5 Aralık 2015 Cumartesi

Lips - KIKO - SMART LIPS 908

Merhabalar tatlilarim :)

Bugünkü konugumuz, gecenlerde Instagram`da da misafir ettigim Kiko`nun bu nadide ruju :)



Yumusacik surumu ve olaganüstü renkleriyle resmen fethetti gönlümü! Kalemsiz de kalemli de denedim ve sonuc muhtesem, mükemmel kapaticilik, rahat uygulama!

Yalniz ne yazik ki özellikle cok konusan (ups, bkz.ben), dudaklari kemiren ya da dogustan dudak payina pek birsey düsmeyen birisiyseniz (yine ben) pek dayanikli olmayacaktir :( Bende de 2-3 saat dayandi sonrasinda tazelemem gerekti, en sonunda dogal haliyle biraktim dudaklari :)

Güzel bir alternatif ve KIRMIZI gibi kirmizi ariyorsaniz, buyrun efendim tam size göre :)



Tugce´m TTT`me tekrar tesekkür ederim bu güzel hediyesi icin, cok sevgiyle kal güzelligim :)

Sizler de sag olun var olun tabii bebeklerim, umarim nacizane fikrimi ve minnok duduslardaki durusunu begenmissinizdir.


Selam ve öpküyle,
Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder