5 Ekim 2015 Pazartesi

TOPICREM- ÜRÜN İNCELEMESİ

Efendim hayırlı günler,
Böyle masum bir kız çocuğu girişi yapayım dedim :D Keyifler nasıl? Her şey yolundadır umarım. 
Instagramdan hatırlarsanız Topicrem ailesi bizlere bir zaman önce denememiz için nemlendiriciler yollamıştı. Çok merak etmiştim, ancak kullanmakta olduğum ürünler olduğu için açamamıştım. Size bugün anlatacağım ürünü bir süredir kullanıyorum. Yaz tatilim bu ürünle geçti diyebilirim. Yorumlarımı özellikle bekleyen arkadaşlarım vardı. Bu yazıyı önce onlara, sonra sizlere ithaf ederek hemen izlenimlerimi paylaşmak istiyorum:

 Ürünü zaten artık neredeyse hepimiz biliyor ve tanıyoruz. Üzerinde yazdığı üzere "fluid" kıvamlı yani gayet sıvı ve akışkan bir ürün olduğundan, 40 ml olmasına aldanmayın derim. Çok bereketli bir ürün. Ben 3 aydan fazla bir süredir kullanıyorum. Bu kremi çok sevdiğim bir hoca arkadaşım hesabımda görünce; "hocam bana doktorum cilt sorunlarım için topicrem tavsiye etmişti. Duş jelimden diğer cilt ürünlerime kadar kullandığım tek markadır, çok memnun kalacaksın" demişti. Kendisi çok güvendiğim de biri olunca ürüne olan merakım iki kat daha artmıştı. Ve dediği kadar da varmış hakikaten demekten kendimi alıkoyamıyorum leydiz end centilmene :D
Şimdi  kutunun üzerinde vaat ettiklerini size aynen aktarmak istiyorum:
Yüksek hassasiyete sahip karmadan yağlıya eğilimli ciltler için tüm ailenin kullanımına uygun, yüksek toleransa sahip olarak özel olarak geliştirilmiş bakım. Maksimum tolerans için dikkatlice seçilmiş minimum sayıda aktif içerik ile formüle edilmiştir. Allantoin; kızarıklık ve yangı hissini yatıştırır. Gliserin, nemlendirir ve cilt bariyerini korur. Soothing fluid yatıştırır, nemlendirir, ciltte istenmeyen parlaklığı giderir ve korur. Cilde esneklik ve rahatlık kazandırır. 

Şimdi bu vaatlerini gerçekleştiriyor mu? Hakikaten gerçekleştiriyor. Arkadaşımın anlattığı kadar varmış. Ancak yağlanmayı engeller durumu için şöyle bir not düşmek istiyorum: Ben Kocaeli sınırlarında ne sürdüysem, nem oranı yüzünden o yağlanma bir türlü engellenemedi. Fakat nem oranı daha düşük bir yere gittiğimde bu kremin o konudaki vaadini  çok daha fazla yerine getirir olduğunu gördüm. Onun dışında ne yazıyorsa evet, bu nemlendiricide bulabilirsiniz.

Bir de başka arkadaşlarım gördü mü şimdi bahsedeceğim etkisini bilemiyorum. Benim gözeneklerimde de bir sıkılaşma söz konusu oldu. Benim ilgimi çeken ve en bayıldığım özelliği de buydu zaten. 

İçerik kısmına gelecek olursak; üst kısımlarda seed extract ve seed oil yazıları gözümüze çarpıyor. Birçok markada ise aksine kimyasaldan başka bir şey pek göremiyoruz. Bu konuda da benim için kabul edilebilir onayı almıştır canımlar ciğerimler :D

Lafı çok fazla uzatmadan, özet olarak; Topicrem markasının karmadan yağlıya dönük nemlendiricisinin gayet iyi iş çıkardığını ve benden yüksek puan aldığını söyleyerek cümlelelerime son veriyorum. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

Kokulu öpçükler,
Melisa,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder