23 Kasım 2015 Pazartesi

NATRA CARE ULTRA EXTRA PEDS - HIJYENIK PED ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhabalar,
Bugün bana gönderilen bir ürünün inceleme yazısını yazacağım için, azıcık ciddi bir duruş sergileyeceğim. Sonra bu kim? Melisa nerede? Biz araştırmacı biuti bıloggırımızı isteriz diye tepki vermeden siz, ben hemen açıklamamı yapmak istedim :D

Efendim bugünkü konumuz; aslında benim uzun zamandır rahatsızlık hissettiğim bir konu. Malum biz kadınlar ayda bir hem psikolojik hem de fizyolojik çok gergin bir dönem yaşıyoruz. Bu dönemde de kullandığımız belli başlı markaların pedlerini kullanmak durumunda kalıyoruz. Malum markalar dışında, bu konuda ülkemizdeki skala çok da geniş değil. Bu da seçme şansımızı çok aza indiriyor. Benimde aklımda uzun zamandır bu konuyla ilgili bazı soru işaretleri dolaşıyordu açıkçası. Bu kadar pedi atıyoruz da doğada nereye gidiyor? Ne kadar süre içerisinde yok oluyor? Hangi materyalden yapılıyor? Ne kadar hijyenik? Tüm bu sorularımın üzerine de cevap olarak çok güzel bir kargo aldım ki daha önce instagram hesabımızda birkaç defa görmüştünüz. Şimdi dünyada eski, ancak ülkemizde yeni olan bu markayı sizlerle bir kez daha tanıştırmak istiyorum:

Natra Care aslında 1989 yılından beri faaliyette olan bir marka. Sadece hijyenik ped değil; günlük ped, tampon, makyaj temizleme mendilleri, mesane mendilleri, doğum sonrası için de ürünlere sahip- ki hepsini alıp denemek için sabırsızlanıyorum-. Sonunda ülkemize de gelmiş olması bana kalırsa çok ama çok iyi oldu. Çünkü yukarıda sıraladığım tüm soruların cevabını sayelerinde almış ve rahatlamış oldum. Peki nedir Natra Care markasını diğer markalardan ayıran?

  • Yüzde yüz organik pamuktan yapılmış olması,
  • Plastik ve sentetik madde içermemesi, tamamen doğal malzemelerden yapılmış olması,
  • Oksijenle beyazlatıldığı için klor ve dioksin içermemesi,
  • Geri dönüşümlü olması
  • Hayvanlar üzerinde test yapmaması
  • Jinekologlar tarafından tavsiye edilmesi.
Arkadaşlar bir pedden ne isteyebilirsin ki sorularınızın yanıtlarını karşılayan ürün işte bu. Kullandığım makyaj malzemeleri ve cilt bakım ürünlerinde özellikle içeriğine, hayvanlar üzerinde test yapılmamasına, geri dönüşümlü olup olmamasına çok dikkat etmeye çalışıyorum. Bu ürün, özellikle bu sebeplerden dolayı, benim bundan sonra da özel günlerimde tercih edeceğim tek marka olacak sanırım.

Ayrıca; parfümsüz ve gayet yumuşak. Çamaşırınızın içine yerleştirdiğiniz zaman hiçbir rahatsızlık hissi vermiyor. Bendeki normal olanıydı. İçini de şu şekilde görelim isterseniz:



Natra Care ürünlerini seçkin eczanelerde, bazı organik ürünler satan dükkanlarda ve watsonslarda bulabileceğimiz yazıyor internet sitelerinde. En kısa zamanda gidip yenisini edineceğim kesin.

Natra Care internet sitesinden ürünleri ve satış noktaları hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz güzelliklerim :

http://www.natracare.com.tr/index.php

Sabrınız için teşekkür ediyor, hepinizi sevgiyle kucaklıyorum,

Melisa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder