüklemeye çalışıyorum, hiçbiri yüklenmedi. En kötü fotoğraf yüklendi ama :D Affınıza sığınıyorum. Arkadaşlar bu allığı ben çok beğendim. İçeriğinin de güzelliğinden olsa gerek; sürülen yerde ne bir sivilce ne başka bir şey çıkardı. Rengi, kalıcılığı ile her şeyiyle benden tam not aldı. Tekrar alacaklarım arasında yer alacak kesinlikle.



Gelelim benim bir türlü anlamadığım son ürünümüz fondötene: Yahu ben bu fondöteni fırçayla, süngerle, elle her şekilde uyguladım ama bana mısın demedi. Ben hiçbir kapatıcı özelliğini göremedim maalesef. Acaba altına makyaj bazı sürsem daha mı etkili olur diye düşünüyorum. Bir de öyle deneyeceğim. Bu arada sağdaki elimin hiçbir şey sürülmemiş hali. Benime dikkat edin.



Bir de bu resimde bakın. Hiç fondöten sürülmüş gibi durmuyor değil mi? Kusurlu bir cildim var ve cildimdeki hiçbir kusur da kapanmadı maalesef. Yalnız kokusu bugüne dek kokladığım en doğal fondöten kokusu. Bir ağaç, bir yaprak kokusu. Bildiğim bir koku ama bir türlü anlamlandıramadım. Çok ama çok soft, çok doğal.



Miss W ürünleri aynı zamanda Ecocert ve Cosmebio organik sertifikalarına da sahip. Benim gibi çevre konusunda obsesif bir insan için diğer bir başka güzel özelliği ise; ambalajlarının yüzde yüz geri dönüştürülebilir materyallerden oluşması. Keşke her marka ticari rant peşinde olduğu kadar, birazcık şu özelliklere sahip olsa...

Genel anlamda ben ürünleri beğendim. Organik içeriği ile favorilerim arasına girecek gibi görünüyor. Absolution markasını ise ayrıca merak etmekteyim. Tüm ürünleri incelemek için :

http://www.yasamdukkani.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz. 

Her zamanki gibi yorumlarınızı yazının altında cevaplandırıyor olacağım.

 Hep beraber güzel günlere; umutla, sevgiyle, inançla...

Sevgilerimle,

Melisa








8 Eylül 2015 Salı

BİTENLER VE GERİ DÖNÜŞÜMÜ BOYLAYANLAR

Merhaba canlar,
Bir yazıyı kaleme alırken ilk defa siyah mürekkep kullanıyorum. Lakin, hiç içimden renkli yazılar yazmak, renkli cümleler kurmak gelmiyor. İçerisinde bulunduğumuz bu kara günlerden bir an evvel kurtulmayı diliyorum. Allah bu ülkeye daha kara günler göstermesin. Bu ülkenin insanları daha fazla üzülmesin.

Yazının baş kahramanlarını önce şöyle topluca bir görelim isterseniz:
Aslında bu bitenler uzun zamandır birikti de bir türlü paylaşma fırsatı bulamadım. Bunlar bir kısmı.