21 Aralık 2015 Pazartesi

Bitenler - Le Petit Marseillais/ Mildeen/ Urban Care/ Colgate/ Yves Rocher/ Duru/ Nivea/ Victoria`s Secret

Herkese merhaba :)

Nasilsiniz tatlilarimiz? Umarim son yillarda bitmek bilmez acilarimiz ve kayiplarimizin disinda sagliginiz sihhatiniz yerindedir? Icimiz sürekli buruk, sevinsek acaba hangi aci kaybimiza saygisizlik etmis oluruz diye düsünürken seneyi bitirdik ama tecrübeyle sabittir, hayat devam ediyor, istedigimiz kadar diretsek de, kabullenemesek de, nefes almaya biz devam ediyoruz. Hayat yanimizdan ucup giderken de bize düsen, bunlardan ders almak, saygiyla anmak ve gerek kendimiz ve sevdiklerimiz, gerekse ortalama 80 sene bizimmis gibi davrandigimiz güzel dünyamiz icin yapabilecegimizin en iyisini yapmak.

Bu zamanlari ve önümüzdeki birkac ayi ciddi bir stok & eldekileri eritme dönemi ilan ediyorum. Eskilerden ve ihtiyacim olmayanlardan kurtulmak ve yeni yilda yeni sayfalar, tertemiz, bos fakat gerekli esyalari barindiran raflar istiyorum.

Ilk fotografta gördükleriniz biraz dus jeli agirlikli oldu galiba :)
1 - Le Petit Marseillais Beyaz Seftali ve Nektarin Banyo ve Dus Jeli
 Bu arkadasi ne kadar sevdigimi artik anlamissinizdir? :))
2. ya da 3.biten sise, stokta hala 2 dev sise var, bitmeden yenisini almayacagim ancak almak isteyenlere siddetle tavsiyemdir. Kokusunu cok seviyorum fakat evet cok kalici degil, yine de bu sonucta parfum degil, hatta parfumlu olmamasi avantajimiza ;)

2 - Mildeen Sport Pflegedusche
Bu arkadas da annemin Almanya`dan getirdigi erkeksi dus jellerinden. Yazin babam ya da kuzenler tarafindan kullanildi, sonrasinda da ben kokusunu cok sevdigim icin dusta biraz boca etmis olabilirim (gözlerini kapatan maymun smiley`i) =)

3 - Urban Care Naturals Intense Keratin Sac Bakim Maskesi
Bu tatlisi sanirim 2 sene önce almistim, ayni dönemde aldigim Avon markali sac bakim ürünlerini yanda sifir olarak göstermisti. Cok severek kullandim ve inanmazsiniz ama koca tüpün % 70 `ini bitirmisim, artik eskimeye basladigini düsünerek (12M) kullanmaya devam etmedim ancak bu arada #yeni1sen etkinliginde bize hediye edilen sampuan ve sac kremi ayni zamanda elime gecince sevincten havalara uctum :) Stoklar eriyince yenisini mutlaka edinecegim ürünlerden. Sacimi kalici olarak yumusacik yapan ender ürünlerden biri.

4 - Colgate Sugar Acid Neutralizer Dis Macunu
Colgate ´in bir baska türlü dis macununu cok severek kullandigim icin bunu da denemek istemistim ancak hic sevmedim, hic bir faydasini görmedim, yaninda bedava verilen ayni boy ürünü de sanirim baskasina verecegim :/

5 - Yves Rocher Monoi de Tahiti Dus Jeli / Dus Sampuani
Bu ciciyi yaz tatilinde kullandim ve aksamlari dustan sonra, hala sicak olan ciltte biraktigi o enfes kokuyu cok seviyorum. Kaliciligi yine öyle efsane degil ama LPM`den daha kalici. Kokusu biraz agir, ben daha cok fresh veya hafif ciceksi kokulari seviyorum, o nedenle sürekli tercih edecegim bir dus jeli degil. Agir kokulari tercih edenler icin güzel bir secenek olabilir. En büyük avantaji, kücücük boyunun aksine oldukca bereketli olmasi ;)

6 - Duru Fresh Sensations Dag Havasi Canlandirici Dus Jeli
Bu cicisler banko ürünler olup, her zaman güzel kokma garantili, ortalama bir banyonun olmazsa olmazlarindan :D Bunlardan yine uygun fiyata bulup birkac adet stoklamistim da, her zaman lazim olur, yika ve cik günleri icin ideal. Kokularini cok seviyorum, sakinlestiriyorlar fakat hic kalici olmadigini belirtmeme gerek yoktur sanirim. Stok bitse de sanirim ömrümün sonuna kadar evde bir Duru dus jeli bulunacaktir :)



7 - Nivea Invisible Roll-On
Bunlardan kac tane kullandigimi hatirlamiyorum, hala da stokta 3 adet bundan 2 adet de mavi kapaklisindan var :) Zaman zaman bende koltuk altimda minik bezeler olusturuyordular ancak son 3 siseden beri öyle bir sorun yasamadim (takip edenler benim bu konuda cok ciddi sorunlar yasadigimi hatta ameliyat dahi oldugumu hatirlar - benim icin oldukca önemli yani :) -) Gratis, Watsons vb magazalarda nedense birdenbire satis fiyatlari 8,90TL ve hatta üzeri oldu, ben 6,90TL`ye bulabildigim zamanlarda 3er 5er aliyordum, stoklar eriyince de yine ucuzunu bulana kadar arastirmaya devam :) Bu arada kesinlikle kiyafetlerimde lekeler kalmadi, kokuyu büyük ölcüde önlüyor (dana gibi kosturup, ekstrem spor yapacaksaniz dus alip yenisini sürün mucizeler beklemeyin canlarim :)) ve terlemeyi önlemiyor. Bu konuya dikkatinizi cekerim, mesele terlemenizi önlemek degil (faydali degil kesinlikle zararli bir sey terlememeniz!) olusabilecek kokuyu önlemek.

8 - Victoria`s Secret Bombshell Body Mist
Eveeet ve en sevdigim!!! Ne yazik ki dibini gördüm :( Hunharca kullanisima oldukca uzun süre dayandi, parfümünün kokusunu biraz fazla keskin buldugum icin almamistim, bu daha hafif gelmisti. Seyahat boyunun dibindeyim, büyük boyundan daha edindim ve sanirim uzunca bir zaman tüketmeye devam edecegim. Tam bir bahar / yaz kokusu, kisin biraz hafif kaliyor ama her gün de diva gibi dolasasim gelmiyor zaten, o günler icin de baska kokularimi kullaniyorum ;)

Uzun yazimi okudugunuz icin tesekkur ederim, umarim isinizi kolaylastirir. Bir sonraki yaziya kadar kendinize iyi bakin meleklerim, takip ettiginiz ve bizi okunur kildiginiz icin cok tesekkurler :) Her birinizi ayri seviyorummmm :*

Meltem


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Dört gözle bekliyorum hem de :) hazir yilbasi indirimleri de geliyorken O_O :*

      Sil
  2. en sevdiğim yazı bitenler kalemine sağlık :)daha nice bitenlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) sona yaklastigim bir sürü ürün var, heyecanliyim :)) :*

      Sil