2 Kasım 2015 Pazartesi

LIMONIAN COLLAGEN MASK ÜRÜN İNCELEMESİ

Herkese merhabalar,
Efendim yeni bir yazı ile karşınızdayız. Bu yazımız; ülkemizde yeni tanınan ve çok sevdiğimiz kore kozmetiğini ülkemize getiren limonian hakkında olacak.

Ben elimdeki maskelerden önceliği collagen maskesine vermek istedim. Maskenin vaatleri şu şekilde:" Deniz suyunun nemlendirme enerjisini içeren Marin kolajen içerir. Marin kolajen problemli ciltlerin sağlıklı bir görünüm kazanmasını sağlar. Kırışıklıkların giderilmesine yardımcı olur."
  Bu maskeyi size üç aşamalı tanıtacağım. Zira maskenin en sevdiğim yönlerinden biri bu oldu; çünkü herhangi bir yere gittiğinizde aman yüz yıkama jelimi de alayım şunu da koyayım gibi bir zahmete sokmuyor sizi. Bakınız birinci adımımız olan jel şu şekilde:



Yahu ben bu yüz yıkama jelini bir açtım, yüzüme bir sürdüm, aman yarabbim böyle bir koku ben hiçbir maskede koklamadım. Muhteşem bir çiçek kokusu eşliğinde yüzümü bir güzel yıkadım. Bu arada yüz yıkama jelini su ile temas ettirmeden sürüyoruz yüzümüze, onu da unutmayalım.



Yüzümüzü bir güzel yıkadıktan sonra, ikinci adım olan yüz bakım ampülünü yüzümüze uyguluyoruz:


Üçüncü ve son aşamamız da maskenin kendisi:
Yahu ben bunun üstünü okumadan kenarını açtım ve içerisinden çıkan sıvıyı paldır küldür sürdüm yüzüme. Üçüncü seferde bir zahmet üstünü okuyayım dedim bir baktım, cellulose sheet mask yazıyor. Yani bu bir kağıt maske. Off anam offf  :D Benden de biuti bıloggır olacak da biz göreceğiz deyip bu bahsi burada kapatmak istiyorum. Aman zaten önemli olan sıvısı değil mi? Hiç yani :D



Bu arada bu üç kısmın bir arada olması sayesinde cilt bakımına gitmek de tarih olacak gibi geliyor bana. Yüz yıkama jeli, ampulu, maskesi ile her şeyi barındırması benim gönlümü kazandı. Kokusu zaten fevkaledenin de fevkinde.Ertesi gün de cildimde vaat ettiği revitalise yani canlılık kazandırıcı etkisini görünce tamam dedim. Bu maske geçer notu aldı. 

Peki bu maskeyi kimler tercih etmeli?

Ben ve partnerim yağlı cilde sahip olan kişileriz. Bu maske ise nemlendirme etkisi içeriyor. Kuru ciltli olanlarınız daha çok sevecek bu maskeyi. Ancak beni de rahatsız etmedi açıkçası. Severek kullandım, kullanmaya da devam ediyorum. 

Hepinizi çok seviyor ve kokulu öpçüklerimi gönderiyorum.

Melisa,


4 yorum:

  1. Bu aşamalı, kademeli, önce bunu sonra şunu sürüp en sonunda kağıt yapıştırmalı maskeler yoruyor beni, yazarken bile yoruldum :) Tam seyahatlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaha hakkaten ben de okurken yoruldum :D Benim her şeyi bir arada vermesi çok hoşuma gitti. Ama kesinlikle seyahatler için birebir.

      Sil
  2. anlatış tarzınıza bittim yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, :D Fazla doğal olmamaya çalışıyorum :D :D

      Sil