26 Ekim 2015 Pazartesi

Bitenler - p2/ Garnier/ HC HairCare/ Le Petite Marseillais/ Superdrug/ Rimmel London

Tatlilarim merhabalar! Uzun zamandir bilgisayar basina gecip blog yazisi yazip paylasamadim, uzun hasret dolu günleri atlatabilmis olmak dilegiyle :)

Bugün son haftalarda bitirdiklerimle ilgili ufak bir yazi yazmak istedim, yaz boyu bitirdiklerim ve yorumlarim sonraki yazilarimda sizlerle bulusacak ;)

Fotografta görmüs oldugunuz cicilerin yorumlarina gelirsek:




Superdrug Asetonsuz Oje Cikarici:
Melisa´nin pek begenmedigi, bazi blogger arkadaslarimizin da pek hosnut kalmadigini belirttigi bu ürünü bitirdikten sonra aslinda benim de fikrim degisti. Zorlu ojelerde pek ise yaramadi, tirnak ustundeki tabakayi da beraberinde götürdü kimi zaman. Acik renk ve az katmanli uygulamalarda yine de güzeldi, yine de bir süre mecbur kalmadikca almayacagim sanirim.

Le Petite Marseillais Beyaz Seftali ve Nektarin Banyo ve Dus Jeli:
Bu markanin türlü kokulu dus jellerinden aldim ama bundan o kadar cok stoklamisim ki hala digerlerine sira gelmedi, acikcasi kokusuna da bayiliyorum, bunu birakip digerlerine baslayasim gelmiyor :) Instagram´da da paylasmistim, bunun kokusu beni cocukluguma goturuyor, cocukken bunun kokusunda bir dus jelim vardi, o olunca saatlerce banyoda oyun oynar, cikmak istemezdim, o olmadiginda da dusa girmemek icin elimden geleni yapardim =)  Yaz kokusu olarak gördügüm icin bir sure daha kullanip kis ortasinda daha baharatli kokulara yer verecegim sanirim ama elimdeki stok da bitince kesinlikle yenisini alacagim bir üründür.

HC Hair Care Yagli Saclar icin Sampuan:
Sevgili arkadaslar. Bu ürün bize sevgili firma yetkilileri tarafindan saclarimizin ihtiyaclarina özel olarak secilip gönderilmisti. Aslina bakarsaniz bu sampuan yaz basinda bitti, daha dogrusu ben kullanimina devam etmedim. Ilk ay kullanimimda o kadar memnun kaldim ki, yillardir yagli saclari olup hicbir sekilde cözüm bulamayan ben, birden 2 gün hatta 3 güne kadar yagsiz sac sahibi oldum! Inanilir gibi degildi ve hatta ben sisenin ortasindayken kendime bir sise daha siparis vermistim. Sonra 2.aya girdik ve saclarimdaki yagsizlik ve güzel görünüm devam etmesine ragmen, sac diplerimde kabuklanma (egzama tarzinda) ve ciddi bir kasinti basladi. Bir süre daha bunun mevsimsel olmasini ümit ederek devam ettim ama bir hafta sonra yine ayni durum devam edince biraktim. Sacimin diplerini normale döndürebilmek icin ne denediysem olmadi ancak eski SLS katkili sampuanimi mecburen uygulayinca yine her zamanki normale döndük, ne yazik ki dogal icerikli Türk mali sampuan arayisim da sonlanmis oldu. Suanda markanin baska ürünlerini deniyorum, onlarda böyle bir sorunla henüz karsilasmadim, umarim güzelce kullanmaya devam ederim :)

Garnier Mineral Maximum Control Roll-On:
Allah´ini seven bana bu üründen Türkiye´de görürse haber versin :( Ben bunu Bulgaristan´a gittigimizde dm magazasindan almistim, keske onlarcasini stoklasaymisim. Cok severek kullandim, terlemeyi durdurmadi -ki öyle bir arzum yok, o tarz ürünler kullaninca gözenekler tikanip koca bezelere dönüsüp aci dolu ameliyatlara neden olabiliyor- ancak hic bir kokuya da izin vermedi! Sprey deodorantlari 90li ya da 2000li yillarin basinda kullanmayi biraktim, cevremize karsi duyarli olmamiz gerekli o nedenle mümkün mertebe bu tarz roll onlari kullaniyorum. Bu ayrica kiyafetlerimde sari beyaz ya da benzeri lekeler de olusturmadi, ilk firsatta gördügüm yerde alacagim tekrar :)


p2 Quick Dry Spray:
Bugüne kadar etkisini gördügüm en etkili hizli kurutma spreyi. Almanya´dayken almistim ama buradaki Rossmann magazalarinda bu markanin ürünleri varsa bir ihtimal bulunabilir diye tahmin ediyorum ;) 

Rimmel London Exaggerate Waterproof Eye Definer - 201 Noir:

Bu ürün, acik ara farkla favorimdir! Göz kalemi olarak kullaniyorum ve yillardir hic bir memnuniyetsizlik yasamadim. Sicakta sogukta cok güzel kullandim. Tabi ki asiri terlemeli aglamali günlerde etrafa bulasiyor ama benim icin herhangi bir engel olusturmuyor. Daha simdiden 2 tane stokta bekliyor, bir digerini de yariladim, indirime denk geldikce de stoklamaya devam edecegim. :)

Canikolarim, umarim ilginizi ceken ürünler de vardir aralarinda ve faydali bir yazi olmustur :) Yorumlarinizi, begenilerinizi ya da istekleriniyi yorum kismina birakabilirsiniz, sizleri coooook sevdigimizi unutmayin :)


Öpküyle,
Meltem







4 yorum:

  1. Saç derisi sorunlara yönelik bitkisel şampuanlara sorun giderildikten sonra devam etmemek gerekmektedir. Bitkisel bir yağlı saçlar için şampuan kullanımı sorun giderilince yine bitkisel içerikli saç tipine uygun şampuan ile devam edilmesi uygun olandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Instagram'da da yanıtlamıştım, tavsiyeniz için teşekkür ederim, dediğiniz gibi yaptım ancak yine de etkili olmadı. İlginize teşekkür ederim. Selamlarımızla, Meltem

      Sil
  2. Yaaa Bulgaristan Kircaali ve Dm benim uclum:D ne zaman gitsek oraya gidene kadar rahata eremiyorum bi turlu en cok da tum fit me kapaticilar acik ya da kirikti ona uzulmustum bu yaz. Sampuani alsam mi diye dusunurken bu yorumun biraz dusundurtti belki baska cesidini alirim:) kocaman optum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma :) biz de Sliven ' e gidiyoruz hep, oradaki dm ' e uğramadan rahat vermiyorum kimseye ama genelde de herkes hadi hadi hadi hadi modunda olduğu için rahat rahat bakamıyorum :( bu kış Almanya'ya gitme fırsatım olursa talan etmeyi düşünüyorum yine :)) :*

      Bu arada tabi bu benim ürünle olan imtihanım. Başkasında belki efsane bir etkisi olmuştur ki benim de başta çok güzeldi, sadece devamını getiremedik :( yine de markanın ürünlerine mutlaka fırsat ver derim ;) :*

      Sil