8 Eylül 2015 Salı

BİTENLER VE GERİ DÖNÜŞÜMÜ BOYLAYANLAR

Merhaba canlar,
Bir yazıyı kaleme alırken ilk defa siyah mürekkep kullanıyorum. Lakin, hiç içimden renkli yazılar yazmak, renkli cümleler kurmak gelmiyor. İçerisinde bulunduğumuz bu kara günlerden bir an evvel kurtulmayı diliyorum. Allah bu ülkeye daha kara günler göstermesin. Bu ülkenin insanları daha fazla üzülmesin.

Yazının baş kahramanlarını önce şöyle topluca bir görelim isterseniz:
Aslında bu bitenler uzun zamandır birikti de bir türlü paylaşma fırsatı bulamadım. Bunlar bir kısmı.
Vakit kaybetmeden hemen incelemeye başlayalım:


Solda görmüş olduğunuz biten saç ürünleri. Akat Gardi saç spreyleri hem fiyat hem performans olarak benden her daim tam not alır. Severek kullanıyorum. Benri kuru şampuanlar da favorim. Daha önce bahsetmiştim, sürekli kullanıyorum. Ancak got to be kuru şampuanı maalesef sevmedim. Saçımdaki yağlanmayı hiç de saklamış gibi görünmedi. Bir daha almayacağım. Bioblas ın bu sarımsaklı şampuanıyla da daha çok çamaşır ve tuvalet yıkadım. Açıklama yapmama gerek yok sanıyorum :D


Benri aseton tırnaklarıma pek iyi gelmedi açıkçası. Dove krem ise kokusu harika olan, içerik olarak bir daha tercih etmeyeceğim bir krem. Ebelin pamukların hastasıyım. Ah dm ne olur ülkemize de artık açılsan. Alttaki ojelerden pastel lacivert renkli ve essence nude rengi severek kullandım. Ortadaki rimmel marka parlatıcı için ise yorum yapıp, ağzımı bozmak istemiyorum :D


Bir türlü işin içinden çıkamadığımız soru: Hangisi daha iyi? Aslında ben hem biodermanın hem de garnier nin eşit olduğunu düşünüyordum, taa ki daha kaliteli makyaj malzemelerimi biodermanın doğru düzgün çıkarabildiğini görene kadar. Yine içerik olarak da biodermanın öne geçtiğini düşününce, bu yarışmanın galibi benim için belli olmuş durumda.


Lady speed stick, koltuk altı kokusu istemiyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Ancak içeriği berbat maalesef. Sanırım bir daha almayacağım. Colgate white için şişirilmiş bir ürün olduğunu düşünüyorum. Hiçbir fark yaratmadı bende. Impulse deodorantlar ise küçüklüğümüzde ülkemizde olan, şimdi ise yurt dışından temin edebildiğim çok sevdiğim ürünler. Zaten içerisinde armut olan her kokuyu seviyorum ben.


Gelelim tester ürünlerimize: Sol tarafta görmüş olduğunuz darphin melaperfect fondötene ben ba-yıl-dım. İhtiyacım olduğunda tercih edeceğim tek fondöten olacak. Yanındaki the body shop e vitaminli yüz kremleri ise benim yağlı cildime pek iyi gelmedi. Yine alttaki yeşil gözenek küçültücü kremden de pek fayda görmedim :D En sağdaki testerlar ise tüy azaltan ürünlerimizdi ama ben yine pek bir şey anlamadım :D Bebak gül kokulu kremi ise pek severek kullandım.

Size bugünlük canlı ve renkli yazamadığım için beni affedin dostlarım.İnanın hiç içimden gelmiyor. Bugünlük de böyle olsun ne yapalım. Ülkemizi bekleyen çok çok güzel günler bir an evvel gelsin dileklerimle..

Melisa,






3 yorum:

  1. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Amın ınsallah melısacım , ne guzel dolu dolu urunler bıtırmıssın :-* Fotodakı melısa gıbı enerjık ol sende hep emı,operım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bu ülkenin durumu son bir iki senedir bütün enerjimi aldı götürdü. Hiç eskisi gibi değilim. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim bitanem. Hep beraber eskisinden de iyi oluruz inşallah. ben de çok öpüyorum

      Sil