21 Ocak 2016 Perşembe

La Naturel Doğal Koltuk Altı Roll-on ve deodorantlı mendil ürünleri incelememiz altında !

Haftanın sondan bir önceki gününden herkese iyi akşamlar 

Efendim bugün sizlere denemek ve inceleme altına almak için sabırsızlandığımız bir ürünü yorumlayacağız. La Naturel koltuk altı deo roll-onları aslında hepimizin uzun süredir aradığı ve bulamadığı bir ürün grubu. Partnerim Meltem ve ben özellikle bu koltuk altı deodorantları ve roll-onları konusunda bildiğiniz üzere çok dikkatliyiz, zira partnerim daha önce de belirttiği üzere bu konuyla ilgili bir operasyon bile geçirmek durumunda kalmıştı. Bizim için bu hassas bölgeye kullandığımız ürün mümkün olduğu kadar doğal olmalıydı ki, La Naturel tam da bu arayışın ortasında bir süper kahraman edasıyla karşımıza çıktı. Peki nedir bu La Naturel? Farkı nedir piyasadaki diğer ürünlerden?

"Birçok deodorantın içine Aluminium Chlorohydrate adlı kimyasal bir madde katılmaktadır.
Peki bu maddenin kanserle ilişkisi nedir?
Laboratuar çalışmaları ve deneyler, AC benzeri alüminyum içeren kimyasalların vucütta östrojen benzeri etki oluşturarak hormonel dengeyi bozabileceğini, hücrenin genetik yapısının değişimine sebep olabileceğini ve bunun da göğüs kanserine yol açabileceğini göstermiştir. Eğer ten traşlı ve temiz ise bu maddenin vucüda giriş hızının daha da arttığı düşünülmektedir. Bu maddeyi içeren deodorantların kullanımı uzun yıllar devam edince kanser riski de o oranda artmaktadır."

Northwestern Üniversitesinde yapılan bir araştırmaya göre ise; "Daha sık deodorant kullanan ve koltuk altı tüylerini daha sık alan bayanların daha erken yaşta göğüs kanserine yakalandığı görülmüştür. Ayrıca 16 yaşından önce deodorant kullanmaya ve koltuk altı tüylerini almaya başlayan bayanların daha erken yaşta göğüs kanserine yakalandığı görülmüştür." 

Peki piyasadaki ürünlerden farklı ve doğal olduğunu iddia eden La Naturelin özellikleri nelerdir?
- Alüminium Chlorohydrate İÇERMEZ
- Hiçbir sentetik kimyasal İÇERMEZ
- Alerjik Koku Kimyasalı İÇERMEZ
- Hiçbir Koruyucu Kimyasal - Phenoxyenthanol, Paraben- İÇERMEZ
-Alkol İÇERMEZ
-Tamamen Doğal Mineral ve Bitkilerden üretilmiştir.

Buyurun ürünün içindekiler kısmı da aynen şu şekilde:






































Okuyamayanlar için bir de buradan ayrıca yazmak istedim: SU, ZEYTİN YAPRAĞI SUYU, BİTKİSEL GLİSERİN, MİNERAL TUZ, MISIR ŞEKERİ SAKIZI. Ürünün yanında yollanan broşürde tüm içeriğin bu kadar olduğu, başka da hiçbir şey içermediği yazılı. Şimdi gelelim benim gözlemlerime:

Efendim her zaman söylüyorum aklınıza ne gelirse alerjisi olan bir bünyeye sahibim. Bu sebeple kullandığım ürünlere ayrıca dikkat etmem gerekiyor. Tabii bu ürünü de büyük bir heyecanla kullanmaya başladım. Yapısı su gibi ve çok sıvı olduğu için başta ürün roll-ona gelmiyor herhalde bir bozukluk var diye düşündüm. Daha sonra sorun çözüldü ve bir, bir buçuk ay kadar kullandım sanıyorum ve kullanmaya da devam ediyorum. Koltuk altını günün uzun bir saati koruması ve uygulama sonrasında hemen kuruması benim için çok önemli diğer özellikleriydi zaten içerik bir yana bırakıldığında. Mesela sabah sekiz gibi uyguladığımda 4-5 civarına kadar beni çok rahat idare ediyor. Daha sonra tazelemek gerekiyor. Bu güzel bir şey, zira terinizi tamamen kurutan, hiç terletmeyen ürünlerden özellikle uzak durmakta fayda var. Beni tek rahatsız eden eden kısmı; kokuyu önlememesi. Çünkü bendeki ürün kokusuz.  Bunu kullandığım zaman güzel kokulu bir deorantımdan ya da parfümümden de sıkmak durumunda kalıyorum. Ama merak etmeyin deodorantlarımın içinde o saydığım koruyucu kimyasallar yok. Fakat yine de kimyasal var mı var. Ama firma bu sorunu da düşünmüş olacak ki ürün skalasına kokulu ürünler de eklemiş bu beni çok ama çok sevindirdi:

Kadınlar için gül ve lavanta kokulu , erkekler için ise okaliptus kokulu seçenekleri var. Ben biter bitmez siparişimi vereceği için, kesinlikle kokulu olanlarını tercih edeceğim. Size de bunları öneririm. İkinci sırada bu roll-onların deo sprey versiyonları da var. En son grupta ise; stik, ayak koku spray ve deodorantlı mendil grubu yer almakta. Deodorantlı mendillerden de kullandım başlıkta belirttiğim üzere ve aynı sonuçları aldım.  Kokulu olanlarıyla iyi anlaşabilirsek artık koltuk altıma başka ürün kullanmaya kalkıp, maceraya girmeyeceğim kesinlikle. Kardeşime, erkek arkadaşıma ve babama da birer tane edineceğim bu ürünlerden.

Benim genel izlenimlerim şimdilik bu kadar. Firmanın ürünlerine ulaşmak isterseniz :
www.lanaturelshop.com adresinden ürünleri inceleyebilirsiniz. Instagram,blog ve diğer sosyal medya hesaplarımızdan ürünle ilgili deneyimlerinizi ve gözlemlerinizi bizlerle paylaşmayı ihmal etmeyin.

Sağlıcakla kalın, sevgilerimle

Melisanız,


2 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun bitanem. Çok teşekkür ederim 💖

      Sil