22 Aralık 2015 Salı

BIODERMA SEBIUM yüz temizleme jeli ve nemlendiricisi GÖZ ALTINA ALINDI :D

Ooo efendim sizler de mi buradasınız? Kimleri görüyorum?
Merhabalar :D
Vay anam babam, vay canum gardaşım cok cok - öpçük sesleri- Nasılsınız? Öhöm, evet daha fazla sululaşmadan yazıya başlayayım :D

Evet, yine bir süre kayboldum. Sevgili partnerim arada bir bitenler yazısı paylaştı bildiğiniz üzere. Kendimle ilgili son zamanlarda şöyle bir durumu fark ettim: Sinirli ve gerginsem kendimi blog yazısına vermeye başladım. Zira ülkemizde torpil, kayırma vb. durumlar gözünüzün önünde sokula sokula yapıldığı sürece daha çoook bloğa atacağız kendimizi. Ehem, ilgililere lafımızı da sokuşturduktan sonra gönül rahatlığı ve hafifliğiyle yazımıza başlayabiliriz sanıyorum zaaaa :D 

Arkadaşlar bugün sizinle burada yağlı cildim için denediğim bir ürünü daha paylaşmak için toplanmış bulunuyoruz. Bu ürün hakkında hem olumlu hem de olumsuz eleştiler okuduğum için ehh yeter be deyip, ürüne sahip olup, son noktayı koymak istedim araştırmacı, yorumcu biuti bılogırınız olarak :D




Bu ürünlere yabancı değilsiniz sanıyorum. Bioderma markasına ait bu yüz temizleme jelinin aslında tam boy nemlendiricisini de bitirdim. Fakat peder bey evi çöp eve çevirdiğimden mütevellit onu çöpe atmış. Hayır efendim beni bırakın, sizlere ayıp. Neyse.. Bende deneme boyları da varmış elimde neyseki. Onları kullanıp, o şekilde yorum yapayım diye düşündüm. 








Gelelim ilk ürünümüz sayın yüz temizleme jeline. Arkadaşlar kullanımı, bildiğiniz her yüz temizleme jeli gibi. Ayrıca laga luga yapmayacağım bu konuda. Tüpü elinize alıyorsunuz, elinize jeli sıkıyorsunuz, başlıyorsunuz yüzünüze bulamaya falan geyiklerine girmeyeceğim :D Yüzdeki yağı alıyor mu? Alıyor, evet. Yüze o muhteşem gerginlik hissini yaşatıyor mu? Ivet. Valla yağlı cilde sahip biri olarak ben bu hisse bayılıyorum. Ne kadar gerilirsem o kadar rahatlıyorum. Ger anam gerr :D Öhöm, neyse. Bu konularda hiçbir problem yok. Ancak, ürünün yapısından dolayı bereketsiz olduğunu düşünüyorum. Çok alsam elime yarısından fazlası lavaboya dökülüyor, az alsam yüzüme yetmiyor. Ha bir de yüzünüzden de düşüyor. Anlayamadım çok kaygan, çok sıvı bir yapısı var. Ne yapsam kullanmayı çözemedim ben bunu.




Bunlar da nemlendiricimizin minnoş boyları. Evet, her nemlendirici bir süre sonra yağlandırıyor pek önüne geçemiyoruz. Ama bunu cilde uyguladığınızda yağlandırmıyor. Makyaja güzel bir zemin hazırlamaya yardımcı oluyor. Tabii aradan 2-3 saat geçince yağlanma ciltte ister istemez başlıyor. Onun önüne geçemiyoruz anacım. Ama benim hazırladığım özel tonikler var. Sizlerle de paylaşacağım tarifini. Hayatımda ilk defa yüzüm karmaya eğilimli oldu ve çok şükür sivilce problemim kalmadı. Heyecanla bekleyiniz efem :D



İnşallah sizlere az çok fikir verebilmişimdir. Ne olursa olsun, pes etmek yok. Unutmayın size insanlar her şeyi yapabilir, elinizden her şeyinizi alabilirler. Ama kimse hayal kurmanıza engel olamaz. Her şeyinizi teslim edin, ama hayallerinizi asla.

Sizleri seviyorum, sağlıkla kalın.

Melisanız,






1 yorum:

  1. Cok sagolun tesekür ederim bu bilginizden dolayı cok keyif alarak okudum

    YanıtlaSil