3 Kasım 2015 Salı

YVES ROCHER MONOI DE TAHITI OIL VS. LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI

Öhöm,
Yani sayın seyirciler kendim yazıyorum diye söylemiyorum ama herkes tutturmuş bir saç yağı markasıdır gidiyor.
Araştırmacı uzman biuti bıloggırınız olarak bu işe bir el atmam gerektiğini düşündüm. Tüm bıloggır camiası da merakla bu yazımı bekliyordu ya tabii bekletmeyeyim dedim auahuahuahau.
 Tamam tamam fazla laga luga yapmadan yazıma geçiyorum:


Efendim resimde görmüş olduğunuz bu iki meşhur yağı yazın başından beri kullanıyorum. Loreal daha ucuz bir şey olduğundan mütevellit, denizden falan çıkınca saçıma başıma sürüp durdum. Diğerine ise daha özenli davrandım :D Gelin şimdi bu iki yağı ayrı ayrı inceleyelim efem:

Öncelikle Yves Rocher ile başlamak istedim. Bu yağın güzel tarafı; sadece saçınız için değil, kurumuş başka nereniz varsa uygulayabiliyorsunuz :D Kokusu da çok güzel bana kalırsa, rahatsız etmiyor. Ben zaten cildi yağlı olan bir birey olarak, bunu duştan sonra sadece saç uçlarıma uyguluyorum. Ancak; zaten benim saçlarım yağlanmaya yer arıyor, üstüne bir de uzun, bir de ince telli. Saçları öyle ağırlaştırıyor ki; akşamdan yıkadıysanız ertesi gün saç yağ içinde. Azıcık da uyguladıysam, çok da uyguladıysam sonuç aynı oldu maalesef. Bunu kullandığım her daim kuru şampuanlara mahkum oldum. Kuruluktan şikayetçiyseniz buyrun alın efendim, doya doya yağlanın.

Şimdi gelelim pek meşhur Loreal efendiye:


Kokusu muhteşem, kesinlikle tartışmıyorum. Saçımda duruşu, verdiği his vs. tüm yorumlarınız ile aynı fikirdeyim. Ancak; ben bu yağı uzun vadede kullanıp saçlarımı berbat edecek değilim. Neden? Çünkü bu yağın içine Dimethiconol dediğimiz kimyasalı, diğer adıyla basmışlar silikonu. Sonra herkes çığlık çığlığa " Vay saçlarım çok güzel, ışıl ışıl". E basarsan kafana silikonu olacağı bu. Aman ha özellikle genç kızlarımızı bu tehlikeye karşı koruyalım :D Kısa vadade bu yağa evet, ama uzun vadede bu yağa hayır. Kuaförlerin bayıldığı, herkesin heyran olduğu söylemesi ayıp muhteşem saçlarım var. Kendilerini göz göre mahvedemeyeceğim. Sizlere de bunu söylemek zorundaydım, zira herkesin akrabasının malıymış gibi övüp durmasına dayanmadım.

Sonuç olarak; birinin içeriği güzel, diğerinin duruşu. E benim de saçım yağlı abisi. Ne yapacağız şimdi? Hadi gel de çık işin içinden :D

Hepinizi çok seviyor, kokulu kokulu öpüyorum

Sevgilerimle,

Melisa


7 yorum:

  1. ahaha cok eglenceli ya 2 kere okudum valla :) icinde silikon olmadigi dusunuyordum ben "silikon" yazmadigi icin tesekkurler bilgi icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :D Ne demek. Birbirimizi uyarmak görevimiz :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Oncelikle yaziya bayildim. Yves rocher nin yagini cook severek almama ragmen benim de saclarimi hemen agirlastiriyor malesef ki sadece vucudumda kullanabiliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok incesiniz. Evet ben de kışın gelmesiyle kuruyan bacaklarıma sürmeyi planlıyorum. Zeytinyağı sürsek de kafamıza aynı şey, bu da aynı :D

      Sil
  4. monoi yağını sadece vücudumda kullanıyorum kokusu nefis ama saçıma süremem yağdan ölürüm.. loreal de bende yağlanma yapıyor maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim evet sakın sürme çünkü yağdan geçilmiyor saç. Lorealin de yağlanma yapmasının nedeni; her halükarda tüm yağların saçları ağırlaştırmasından kaynaklıyor bana göre. Ben 2 haftadır ikisini de kullanmıyorum o kadar bıktım :D

      Sil