14 Ocak 2016 Perşembe

Benimle Bir Gün - Meltem - Istanbul - Naif /Remington IPL Lansmani/ Galata

Herkese merhaba :)

Umarim hepiniz iyisinizdir (tabi ki kosullar göz önünde bulundurarak nasil olunursa)?

Biz dün Melisa ile bir cici organizasyona katildik, sonra da aklima geldi, biz hep gidiyoruz, bir seyler yapiyoruz ama sizlerle pek paylasamiyoruz (daha dogrusu bir paylasmaya baslasak hepiniz bikarsiniz diyeee), o yüzden dedim ki bu sefer benimle bir gün konseptini hep videolara özgü degil de bloga da tasiyalim.

Dün güzeller güzeli Karaköy yanindaki Tophane`de cook cici bir mekandaydik: Naif (link icin tik tik). Naif`e tek kelime ile BA-YIL-DIM! O kadar güzel dekore edilmis ki, icten konusmalarim cogu zaman yüksek sese dönüsüp, ben bunlari alip götürüceme dönüstü, sag olsun calisanlar sevimli sekilde gülümsemek disinda birsey yapmadilar :D

Melisa, Meltem & Begüm ( +Talk About Beauty , instagram.com/talkaboutbeauty) :)

Iste birkac fotograf:
 Allah`im su duvarin güzelligine bakar misiniz? O kadar güzel tabaklar/kaseler vb vardi ki, kesinlikle kendi evim icin de bir fikir olusturdular, tek kalanlari nasil degerlendirecegimi biliyorum artik :)

Güzeller de etkinlikte tanistiklarimizdan :) Acaba ne konusuyorlardi? Heheh :))

 Latte hastasi oldugumu bilen bilir, gittigim mekanlarin Latte`leri benim icin belirleyici bir özelliktir aslina bakarsaniz ve Naif kahveci olmamasina ragmen bu sinavdan basariyla gecti! Hehehe bu bardakla da gecmemesi mümkün degildi acikcasi :))

Soframiz kahvalti icin o kadar güzel adeta doldurulmustu ki, tadi damagimizda kaldi :)
Merve Sevil ve Instagram`da yeni hesap acmis olan tiyatrocu +Betty Beurre  de soframizi paylastigimiz güzellerdendi :)

Remington Türkiye ise bizim yukarida sorumuza güzel bir cözüm bulmus, oldukca güzel bir kahvaltiya davet etmisler bizi, buradan tekrar kendilerine tesekkur etmek isteriz. 

 Su sofranin güzelligine, sunumun ciciligine bakar misiniz? 


Gelelim ziyaret sebebimize.. Ürünü etraflica kullandiktan sonra degerlendirmemizi yapacagiz ancak simdiden biraz citlatalim :)  IPL i-Light cihazinin lansmanindaydik dün. Kullanim alanlari ve kesinlikle yapilmamasi gerekenler, unisex kullanima uygun olmasi, teknik özellikleri vb bahsi gecen konular arasindaydi. Davetlilere denemeleri amaciyla birer ürün takdim edildi, biz genis ölcekli bir arastirma yapip degerlendirmemizi tahminimce 3-4 hafta sonra iletecegiz cünkü bu tarz ürünlerden teknolojisi ne olursa olsun anlik ya da günlük mucizeler beklememeli. Ben kendim salonda lazer ile epilasyon yaptiriyorum Mart 2015`ten beri ve oldukca memnunum ancak bazi bölgelere yaptirmamistim, bu ürünü oralarda kullanacagim, ayrica nisanlim ve halam da bu ürüne ortak olacaklarini belirttiler :))) Lazerden farkli olmasi, basta 2-3 haftada bir, sonrasinda ise haftada bire kadar siklastirilabilecek kullanimlarla basari orani hem daha yüksek hem cilt icin daha az zararli ve de sonuclari cok daha hizli görme imkani sunmasi oldukca cazip geldi, deneyip yorumlarimizi iletebilmek icin sabirsizlaniyorum :)




Varta Türkiye Genel Müdürü Demet Hanim (Spectrum Brands / Spectrum Brands Turkey)

ile Ilgaz Bey kendilerini, firmayi ve ürünleri tanitirken









Kendilerine tekrar bizleri de davet ettikleri icin tesekkür ediyor ve Naif turumuza devam ediyorum, sonrasinda ise kendimizi Galata`da bulacagiz :)


Konsept cok hos olmus :) Yolunuz düserse mutlaka ugrayin! Tophane tramvay duragina 1-2dk mesafede, bir Pazar sabahi ugranilasi bir mekan arayisinda olanlara duyurulur :)


























Dönüste Karaköy :)

 Evet, topuklu sevmeyengil Meltem, topuklu botlarla Istanbul`u alt üst etti :D


Ve güzeller güzeli Galata Kulesi o gün tüm ihtisamiyla yine karsimizdaydi :) Yillarca Istanbul`da oturdum da bir türlü yukari cikma firsatim olmadi, 2016`da kendime yukari cikma hedefi koyuyorum an itibariyle :)

Tabi cikarken ellerimiz bos durmadi, hemen gittik ceyizlik ve hediyelere eklemelik birseyler aldik :


Sonrasinda isee tipis tipis Istanbul trafigine giriiip Corlu`ya döndüüüm :)

Bu uzun ve farkli yazimizi sabirla sonuna kadar okuyanlara tesekkur ederim :) Güzel bir gündü ve telefonumun hafizasi bana oyun oynadigi icin tüm güzellikleri yakalayamadim ama bu yazi&foto dizisi bundan sonra devam edecek, fikir, öneri ve begenilerinize acigiz :P

Sizi seven ve daima sevecek olan ( :D ) Süsyologunuz, Meltem


2 yorum:

  1. Galata'nın, Karaköy'ün atmosferi kendine aşık ediyor cidden :) Böyle bütün gün konsepti güzel olmuş bence, günlük gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ettim fistigim :)
      Evet Galata taraflarina hayran kalmamak mümkün degil! Aslinda gezi amacli olmadigi icin de cok fazla güzelliklere kaptiramadik kendimizi ama bir gün öyle bir dolasma toplasisi yapalim hatta olmaz mi? Azicik havalar düzelince?

      Sil