4 Ocak 2016 Pazartesi

Reviews - HC Hair Care Ovex Hizli Sac Kurtarma ve Canlandirma Terapisi

Herkese merhabalaaaar :)

Öncelikle yeni yilimiz kutlu olsun, dilerim bu sene gecmis tüm seneleri, acilari kederleri ve hatta mutluluklari bile geride birakacak ve aklimiza sigmayacak güzelliklere kapi acacak ;)

Canlarim, 2016`nin ilk yazisinda size cok severek kullandigim bir üründen bahsetmek istedim: HC HAIR CARE OVEX Instant Hair Therapy / Hizli Sac Kurtarma ve Canlandirma Terapisi. Epeydir kullaniyorum (daha dogrusu uzun süredir elimin altinda) ve emin olmak icin bitmesini bekledim.
Ufak bir sise olmasindan mütevellit de (bendeki 50ml`lik boyu) birkac yikama sonrasi bitti (tabi ben her yikamada kullanmadigim icin de bu yazi size ancak ulasiyor :)).



Bu ciciyi saclarimi özellikle bakimsiz hissettigim zamanlarda kullandim ve gercekten mucizevi sonuclar elde ettim. Saclarim yumusacik, kolay taranir ve en önemlisi isil isil oluyordu.

Saclarim uzun oldugu icin miktar da biraz fazla oluyordu ancak sonrasindaki o his mükemmel! Uzun zamandir bu kadar begendigim bir sac ürünü olmamisti, kendilerine (HC Hair Care) buradan tesekkür ederim!

Ürünün benim icin tek olumsuz yani ise: Kokusu. Olumsuz mu degil mi ona da hala karar verebilmis degilim, nitekim benim bunu tekrar almama engel olabilecek bir durum degil ama koku sensitivitesi olan biri icin olumsuz olabilir, daha dogrusu irite edici olabilir ki benim icin öyle olmustu :) Neye mi benziyor? Cörek kokusuna. Mayali cörek kokusunu düsünün, mis gibi firindan yeni cikmis! Heh iste o mükemmel koku, bu üründe (ya da ben o kokuya benzettim ama aslinda baska bir seye benziyordur) ne yazik ki bu koku var ve saclar yikanip kurulanip isil islem gördükten sonra da o koku kalmaya devam ediyor. Bu ürünün güzelligi belki de ondan kaynaklaniyordur ama ben sürekli sacima parfüm sikmak ya da güzel kokulu spreyler sikmak zorunda kaldigim icin o sacimdaki muhtesem yapiyi bozmak zorunda kaliyorum :(


Bunun haricinde, elimdeki toplam 13 sac bakim ürününü erittikten sonra (ya da belki beklemem bile :)) mutlaka stoklayarak hatta edinecegim! Siz de saciniza en az benim kadar önem veriyor ve bakimini hatta kurtarilmasini üstlenecek bir ürün ariyorsaniz, buyrun siparis icin:  http://www.sacbakim.com/


Bu ürünü kullananiz var mi? Yorumlariniz nasildi? Yazimi sabirla okudugunuz icin tesekkur ederim bebeklerim, bir baska yazida görüsmek temennisiyle :*

Meltem


3 yorum:

  1. Ya aslında ben ürünü çok merak ediyorum, şimdilik organik hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama bitince alabilirim belki Ahahhaha :D Çok güzel betimlemişsin canım 'mayalı çörek' gibi kokuyor demek çok enteresan :D İyi seneler bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatli kuzummm cook guzel bir sene olsun dilerim :) Birkac gundur hep aklimdasin, umarim hersey yolundadir :)
      Cok enteresan bir kokusu var ancak dedigim gibi yarari fazla oldugu ve sonucta tat olarak lezzetli birseye benzedigi icin deger :)
      Koccaman opuyorum, Istanbul`a geldigim(iz) ilk firsatta gorusmeliyizzzz :*

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım :) Çok şükür koşuşturuyoruz iş güç, sen nasılsın? Nasıl Gidiyor hazırlıklar? Ben de çok öpüyorum :* Kesinlikle! Mutlaka görüşelim canlar :)

      Sil