9 Kasım 2015 Pazartesi

Reviews - L`Occitane Exfoliating Gel

Fistiklar bademler merhabalar :) Uzun zaman yine gorusemedik, iyi olmaniz temennisiyle ;)

Bugün, cok severek kullandigim ve vakitlice duty freede stokladigim bu güzel üründen bahsetmek istedim: L`Occitane Exfoliating Gel with Organic Angelica Water (Melek otlu arindirici jel).



Bu ürünü Istinye Park magazalarindaki bir calisan tavsiye etmisti. Yagli, karma ve hassas ciltli biri olarak, tavsiyelere uyup uyup cildimi mahvettirip sonra cildiye zoruyla düzelttirmeye calismis biri olarak aslinda tavsiyelere pek kulak asmiyorum cünkü sözüm meclisten disari ama cogu calisan kendi priminin derdindeyken ben minimum 3 aylik sürünme sürecine katlanmak istemiyorum. Yalniz bu ürünü iyi ki önermis ve iyi ki almisim :)

Bu ürün cildimi yatistirarak arindirmak disinda yumusacik yapiyor üstelik! Icindeki yumusacik küreler diger benzer ürünlerin aksina, cildimi hic yormadi, cizmedi cünkü partiküller yumusak, cali gibi degil. Ben kimi zaman temizleme jellerimi unutuyorum dus esnasinda o yüzden bazen yalin olarak kullaniyorum ve ona ragmen gayet güzel sekilde cildimi temizliyor.

Simdiden stokta 2 adet var, stogu Türkiye magazalarindan almadim cünkü fiyatlari cok az yüksek buluyorum dolayisiyla boca edilebilecek bir ürün degil ve duty free magazalarda denk gelirseniz mutlaka alin alistirin aldirin derim :) Fiyatlarini suanda hatirlamiyorum epeydir elimde var bu ürün ancak duty free fiyat farki neredeyse yarisiydi O_O

Ürün görsellerine asagida bakabilirsiniz, sorulariniz icin emrinize amadeyim efendim :) kihkih


















Öpküyle,
Meltem





4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet oldukça başarılı ürünleri var ☺️ xx

      Sil
  2. Aynı serinin temizleme köpüğü de benim göz bebeğim, cildi hiç yormuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de onu merak ediyordum :) Bir sonraki duty free ya da magaza ziyaretimde edinecegim :) Tesekkurler :+

      Sil