19 Ocak 2016 Salı

Reviews - 2 Kadin 2 Yorum - Vissmate Ultra Yogun Kivamli Camasir Suyu

Sevgili tatlilarim merhabalar :)

Nasilsiniz hersey yolunda mi? Ben cok iyiyim, karda kista evde mahsur kaldigim icin sonunda firsat bulamadigim yazilari yaziyor, etrafi toparliyor ve nicedir kenar kösede gizli kalmis esyalari ve ürünleri buluyorum, keyfim pek yerinde masallah. :)

Gelelim bugünkü konugumuza: Vissmate Ultra Yogun Kivamli Camasir Suyu. Bu arada lütfen sasirmayin, biz artik Melisa ile ortak kullandigimiz ürünlerin yorumlamalarini birlikte yapacagiz. Daha dogrusu birimiz yazacak, digerimiz ise kendi yorumunu da katacak. Malum 2 Kadin 2 Yorum :)


















Kendisi bize firmanin cok kiymetli calisanlari tarafindan denememiz amacli gönderilmis olup, bir süredir Instagram`da da takip ettiginiz üzere mercegimiz altindaydi. Ben bir sisesini bitirdim, ikincisi yarilandi, 3.siseyi ise camasirlarda kullanmaya basladim, kendileriyle anlasilacagi üzere oldukca iyi anlasiyoruz :))

Ilk olarak Cicek Bahcesi seceneginden basladim, kokusu diger camasir sulari kadar keskin ve odada kalinca her an sizi öldürecekmis gibi degil! Bence en önemli artilarindan birisi bu. Herkesin 270m2 evi olmadigindan ve hatta bazilarinin kücük tuvaletleri 1m x 1m oldugu icin, temizlik aninda ufak capli bogulma, bayilacakmis hissi vb ile karsilasma durumlari bu ürünle kisa sürede yok ancak tabi ki her kimyasal ürün gibi bunun da fazlasi zarar, kullanimina azami derecede dikkat edilmeli!

Vee diğer yorumcunuz Melisa olarak araya kaynama yapıyorum efenim: Koku konusunda kesinlikle Meltem ile hemfikirim. Beni az çok tanıyanlar ne kadar hassas ve alerjik bir bünyeye sahip olduğumu bilirler. Az önce tam üç şişeyi de kullanıp, buram buram burnuma çektim  uygulamalar sırasında. O kadar maruz kaldığım halde bende ufak bir tıkanıklıktan başka hiçbir şeye sebebiyet vermedi. Alerji konusunda temizlik ürünleriyle kötü olan aram, işte bu ürün sayesinde düzelecek sanıyorum.

Beni ilk kullanimdan beri mest eden bir diger artisi ise yalnizca lafta kalmamis olan ULTRA YOGUN kivami. Normalde camasir sularini sikmaya calisirsiniz da her tarafa ulassin diye bir bakarsiniz bütün sise bitmis? Heh, iste o durum bu cicilerde yok. Özellikle Cicek Bahcesi`nde ben mükemmel bir kapaticilik, usul usul her tarafa yayilma gözlemledim ve bayildim! Özellikle mahalle arasi ucuzcu marketlerin kendi versiyonlariyla karsilastirildiginda bu hem bütcenizi, hem burnunuzu ve koku alma duyunuzu, hem de zamaninizi koruyacak bir ürünle karsi karsiyayiz.



Ben küvette, balkonlarda, lavabolarda ve tuvalette kullandim, simdi camasirlarda da deniyorum, umarim ciltte herhangi bir reaksiyona neden olmaz, ki bezlerde kullandigimda normalde digerlerindeki o karincalanma hissi olmadigina göre, bu kullanim alaninda da gecer not alacakmisa benziyor :)

MELİSA: Ben de kendimi sizler için bir riske atarak ellerimde hatta yüzümde bile kullandım :D Gerçekten kullandım, ama yanlışlıkla. Yüzüme sıçratıverdim çamaşır suyunu ne tatlıyım değil mi? Şaka bir yana bulaşık deterjanına elim maruz kalsın hemen şişer, kaşınır, kızarır. Vissmate ile bunları tarihe gömmüş durumdayım. Yüzüm mü? Gayet sağlam hiçbir şey olmadı çok şükür.

Cicek Bahcesinden sonra Limon Ferahligi`ni temizlik (lavabo, tuvalet vb) icin, Deniz Ferahligi`ni ise camasirlar icin kullanmaya basladim, Limon Ferhaligi`nin koyu kivami biraz daha sivimsi, sanirim limondan kaynakli ya da belki o spesifik siseye mahsus bir durum bilemedim ama yine de o kivamindan cok da uzaklasmamis, onu da bitenler ekibine bittigi zaman dahil edip yorumlayacagim :)

MELİSA: Bu arada ben de en çok çam kokulu olanını sevdim. Lavaboyu hiç bu kadar koklaya koklaya temizlediğimi hatırlamıyorum :D Aman siz denemeyin de. Ben her şeyi kullanmadan önce koklamayı küçüklüğümden beri alışkanlık edinmiş biriyim. Sizler pek bana uymayın o konuda.

Ürünle ilgili olumsuzumsu olabilecek tek düsüncem, kapaginin biraz olmasi gerektiginden kolay acilmasi. Diyeceksiniz ki "eee ne güzel iste?!" ama o isi bir de cocugu olan ya da arada bir cocuklanan (yegen, kuzen, torun vb) ailelere sordugunuzda is degisiyor. Kimyasallarin farkindaysaniz özellikle camasir suyu, tuz ruhu gibi kezzabimsi olanlarinin kapaklari inanilmaz zor acilir ki cocuklar acip likir likir icmesin ya da ciltlerine oralarina buralarina temas etmesin. Evet Vissmate güzel korunakli bir kapak yapmis ancak hepsinde denedim, ne yazik ki birazicik fazla kolay aciliyor :( Ama bu kadar kusur kadi kizinda bile olur degil mi? Anneler ya da büyükler bu konuya azami özen göstererek temizlik malzemelerini cocuklarin ulasamayacaklari ya da kesinlikle acamayacaklari yerlerde saklasinlar, bu konuyu da böyle cözsünler :)

MELİSA: Vee işte burada Meltem ile ters düşüyoruz sayın okuyucu. Bana gelen ürünlerin ağzı o kadar sıkı kapatılmış ki ben dördüncü ürünü açıp kullanamadım. Elimi baya zorladım açmaya çalışırken. Fakat Meltem şunu kast ettiyse katılıyorum: Kullandıktan sonra kapağı gayet kolay bir şekilde açılıyor. Ürünleri dolaplı kapaklarda, üst raflarda ya da poşetleyerek saklamakta fayda var o sebeple miniklerin olduğu evlerde.














Eveet bir uzun  yazimizin daha sonuna geldik, sabirla okuyanlara tesekkur ederim. Ayni zamanda sevgili Vissmate ailesine de her türlü ilgileri ve ürün teminleri icin tesekkür ederim. Sizlerle tanismak güzeldi, böylesine güzel bir ürünle de tanisma firsati sundugunuz icin ayrica kendimizi sansli hissediyoruz :)

Bir sonraki yazimda görüsmek temennisiyle, sevgiyle kalin!

Öpküyle,
Meltem


1 yorum:

  1. Evet aşklar, kapaklar ilk kullanımdan sonra acık kolay açılıyor sankim ama olsun dediğiniz gibi yine de güzel :*

    YanıtlaSil