30 Kasım 2015 Pazartesi

BİTENLER; ÇOK ŞÜKÜR KURTULDUMLAR, NAYIR BİTEMEZSİN EMREDİYORUM GERİ DÖNLER :D

Efendim herkese merhabalar,
Şu an biraz sinirim tepemde. Yazıyı yazdıkça hafifleyeceğini düşünüyorum sinir katsayımın; zira şu "kurumsal" olan tüm şirketleri bir elimde benzin bidonu bir elimde kipritlerim tek tek talan edeceğim. Yahu hem sizi arayıp bulanlar kendileri, hem ne olur gelin diye ısrar edenler yine kendileri, sonra bütün hayatınızı karıştırıp günde on kere telefonda pazarlık etmek için arayıp arayıp kapatan yine kendileri. Arkadaşlar bunlar uzun süredir başıma gelen ve hakikaten dünya genelinde isim yapmış şirketler. Sonra ben telefonda bağrınınca vay niye bağrındın oluyor. Söyleyin onlara: Çirkefleştiğinde seni de blog yazısı konusu yapar mazallah, aman kardeş manyak bu uzak dur bundan diye :D 
Neyse biraz sakinleştim, şimdi konumuza dönelim :D
Efendim önce Avonun parfümlerinden başlayalım söze: Su en solda görmüş olduğunuz wish of love. Fiyatına göre performansının gayet iyi olduğunu düşünüyorum. Çiçek kokusu olsun, çok da pahalı olmasın diyenler bu parfümü edinebilirler bana kalırsa. Bir de ortada minnak bir şişe ve üstünde de siyah sprey şişe içerisinde vücut zımbırtısı bulunmakta. Kendilerini hemen tanıdınız sanıyorum: Little Black Dress. Benim senelerdir ara ara, tekrar tekrar dönüp aldığım parfümdür kendileri. Hastayım sana da kokuna da deyip; şimdi mahallemizin güzel kızı Aysel aplaya aşık olan kabadayıya bağlamak istemiyorum olayı. Çok sevirem, pek sevirem o kokuyu :D

O iki parfümün arasında gördüğünüz deodorant da Impulse. Biz minikken ülkemizde de vardı ne güzel. Ben pek severdim. Bunun gibi 3 şişe son yurt dışı seyahatimde almıştım. Normal deodorantlara göre çok daha kalıcı kokuları. Tanıdığınız falan varsa söyleyin bir zahmet gelirken atsın çantasına birkaç tane. Ucuz da zaten cimrilik yapmasın, adam olsun :D

En altta köşeden sırıtan yüz yıkama jeli Multiactiv markasına ait. Daha önce yazısını yazmıştım. Görünce yine alırım bu markayı. Yanında the body shop tea tree yüz bulamacı bulunuyor :D Valla iki üç tester vardı kullandım ama ne işe yaradı anlamadım :D 
Onun bir yanındaki mavi şişe ise watsons markasına ait sea salt sprey. Ben kendisini yazın elimden düşürmedim ve çok memnun kaldım. Saçları kolayca şekle sokup, yıkanınca da kolayca çıkan bir ürün. Alınız aldırınız dostlar.

Bir yanında da yine yurt dışından aldığım ama ülkemizde de olan içeriği temiz sebamed koltuk altı roll-on ürünü bulunmakta. Gayet memnundum. Yine alabilirim.

Bu ürünün üzerinde ise Fa markasına ait duş jelini görüyorsunuz. Migros indirimiyle 2 tl civarında bir fiyata denk gelmişti. İçeriğinde bir siz bir de ben yokum arkadaşlar. O sebeple bir daha almam. Hemen yanındaki listerine ağız çalkalama suyu. İçerisine nanenin özellikle en acılısını seçip koymuşlar, ama ben külyutmam :D Almam bir daha zira tüm dişlerim ve çenem naneden sökülecek gibi oldu. 

Onun yanında da Amway markasına ait gece jelini görüyorsunuz. Yarısından az kaldı. Ancak son kullanma tarihi geçtiği için atmak durumunda kaldım. Arkadaşlar bu yeşil olan set yağlı ciltler için olanı ve ben çok ama çok memnun kaldım. Şu an elimde birkaç ürünü daha var, en kısa zamanda yorumlayıp sizlerle paylaşacağım deneyimlerimi. Sanki siz de amway de benim tecrübelerimi çok bekliyormuş gibi geliyor böyle cümleler yazınca ajuahuah neyse anacım :D





Vee geldik biten rimellere: En baştaki rimel flormara ait. Alışveriş yapınca hediye ediyorlardı. Neden hediye ettikleri anlaşıldı. Sinir etti beni uygularken :D Bitse de kurtulsam diye gözünün içine baktım ve bitti :D

Yandaki üç rimel de maybelline gördüğünüz üzere. Fiyat performans gayet iyi iş çıkarıyorlar ama çok kimyasal içeren bir marka olduğu için bir daha tercih etmeyi düşünmüyorum. Ama favorin hangisi diye sorarsanız; Mavi rocket der, ceketimi alır giderim :D









Sıra geldi bu iki arkadaşa. Soldaki yine maybelline master precise. Bu eyelinerı uygulanışı kolay ve siyahlığı da hoş olduğu için seviyoruz, ancak bende dağılma yaptı sayın okuyucular. Ben de o sebeple başka markalara şans vermeye karar verdim. Sağdaki de yves rocher kapatıcı. Likit bir yapısı var tabii fırçasından da anlaşıldığı üzere. Benim öyle göz altında morluk problemlerim yok, o sebeple beni tatmin etti. Böyle aydınlık verince yüzüme bir tontiş oluyorum, o kafam daha da gocaman olıyır, hojuma gidiyir :D Fakat daha uygun fiyatlı isterim de isterim derseniz, note kapatıcı da gayet aynı işi görecektir diye düşünüyorum.






İlginiz ve sabrınız için tişükkür ider, hepinizi kokulu kokulu öperim.

Melisacığınız,


6 yorum:

  1. Her zamanki gibi okurken hem eglendim hem bilgilendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim çok incesin yine her zamanki gibi. Çok çok teşekkür ederim. Eğlenelim tabii. Yarın sağ mıyız değil miyiz belli değil. Öpüyorum

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Darısı hepimizin başına kardeş :D Çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Minnoşmusun sen acabası? Ayrıca sinirini haklı buluyor ve bir bidon benzinle de ben yanında yer alıyorum canımcım zira bu gibi firmalar insanları çileden çıkarıyorlar. Ha bide takipçi sayın az diye sorduğun basit bir soruya bile dönüş yapmayan ama 'siz bizim için önemlisiniz' naraları atan firmalar var ki 1 bidon az gelir onlara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim beniim. Minnoş sensin sanırsammm. Ya çok güçlü bir sinir sistemine sahip olmak lazım ki Türkiye gibi bir ülkede bu neredeyse imkansız. Ya da Doğuş abinin seneler önce şarkısında belirttiği gibi "gamsız, vicdansız" olmak lazım ki sonrasında " ben sensiz ne yaparım şimdi, söyle" diye milleti inim inim inletmeliyz sanırım. Neyse daha da saçmaladan lafım son verir, seni de çok öperim

      Sil