8 Ocak 2016 Cuma

Bitenler 2016 / 1

Canlar selamlaaar :)

Herkese güzel bir gün dilerim, umarim keyifler yerindedir?

Bugün yine bir bitenler yazisi ile karsinizdayim :) Bu aralar stoklari ve elimdekileri hunharca kullanmak suretiyle bitirme cabasindayim, sanirim bunun karsiligini da aliyorum zira bu yazi size yazilirken birkac ürün daha bitti, onlari 2.bölümde ele alacagiz :)

Gelelim BITENLERE:

Makyaj ürünlerinden pek bitirmedim henüz cünkü ilac cildimi sahra cölü kurulugunda biraktigi icin cildim tutmuyor,
o nedenle daha genel kullanim ürünlerine sira geldi :)

Temizlik Grubu:
Simdi bu soldaki pembe ciciyi hatirlarsiniz sanirim (Instagram`da askimi ilan etmistim bir ara :D ), cok severek yillardan beri kullaniyorum, kokusuna hayranim, baska yumusaticilari catir cutur kasindirirken bunda henüz öyle bir sorunla karsilasmadim, kokusu da uzun süre kalici ;)

Domestos ise bu zamana kadar istikrarli bir sekilde kullandigim camasir suyu markamiz (bu aralar Vissmate ise tam gaz tanitimlariyla piyasaya girmis durumda, biz de ürünleri deniyoruz bakalim yorumlar ne olacak? Oldukca yakin bir zamanda yazisini yazacagiz ;)). Bunun delikli delikli baslikli olan bir versiyonu daha var ve ben ona bayiliyorum, bu ise ikili pakette indirimli idi ve tabi ki kacirmamistim (aman efendim kacirirsam ne olur, biyigim cikar, kör olurum ya?). Temizligini seviyorum ama o buram buram keskin kokusuna maruz kalma kismi feci. O nedenle alternatiflere ziyadesiyle acigim, tabi kesinlikle gidada ve yeme icme kaplarinda kullanmiyorum, henüz o kadarina kadar hasir nesir olma niyetim yok :))

Sampuan, Sivi Sabun, Genital Temizlik:

 Simdi, gelelim bu cicilere. Cici diyorum ama siz bana bakmayin. Firsatiniz varsa 3 adet bol yazili etiketli fotoyu tiklayip yakindan icerigini inceleyin. Ücünün de ortak özelligi: SLS. Biri sampuan, benim önce saya saya bitiremedigim, dogal bir sampuani kullanip, sacimi ve sac derimi asiri kuruttukta sonra ise tipis tipis döndügüm sampuanim. Sacimi düzeltti mi, düzeltti. Kepek yok mu? Yok! Yagli mi? Hayir! Ama SLS var icerisinde.

Sivi sabun, sivi denilip siktiktan sonra köpük formuna dönüsen bir güzellik. Ben cok severek kullandim ama bu yaziyi yazarken aklima icerigine bakmak geldi, bunda da SLS var.

Femfresh markasinin genital bölge yikama jeli ise deneme amacli aldigim (ulu orta ne oldugu gözükmesin diye etiketini söktügüm :D ) ve pek bir faydasini görmedigim bir ürün. Mucizevi bir etkisi yok, klasik SLS icerikli herhangi bir ürün gibi cildi hunharca arindirip kurutarak bir süreligine hosluk hissi veriyor ama sonra yine ayni tas ayni hamam hatta sonrasinda daha bile berbat olabiliyor.

3`ü de Aqua, Sodium Laureth Sulphate diye siralaniyor yani sudan sonra en fazla SLS var iclerinde. Tabi sonraki bilesenler ayristiriyor ürünleri ama beni olaganüstü rahatsiz etti ve nasil artik Dove, Elidor vb almiyorsam, bunlardan da olanca gücümle kacinmaya calisacagim. Clear`dan iki adet daha var, onlari bitirene kadar alternatif arastirmaya devam ediyorum, umarim o zamana kadar bulunur (Redist`in tuzsuy sampuanini kullaniyorum bu aralar! Yorumu cok yakinda burada.. ).

Tonik & Lens Solüsyonu:
Avon"un bu Clear Skin serisinin nadide parcalarindan blackhead clearing tonigi, aslinda bitmedi, ben yillardir kösede durdugu ve bu saatten sonra da kullanmayacagimi düsündügüm icin atiliyor. Bir zamanlar memnuniyetle kullandim ama son zamanlara dogru cildimi asiri kurutmakla hata etti, ben de Avon`un yillaaar yillar öncesi (2005/2006) kullandigim ve cildimi mahveden bir ürününde yasadigim sorunu yasamamak adina hemen kontagi kestim :D Yillarca da dolapta yer isgal ettikten sonra bu hafta cöpü boyluyor, üzgünüm bebegim.

Bausch&Lomb`un, Melisa`nin hiiiic sevmedigi bu solüsyonundan acikcasi ne hosnutum ne de tersi. Gecenlerde annemin Almanya`dan bir drugstoredan aldigi ürünü denememle, aslinda B&L solüsyonun hicbir etkisinin olmadigini fark ettim. Diger ürün lensleri cidden temizliyor ve sabahlari gözlerimi rahatsiz etmemesini sagliyorken, B&L ne yazik ki ayni tas ayni hamam devam etti. Melisa, gözlerini yaktigindan ve asiri rahatsiz ettiginden bahsediyordu, Allah var bende cok sükür öyle bir sorun olmadi ama dedigim gibi faydasi da olmayacaksa kullanmanin ne geregi var? Ben ayni boy bir kardesini daha kullaniyorum (ah bu stokculuk....), o da bitince annemin getirdiginden getirtecegim, dosta düsmana duyurulur :P

Isitici Pad / Pedler:

Eveeeeet gelelim gecen kis ve bu kisin favori ürünlerine. Bu minnoslar, hayat kurtarici. Sogukta, yalnizlikta, karda, kista, her yerde. Stop Ever`in Hot Comfort cep isitanlari efsane. Gecen sene de almistim mikemmel indirim zamanlarinda, bu sene de özellikle Migros`ta bir alana bir bedava kampanyasinda 1,75TL`ye iki adet alabildigimde havalara ucmustum ama keske 100 tane falan alsaymisim, simdi indirim kovaliyorum :))) Ben cok severek ve cok memnun kalarak kullandim. Cilde temas ettirmemeye gayret ediyorum, battaniyemin üstüne yerlestirince bile hamam gibi yapiyor kücücük sey ve 8 saate kadar etkili. Üsüyorsaniz, ilk buldugunuz yerde aliniz. Begenmezseniz bana yollayin :D

Watsons`inkiler ise benim icin tam bir hüsran! 4`lü paket halinda satiliyor sanirim (6`li da olabilir tam emin degilim) ve benimkilerin ya ömrü bitmisti ya da o pakette sorun vardi ama hic isinmadi. Zaten kalip gibi donmustu, degil kasiklarimi ya da ellerimi isitmak, kendini bile isitmadi :( Verdigim paraya üzüldüm acikcasi. Fisini bilmem nesini de mümkün degil bulamayacagim icin ugrasmadim ama baska zaman olsa kosa kosa hakkimi arardim. Watsons kendi ürünlerine Migros kadar önem vermezse, yakinda kendilerini tercih etmemek icin oldukca fazla gecerli sebebim olacak........

Temizlik Bezleri:
Sevgili arkadaslar, bu ürünü Almanya ya da Bulgaristan dm`den almistim. Karma ciltler icin temizleme mendilleri. Cok büyük hayallerim vardi ama ilk kullanimdan daha baltalandi: Kokusu korkunc! Yani en azindan koku hassasiyeti olan birisiyim ve beni inanilmaz rahatsiz etti. Bir iki kez acaba dayanabilir miyim diye ugrastim ama yok.. Aynen cöpe gidiyor, bir daha da almayi düsünmüyorum.

Hallo liebe Freunde :) Dieses Produkt hatte Ich mit vielen Hoffnungen bei dm gekauft. Es sollen wohl klaerende Reinigungs-Tücher sein, Ich kann nichts behaupten da es mir am Anfang schon grauste: diese Tücher stinken enorm! Ich konnte (und kann) den Geruch überhaupt nicht abhaben, kaufen werde Ich Sie deswegen nie wieder ;( Schade, das ist das erste (und bis jetzt einzige) Balea Produkt dass mir nicht gefallen hat.

Reklamlardan sonra devam ediyor, daha dogrusu programimizi bitiriyoruz :) Tekrar ilgiyle veya sabirla okudugunuz icin tesekkur ederim :)

Bir sonraki yazimizda görüsmek temennisiyle, kendinize iyi bakin, en cok kendiniz lazimsiniz size, bu ricami lütfen ciddiye alin :)

Sevgi ve öpküyle,

Meltem




2 yorum:

  1. Bir Balea gördüm sanki ,evet evet gördüm :) Saka bir yana ben bu markanin mendillerini denememistim simdi yazini görünce kesin elim gitmez deneme :) Tesekkür ediyorum ve yazinin devamini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe ya olumsuz seyler yazmayi sevmiyorum cunku bazen benim nefret ettigim urunleri baskalari askla sevebiliyor ama bunun kokusu gercekten kötü, belki baska bir cesiti varsa o daha iyidir ama denemek istemiyorum acikcasi :)

      Okudugun icin cok tesekkur ederim tatlim benim, devami cook yakinda :D :*

      Sil